Αποστολέας Θέμα: Σήμερα φόρεσα.....  (Αναγνώστηκε 16343894 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sea_dweller

  • Sr. Member
  • ***
  • Μηνύματα: 1266
  • Γιώργος
    • Προφίλ
Απ: Σήμερα φόρεσα.....
« Απάντηση #147060 στις: Σήμερα στις 00:52:05 »

friendly
1
funny
0
like
1
wow
0
Members reacted friendly:
mic,
No reactions
Members reacted like:
trelovet,
No reactions
Πρόσεχε να προφέρεις καθαρά τη λέξη θάλασσα, έτσι που να γυαλίζουν μέσα της όλα τα δελφίνια.