Αυτό πάλι με τα κουτιά προσπαθώ να το καταλάβω.....
Έχω την εντύπωση ότι την τελευταία δεκαετία μεγαλώνουν μαζί με τις τιμές?η είναι η εντύπωση μου🧐
Η ίσως μεγαλώνουν τις τιμές για να μπορέσουν να μεγαλώσουν τα κουτιά...γιατί τα ρολόγια μέσα παραμένουν τα ίδια 🙃
Το marketing Σπύρο, τους οδηγεί σε κινήσεις εντυπωσιασμού.
Και η συσκευασία, μια και δεν έχουν κάτι άλλο να κάνουν στο καθευατό αντικείμενο, είναι το "κάτι", που τους επιτρέπει να βγάζουν μισθό.
Δίνει "πολυτέλεια", και "πακέτο"
Ανέκδοτο.Σε ένα μάθημα marketing, ένας μαθητής στην ερώτηση, "Σχολιάστε τα πλεονεκτήματα του μητρικού γάλακτος έναντι του τυποποιημένου", απάντησε:
1. Δεν υπάρχει ανάγκη για βράσιμο
2. Πλήρως θρεπτικό για το παιδί
3. Βοηθάει στην ομαλότερη ανάπτυξη των οστών
4. Πάντα είναι στην σωστή θερμοκρασία
5. Περιέχει τα απαραίτητα αντισώματα
6. Βοηθά την ανάπτυξη της σχέσης μάνας / παιδιού
7.
Διατίθεται σε ελκυστικές συσκευασίες ποικίλων μεγεθών...Η συσκευασία, πάντα .........μετράει.
