Καλησπέρα σε όλους τους φίλους!

Θα ήθελα να επαναλάβω πριν πω οτιδήποτε πως όσα αναφέρω στο νήμα είναι αποκλειστικά δικές μου απόψεις και συμπεράσματα, για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις.
Στην πρώτη περίπτωση σέρβις που αντιμετωπίζω, και ξεκίνησα το νήμα, δεν έχω ακόμα νέα, είναι νωρίς. Υποθέτω, τέλος Απριλίου να ολοκληρώσω όσα αναφέρω παραπάνω. Εδώ τώρα έχω μία δεύτερη περίπτωση σέρβις (προβλήματος, εντός εγγύησης).
Μόλις επέστρεψα από Gofas (Σταδίου). Αν και με κάποια δυσκολία μετακίνησης ήρθαν όλα αρκετά γρήγορα. Δεν ξέρω αν, πριν κάποιους μήνες, είχε προσέξει κάποιος φίλος στο φόρουμ για ένα Mido multifort που είχα αγοράσει. Να πω σύντομα πως, είναι 17 μηνών ρολόι και εντός εγγύησης.
Αν είχε διαβάσει κανένας φίλος, είχα αναφέρει πως πριν από την αγορά του ρολογιού είχα ενημερωθεί από ξένο φόρουμ πως η πρώτη, τουλάχιστον, παρτίδα των multifort είχαν θέμα με τον διπλό δίσκο ημερομηνίας. Αρκετοί, σχετικά, πρώτοι κάτοχοι, είχαν αναφέρει πρόβλημα στους δίσκους.
Οι πιο διαβασμένοι είχαν γκρινιάξει με το όλο θέμα που προέκυψε, διότι η λειτουργία διπλού δίσκου σε ημερομηνία απαιτεί τεχνογνωσία και όχι διαφημιστική τσαπατσουλιά, ακόμα και από μεγάλα και σοβαρά γκρουπ.
Το δικό μου multifort είναι αφόρετο και είχε απλή φόρτιση του μηχανισμού ανά 3 μήνες περίπου. Είναι το παρακάτω, όπως το πήρα:


Ε, η ημερομηνία έπαψε να λειτουργεί, οι δίσκοι ακλόνητοι στη θέση τους, καμία κίνηση, ούτε με τους δείκτες αλλά ούτε και από την κορώνα.
Θα κλείσω με το τώρα. Από Gofas για ακόμα μία φορά εξυπηρετικοί και ευγενικοί. Λίγα λόγια και σωστά, το ρολόι θα πάει στο
Swatch Group Greece και... καλή μου τύχη (γιατί θα την χρειαστώ).
Όσο καλά λόγια μπορώ να πω (τουλάχιστον μέχρι σήμερα και όσες φορές πήγα ως πελάτης) για το Gofas, δυσκολεύομαι να πω το ίδιο για το πού καταλήγουν οι εγγυήσεις παύλα σέρβις (που δεν μπορεί και δεν πρέπει να αποφύγεις).
Αναμονή περίπου 2 εβδομάδες και... καλή μου τύχη.
Σημ. Τηλέφωνα, δεν απαντούν ποτέ.
