Δεν κατάλαβα... Εννοείς είναι μέσα στο λάδι? Τα ρινίσματα από το λάδι?
Καλά εκεί στα 3Χ παραδόθηκα......
@stefen Εννοώ, ότι η τάπα έχει το μαγνητάκι, που προβάλει μέσα στο κάρτερ, ( ελαιοδοχείο ) και κατά την κυκλοφορία, παρακρατά πιθανά ρινίσματα, όποιου μεγέθους, για να ΜΗΝ επανακυκλοφορήσουν παρασυρόμενα από το λάδι και βρεθούν μεταξύ άλλων επιφανειών, είτε στην αντλία λαδιού, είτε στα πχ κουζινετα - βαλβίδες, έδρανα, και προκαλέσουν φθορά.
Ολοι οι μηχανισμοί που έχουν επιφάνειες σε επαφή, παράγουν ρινίσματα. Ειτε κινητήρες εσωτερικής καύσης, ειτε τα χέρια που τρίβουμε τον χειμώνα για να ζεσταθούν, είτε ...........ασανσέρ.
Ειναι παράγωγά από την "λείανση" των επιφανειών κατά την μεταξύ τους τριβή. Ειναι, το "ροντάρισμα" που λέγανε παλαιότερα.
Τα "ρινίσματα" αυτά, μπορεί να έχουν μέγεθος μικρών, χιλιοστών του χιλιοστού, και είναι φυσιολογικά παράγωγα της επαφής των διαφόρων επιφανειών.
Τα μεταλλικά, παρακρατουνται από τον μαγνήτη, τα υπόλοιπα, σαν ίζημα, παρασύρονται κατά την εκροή του ΖΕΣΤΟΥ λαδιού, στις αλλαγές. Ειναι βασικό οι αλλαγές να γίνονται με ζεστό κινητήρα.
Εδώ, επειδή ο βασικός κινητήρας είναι αλουμινένιος, έχει χιτώνια και έδρανα, ελατήρια συμπίεσης και λαδιού, που παράγουν ρινίσματα, και είναι αυτά που στοχεύει ο μαγνήτης.
Σε ειδική επιστήμη, την τριβολογία, αναλύεις τα λάδια ενός μηχανισμού, και βλέπεις / προβλέπεις τις φθορές, από τα ρινίσματα που περιέχονται- είδος - μέγεθος σύσταση, κλπ.Επίσεης, τις πιθανες διαρροές - αναμίξεις υγρών.
Στις μεγάλες μηχανές, στατικές συνήθως, το λάδι λίπανσης , φυγοκεντρίζεται, και λόγω της διαφοράς του ειδικού βάρους, απομακρύνονται τα ξενα σώματα και άλλα υγρά, πχ νερό. Την αυτή μέθοδο, ακολουθούν και στα ελαιουργεία, που παράγουν το βρώσιμο λάδι.
Αντε, πάλι έδωσα απόρρητες πληροφορίες.
