Οι ζάντες που είχε επάνω το αυτοκίνητο, από το πάτημα με σκασμένα λάστιχα, ειχαν τα ακόλουθα
1 με κατεστραμένα πλέον χείλη,, επισκευάζεται μεν, αλλά μετά, θα θέλει σαμπρέλα, και πάει ΜΟΝΟΝ ρεζέρβα.
1 με κατεστραμένη οπή βαλβίδας. --------------> Ανακυκλωση
1 με στραβό αφαλό
1 κανονικη με οξειδώσεις
1 μια με το αρχικό λάστιχο.
Αρα ήμουν με 3, με την μία .........ζαλισμένη. :dizzy:
Μέσω φίλου, βρήκα 2 σε κατάσταση ......συζητήσιμη.

Μαύρες απ' έξω, με σκουριές και μέσα, φάνηκαν αφού βγήκαν τα λάστιχα
( λάθος, πρέπει να παίρνεις ζάντα σίδερο ), και με σκουριές στην ραφή των 2 στεφανιών. Εκεί, αν η σκουριά εχει "τρυπήσει", χάνει τον αέρα του.
Το μαύρο, ήταν μία με πινέλο, ή άλλη με πιστόλι. Μία στην βάση ανοικτό γκρί, και την άλλη ........κρέμ. Παναϊαν μου.
Μετά από 6-7 χέρια paint remover και αντισκωριακό, βάλε και τρίψιμο, ήρθαν σε μία .............σχεδόν αποδεκτή κατάσταση, και μετά, με ένα πέρασμα με σπρέϊ primer σε γκρίζο, σήμερα η κατάσταση είναι ως ακολούθως.
Οι δύο αριστερές, είναι οι νεο-αποκτηθείσες. Η τρύπια, ( μπροστά ) είναι η τέως ελαφρώς μπέζ, η πινελιασμένη, η πίσω, με το παξιμάδι ( για τάσι ), η τέως γκρί, πιστολιασμένη. Ποιός ξέρει τι έχουν περάσει στην ζωή τους.
Οι δεξιά, οι original δικές μου, με το πλαστικό στην τρύπα.

betta and moss ball