Αποστολέας Θέμα: Επίσημο σέρβις - ανεξάρτητο - ενδιάμεσοι  (Αναγνώστηκε 1539 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος P.I.T.

  • Members+
  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 8455
    • Προφίλ
Απ: Επίσημο σέρβις - ανεξάρτητο - ενδιάμεσοι
« Απάντηση #30 στις: Μάρτιος 28, 2025, 15:33:40 μμ »
Καλησπέρα, αγαπητέ @P.I.T. !
Δικαιολογημένο το ειρωνικό σκεπτικό σου διότι δεν έδωσα ολοκληρωμένη εικόνα. Δεν ήθελα, (το αναφέρω παραπάνω), παρ' όλα αυτά θα κάνω την εξαίρεση. Λοιπόν. Το κατάστημα είναι το ΙΓΓΛΕΣΗΣ. Γνωρίζω το κατάστημα από πιτσιρίκος, τότε που χαζεύαμε δειλά τις βιτρίνες του, μέχρι και σήμερα που μετράω λίγα έτη πριν την συνταξιοδότηση. Επομένως, δεν τίθεται θέμα ανασφάλειας. Από την άλλη, το ρολόι, είναι ένα απλό κουρδιστό και όχι αποκάλυψη θυρίδας, ως λαμπρό δείγμα πλουτισμού, ούτε και συναισθηματικής αξίας. Άρα ο χρόνος μου ήταν χωρίς περιορισμούς.

Τα σχεδόν 2 χρόνια αναμονής πριν πάει στη Nomos ήταν με τη σύμφωνη γνώμη μου, τι στο κουτί του τι στο κατάστημα που γνωρίζω. Το ρολόι, είχα από την αρχή αποφασίσει να πάει στη Nomos, όμως, αν είχες προσέξει, πριν από περίπου 2 χρόνια ξεκίνησε μία συνεργασία του καταστήματος με τη Nomos. Υπήρχε η περίπτωση να γίνει και στο κομμάτι του σέρβις, τουλάχιστον αυτό είχα ενημερωθεί, και κάπως έτσι ήρθαν τα 2 χρόνια αναμονής. Αυτά  ως γενική εικόνα.


Αυτό με την επιλογή σου για αναμονή είναι νέο δεδομένο. Το κατανοώ. Σε συνδυασμό με την γενικότερη συνεργασία της φίρμας με το κατάστημα στο κομμάτι του service κλπ.

Γνώμη μου: άνοιξες ένα θέμα με "μισόλογα" και εγώ όπως και ίσως κι άλλοι καταλάβαμε ότι ο ενδιάμεσος κάτι δεν έκανε καλά. Όχι καλά, στραβά τα έκανε. Η σύγχυση προκλήθηκε από αυτά που εσύ έγραψες και όπως τα έγραψες.
Συνεπώς το σχόλιό μου όχι ειρωνικό δεν είναι αλλά και άκυρο με βάση τη συνολική πραγματική εικόνα.

Καλώς το δέχτηκες λοιπόν και να το χαρείς ξανά.
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος Ef.orange

  • Full Member
  • **
  • Μηνύματα: 556
    • Προφίλ
Απ: Επίσημο σέρβις - ανεξάρτητο - ενδιάμεσοι
« Απάντηση #31 στις: Μάρτιος 28, 2025, 15:48:42 μμ »


Αυτό με την επιλογή σου για αναμονή είναι νέο δεδομένο. Το κατανοώ. Σε συνδυασμό με την γενικότερη συνεργασία της φίρμας με το κατάστημα στο κομμάτι του service κλπ.

Γνώμη μου: άνοιξες ένα θέμα με "μισόλογα" και εγώ όπως και ίσως κι άλλοι καταλάβαμε ότι ο ενδιάμεσος κάτι δεν έκανε καλά. Όχι καλά, στραβά τα έκανε. Η σύγχυση προκλήθηκε από αυτά που εσύ έγραψες και όπως τα έγραψες.
Συνεπώς το σχόλιό μου όχι ειρωνικό δεν είναι αλλά και άκυρο με βάση τη συνολική πραγματική εικόνα.

Καλώς το δέχτηκες λοιπόν και να το χαρείς ξανά.

Κοίτα, δεν θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση, αυτό είναι το πρώτο. Ως δεύτερο, ευχαριστώ. Όσες πληροφορίες έδινα στο νήμα το τόνιζα κάθε φορά, δεν μπορούσα να επεκταθώ διότι δεν είχα κι εγώ πλήρη εικόνα.

Θα μου επιτρέψεις να πω επίσης πως από την αρχή, ως μέλος εδώ στο φόρουμ, ποτέ δεν είχα μισόλογα, ποτέ. Και ναι, το σχόλιο σου ήταν ειρωνικό και καθόλου άκυρο, παρ' όλα αυτά απόλυτα δικαιολογημένο. Δεν διαφωνούμε.
friendly
0
funny
0
like
1
wow
0
No reactions
No reactions
Members reacted like:
george_,
No reactions

Αποσυνδεδεμένος Ef.orange

  • Full Member
  • **
  • Μηνύματα: 556
    • Προφίλ
Απ: Επίσημο σέρβις - ανεξάρτητο - ενδιάμεσοι
« Απάντηση #32 στις: Απρίλιος 02, 2025, 13:35:19 μμ »
Καλησπέρα σε όλους τους φίλους!  :)
Μόλις παρέλαβα από Gofas (Σταδίου) το Mido που είχα δώσει για επισκευή (εντός εγγύησης), έτσι έκλεισε και η δεύτερη περίπτωση σέρβις. Τώρα πλέον όλα είναι ξεκάθαρα, και στις 2 περιπτώσεις που αντιμετώπισα. Εδώ, όντως, η χρονική διάρκεια ήταν 2 εβδομάδες και είμαι πολύ χαρούμενος για την τήρησή της. Μάλιστα, ήρθε σε μία μικρή και όμορφη θήκη μεταφοράς με τα ανάλογα προστατευτικά ρολογιού (και με μια σύντομη ματιά με λούπα η κατάστασή του είναι όπως το παρέδωσα, χωρίς ίχνος από φθορές). Δεν μπόρεσα να μάθω λεπτομέρειες επισκευής, (κάτι κατάλαβα για αντικατάσταση ανταλλακτικού, δεν έμαθα κάτι παραπάνω).



Για να κλείσω το όλο θέμα θα έλεγα:

1. Επίσημο σέρβις, 2. Ανεξάρτητος τεχνίτης, 3. Ενδιάμεσοι (πχ κατάστημα αγοράς).
Και τα 3 είναι απαραίτητα και ανάλογα την κάθε περίπτωση που αντιμετωπίζουμε κάθε φορά. Στη δική μου υπόθεση για παράδειγμα, στην 1η περίπτωση έπρεπε να πάει άμεσα στο επίσημο σέρβις, δεν έγινε και καθυστέρησε υπερβολικά. Στη 2η περίπτωση, έπρεπε να μπει ο ενδιάμεσος διότι η άμεση επαφή με το επίσημο σέρβις θα ήταν (το πιθανότερο) μία άσκοπη ταλαιπωρία (πχ όταν δεν απαντούν σχεδόν ποτέ στα τηλέφωνα ε, ξέρεις πως δεν θα έχεις ιδανική συνέχεια).

Τέλος θα πω πως, προσωπικά πάντα, χρησιμοποιώ και τις 3 περιπτώσεις. Το μόνο που αποφεύγω (για να μην πω κάτι άσχημο) είναι τον κάθε διαδικτυακό εμποράκο, όπου συχνά σέρνουν διαφημιστικά λογότυπα και κρυμμένοι πίσω από την έννοια χόμπι δηλώνουν περιστασιακές συναλλαγές, για να πουλήσουν κι εγώ δεν ξέρω τι. Μακριά κι αγαπημένοι από εμένα. 
friendly
1
funny
0
like
2
wow
0
Members reacted friendly:
mic,
No reactions
Members reacted like:
baller,mic,
No reactions

Αποσυνδεδεμένος george_

  • Administrator
  • GWF
  • *****
  • Μηνύματα: 150815
  • kk
    • Προφίλ
Απ: Επίσημο σέρβις - ανεξάρτητο - ενδιάμεσοι
« Απάντηση #33 στις: Απρίλιος 02, 2025, 13:38:33 μμ »
 Μπράβο!
friendly
1
funny
0
like
0
wow
0
Members reacted friendly:
Ef.orange,
No reactions
No reactions
No reactions