Επειδή όσο το είχα, άνοιξα τον μηχανισμό από πίσω και το είδα το πλαστικό κομμάτι ,που χρησιμοποιείται για να κρατάει και να προστατεύει τον μηχανισμό, στη κασα, εμφανισιακά η αλήθεια είναι φαίνεται ψεύτικο, αλλά το σκληρό αυτό κομματάκι πλαστικού, προστατεύει πιοψκαλα και πιο διαχρονικά τον μηχανισμό από οποιοδήποτε μεταλλικό είχε στη θέση του.
Στάλθηκε από το SM-N986B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το spacer, είναι αυτό που ακριβώς λέει. Spacer. Αποστάτης. Αποστατήρας. ή fixture, που είναι πιο σωστό.
Αρα, κρατάει στην θέση του τον μηχανισμό, και τον προστατεύει ( θεωρητικά ) από απότομες μεταβολές κίνησης, επιβράδυνση - επιτάχυνση, απο την μετατόπιση λόγω αδρανείας. Αν έχει και αποσβεστικές ιδιότητες, ( ελαστικότητα / απορροφητικότητα ), ακόμα καλύτερα.
Παλαιότερα, οι δακτύλιοι αυτοί, σε συνδυασμό με εσωτερικά καπάκια, ήταν "κλωβοί", και προστάτευαν από μαγνητικά πεδία. Και η κατασκευή, ήταν από μαλακό σίδηρο. Αλλά, πρόσθεταν βάρος, ηλεκτρολυτικά φορτία με υπαρξη υγρασίας, κλπ.
Πλέον, με την τεχνολογία των υλικών, και ειδικά των συνθετικών υλικών και την ακρίβεια κατασκευής τους, πχ στα εγχυόμενα, και με τις αντιδιαβρωτικές / ηλεκτρολυτικές τους ιδιότητες, ειναι πολύτιμα σε πολλά σημεία μοντέρνων μηχανισμών. Πιο εύκολα στην κατασκευή ( κόστος ), διάρκεια ζωής ( αναλλοίωτα στις περισσότερες συνθήκες ), και μερικά, έχουν και την αντοχή σε φορτία.
Συνεπώς, ένα μη λειτουργικό μέρος ενός μηχανισμού, μπορεί να είναι από τέτοια υλικά. Χωρίς παρανοήσεις.
Και σε άλλες εφαρμογές, εφαρμόζονται τέτοια υλικά, σε βασικά σημεία.