Αποστολέας Θέμα: Tudor  (Αναγνώστηκε 519898 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος xRallyArt

  • Sr. Member
  • ***
  • Μηνύματα: 1773
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #2985 στις: Ιανουάριος 16, 2020, 22:57:56 μμ »
Εγώ που ρώτησα για το 58αρι και το gmt... Τίποτα! Retail μου είπε...
Και πήρα  από τον συγκεκριμένο, tudor bb, speedmaster,  aquaracer, μια χελώνα ένα presage και κάτι κοσμήματα... Για το λόγο αυτόν δε θα με ξαναδεί ποτέ!

κακό του κεφαλιού του έκανε!!
πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω μερικούς εμπόρους.......
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Όποιος φοβάται πέφτει και κοιμάται...

Αποσυνδεδεμένος Giorgos_I

  • Legend
  • *****
  • Μηνύματα: 37993
  • Γηράσκω ἀεὶ διδασκόμενος
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #2986 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 01:06:54 πμ »
Αυτό είναι το θέμα... Ότι έχουν περιθώριο κι εκμεταλλευονται την κατάσταση που επικρατεί με τα Ρολεξ σε συνδυασμό με το ότι τα συγκεκριμένα μοντέλα της tudor είναι κι αυτά σε ζήτηση, όχι όμως σε έλλειψη...
Και το γεγονός που πήρα ότι πήρα ίσως θα έπρεπε να αγγιξει το φιλότιμο του καταστηματαρχη και για τυπικούς λόγους να κάνει έστω μια μικρή εκπτωσουλα και όχι να το παίζει μπρουκλης...
Συγγνώμη αλλά έπρεπε να τα μοιραστώ με κάποιον...

Καλά κάνεις, να μαθαίνουν όλοι.

Κλείνω κάποτε, και δίνω και προκαταβολή για την αγορά, και ξαφνικά, πέφτει αύξηση, και ........ιδρώνω.

Πάω και του λέω.
-Πόσο αυξάνεται ? :(
Απάντηση
-Συμφωνήσαμε, τίποτα δεν αλλάζει για εσάς. ???
Που θα μπορούσε, όπως μου εκανε άλλος, και πλήρωσα την μισή διαφορά.   :(
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Ο σιωπών συναινεί.

Του Ξέρξου γράψαντος ''πέμψον τά όπλα'' αντέγραψε, "μολών λαβέ".

The only difference between men and boys is the price of the toys.


Αποσυνδεδεμένος blah

  • Members+
  • VIP Member
  • ****
  • Μηνύματα: 4576
  • GMT+10
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #2987 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 01:33:35 πμ »
Καλά κάνεις, να μαθαίνουν όλοι.

Κλείνω κάποτε, και δίνω και προκαταβολή για την αγορά, και ξαφνικά, πέφτει αύξηση, και ........ιδρώνω.

Πάω και του λέω.
-Πόσο αυξάνεται ? :(
Απάντηση
-Συμφωνήσαμε, τίποτα δεν αλλάζει για εσάς. ???
Που θα μπορούσε, όπως μου εκανε άλλος, και πλήρωσα την μισή διαφορά.   :(
Ωραίες εποχές...
τώρα δίνεις προκαταβολή να κλείσεις ένα κομμάτι και αν έρθει μετά την αλλαγή πληρώνεις το νέο τιμοκατάλογο.
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος P.I.T.

  • Members+
  • Hero Member
  • ****
  • Μηνύματα: 8239
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #2988 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 08:58:59 πμ »
Καλημέρα!
Τα διαβάζω όλα αυτά και προσπαθώ να καταλάβω.

Μιλάμε για προϊόντα που καμία σχέση δεν έχουν με πρώτης ανάγκης. Και για να πω την αλήθεια, μάλλον πρόκειται για τελευταίας, τέεεεεερμα πίσω ανάγκης.

Και προφανώς τα μέλη δεν κλαίγονται, εννοείται, για το ότι δεν παίρνουν έκπτωση. Αλλά να σας πω πώς τα λέγαμε ή τα λέμε στη Θεσσαλονίκη και πανελλαδικώς. "Ρε σάλτα και ...μήσου".

Διαβάζω τον Γιώργο gmaras, και μετράω ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ να έχει ακουμπήσει (και γούστο και καπέλο του, να είναι γερός να ακουμπήσει άλλα τόσα) και να του δίνει έκπτωση 0;;;;;;

ΡΕ ΣΑΛΤΑ ΚΑΙ ...ΜΗΣΟΥ.

Ε μα με συγχωρείτε, αλλά όχι απλά δεν θα περνούσα ούτε απέξω αλλά θα τον έκανα ρόμπα ΠΑΝΤΟΥ.

Γιατί στο κάτω κάτω, ποια είναι η άμυνά μας ως καταναλωτές; Η "ρόμπα". Και αυτό νομίζω ότι πρέπει να γίνεται. Ανοιχτά, δημόσια και αν ήμουν στη θέση του gmaras ΚΑΙ με πάθος και τόλμη.
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος oikonikos

  • Legend
  • *****
  • Μηνύματα: 44025
  • Στο αυριο!
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #2989 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 09:07:36 πμ »
και να του δίνει έκπτωση 0;;;;;;.
Ακριβώς
Χάνει πολλά περισσότερα έτσι.
Μια έκπτωση ακόμα και "παράτυπη" καλής πίστης κερδισμένος θα ήταν ο έμπορος μελλοντικά με τέτοιον πελάτη
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Instagram

ουδέν κακόν αμιγές καλού

Αποσυνδεδεμένος pasas21

  • Jr. Member
  • *
  • Μηνύματα: 275
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #2990 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 10:03:10 πμ »
Δυστυχώς δε θα βγει χαμένος. Θα τα πουλήσει  μια χαρά και σε ξένους τουρίστες.
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος jimkar

  • Full Member
  • **
  • Μηνύματα: 863
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #2991 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 10:50:14 πμ »
Θα βγει χαμένος αλλά δεν το ξέρει. Εγώ θα προσπαθήσω να έρθω σε επικοινωνία με τον εδώ αντιπρόσωπο, αν μπορώ να δώσω τα στοιχεία του για οποίο μέλος ενδιαφέρεται, να μπορέσει να αγοράσει με έκπτωση και αποστολή του ρολογιού με κούριερ στο χώρο του.

Στάλθηκε από το MI 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος blah

  • Members+
  • VIP Member
  • ****
  • Μηνύματα: 4576
  • GMT+10
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #2992 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 11:31:31 πμ »
Δυστυχώς δε θα βγει χαμένος. Θα τα πουλήσει  μια χαρά και σε ξένους τουρίστες.

Μιλούσα με έναν AD γνωστής εταιρίας στο κέντρο και μου έλεγε πόσο τον επηρεάζει αρνητικά που η εν λόγω εταιρία ανεβάζει τις τιμές της. Τα λόγια του ήταν: "μωρέ εντάξει, πουλάω σε ξένους και τουρίστες αλλά δεν συντηρείς μαγαζί έτσι. Πρέπει να έχεις και ντόπιους γιατί αυτοί είναι all-year-round".

Ο σωστός έμπορος καλλιεργεί σχέσεις. Το να πουλήσεις ένα αντικείμενο είναι εύκολο. Το να πουλήσεις ένα αντικείμενο και να βάλεις τις βάσεις για να πουλήσεις τα επόμενα n αντικείμενα είναι το κόλπο.
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος Beastaras

  • VIP Member
  • ***
  • Μηνύματα: 4352
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #2993 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 12:14:43 μμ »
Όταν αναφέρθηκα στο chrono24, εννοούσα για το panerai, όχι για το Tudor. Συγνώμη παράλειψη μου.
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος pasas21

  • Jr. Member
  • *
  • Μηνύματα: 275
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #2994 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 12:32:38 μμ »
Ο υποτιθέμενος μελλοντικά κερδισμένος πελάτης στην επόμενη αγορά θα βγει στη γύρα και θα αγοράσει όπου βρει φθηνότερα σε Ελλάδα και εξωτερικό . Ο έμπορος αντιπροσωπεύει ένα παγκόσμιο brand και αναλόγως της παγκόσμιας τάσης και μάρκετινγκ πουλάει τα ρολόγια. Αν τα tudor πουλάνε σα ζεστό ψωμάκι θα είναι εξαιτίας των ανωτέρω, όχι γιατί θα έχει χτίσει καλή σχέση με τον κάθε " Κο Βαγγέλη".
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions

Αποσυνδεδεμένος w@tcher

  • Sr. Member
  • ***
  • Μηνύματα: 1934
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #2995 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 12:51:09 μμ »
Ξέροντας την αγάπη του Γιώργου για τα ρολόγια καλά έκανε και έφυγε.

Εμένα πάλι δε μου ακούγεται περίεργο να απαιτείς από ένα πωλητή να σου κάνει την έκπτωση αν δε θέλει σε ένα Tudor. Σε αντίστοιχη περίπτωση γιατί δεν πειράζει το καπέλο που βάζει αέρα για να βγάλει δίνοντάς σου το διπλανό Rolex και αν θέλεις ... Αυτό δε θυμίζει "φακελάκι" για να βγάλει και δική του προμήθεια αέρα? Εκεί θες και τα δίνεις. Θέλω να πω στο όνομα της R, θυσιάζονται πλέον όλα.

Για να μην καταλήξει και αυτό στην R, από όσο γνωρίζω υπάρχουν πωλητές Tudor που κάνουν κάποια μικρή έκπτώση σε BB (δεν αναφέρομαι σε Blackbay58), από την άλλη βέβαια μιας που έκανα πρόσφατη αγορά δεν πιάνουν το σχεδόν 25-30%  της Ωμέγα.
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Απόστολος.

Αποσυνδεδεμένος gmaras

  • Sr. Member
  • ***
  • Μηνύματα: 2272
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #2996 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 13:36:58 μμ »
Παιδιά καταλαβαίνω τι παίζει στο βωμό της αισχροκερδιας και σα καταναλωτής προσπαθώ να το δω από όλες τις οπτικές γωνίες...

Το θέμα είναι όμως ότι του έχω αφήσει σύνολο 10k μέσα σε 1 - 1,5 χρονο και στο τέλος μου λέει χωρίς έκπτωση το 58αρι;
Μου φαίνεται αστείο... Και το κερασάκι στην τούρτα; Σκεφτόμουν να ξαναπάρω το presage για δώρο σε εναν θείο μου (370 το είχα πάρει), και μου έδωσε υψηλότερη τιμή... Απλά τραγικό!

Για να κλείσω λοιπόν από πλευράς μου, θεωρώ πως ασχέτως το brand name, οι εμπορες θέλουν να έχουν "καλούς" πελάτες... Όταν λοιπόν συμπεριφερεσαι σε έναν τέτοιο πελάτη κατά αυτό τον τρόπο, αμφιβάλλω αν θα υπάρχουν σε καθημερινή βάση οι τουρίστες που θα σου πάνε το μαγαζί σου ένα βήμα παραπάνω...

Υγ. Και να συμπληρώσω επίσης, ότι στα "ακριβά" ρολόγια, οι τιμές στην Αθήνα έπαιζαν πάντα πιο κάτω από 100€ έως και 300€.
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Γιώργος

Αποσυνδεδεμένος Giorgos_I

  • Legend
  • *****
  • Μηνύματα: 37993
  • Γηράσκω ἀεὶ διδασκόμενος
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #2997 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 13:39:43 μμ »
Πριν χρόνια που αγόραζα συχνά, σπάνια εύρισκες ρολόγια της ακατανόμαστης με μεγάλες διαφορές τιμών στις διάφορες αγορές.

Η "μαμά", είχε πολιτική ενιαίων τιμών, σε όλες τις αγορές, μια και οι πελάτες της θεωρητικά είναι τύποι που κινούνται σε παγκόσμια κλίμακα.

Λόγω της γνωριμίας και συνεχών αγορών, οι εδώ μου έκαναν απο λιιιιιιιιιιιιιγο καλύτερες τιμές, έως πολυ καλύτερες, οπότε, ελάχιστα τεμάχια αγόρασα από άλλες χώρες.

Ο κάθε "έμπορος", συντονίζεται μεν από την "μαμά", αλλά σε έναν πελάτη του, ( πχ gmaras ), που έχει ξαναψωνίσει, και όχι μόνον ρολόγια, του δίνεις μέρος του ποσοστού σου. Ειναι άγραφος νόμος. Τον πελάτη τον προσέχεις. Ειδικά, αν έχει ξαναψωνίσει, και ξαναέρχεται. Τον τιμάς για να σε τιμήσει.

Και φέρνω παράδειγμα την αγορά του Cartier. Πήγα στον άνθρωπο, του λέω "έτσι και έτσι", μου λέει 3600, για σένα 2800. Θα του έλεγα όχι ?

Αλλος οίκος, ακόμα μου στέλνει ευχές στα γενέθλια και την Πρωτοχρονιά, και έχω να ψωνίσω από εκεί τουλάχιστον 10 χρόνια.

Ο σωστός έμπορος, ο "γάτος", θα σου δώσει ΠΑΝΤΑ κάτι, για να σε κάνει να νοιώσεις ότι σε πρόσεξε. Τελεία.
 
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Ο σιωπών συναινεί.

Του Ξέρξου γράψαντος ''πέμψον τά όπλα'' αντέγραψε, "μολών λαβέ".

The only difference between men and boys is the price of the toys.


Αποσυνδεδεμένος gmaras

  • Sr. Member
  • ***
  • Μηνύματα: 2272
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #2998 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 13:45:55 μμ »
Πριν χρόνια που αγόραζα συχνά, σπάνια εύρισκες ρολόγια της ακατανόμαστης με μεγάλες διαφορές τιμών στις διάφορες αγορές.

Η "μαμά", είχε πολιτική ενιαίων τιμών, σε όλες τις αγορές, μια και οι πελάτες της θεωρητικά είναι τύποι που κινούνται σε παγκόσμια κλίμακα.

Λόγω της γνωριμίας και συνεχών αγορών, οι εδώ μου έκαναν απο λιιιιιιιιιιιιιγο καλύτερες τιμές, έως πολυ καλύτερες, οπότε, ελάχιστα τεμάχια αγόρασα από άλλες χώρες.

Ο κάθε "έμπορος", συντονίζεται μεν από την "μαμά", αλλά σε έναν πελάτη του, ( πχ gmaras ), που έχει ξαναψωνίσει, και όχι μόνον ρολόγια, του δίνεις μέρος του ποσοστού σου. Ειναι άγραφος νόμος. Τον πελάτη τον προσέχεις. Ειδικά, αν έχει ξαναψωνίσει, και ξαναέρχεται. Τον τιμάς για να σε τιμήσει.

Και φέρνω παράδειγμα την αγορά του Cartier. Πήγα στον άνθρωπο, του λέω "έτσι και έτσι", μου λέει 3600, για σένα 2800. Θα του έλεγα όχι ?

Αλλος οίκος, ακόμα μου στέλνει ευχές στα γενέθλια και την Πρωτοχρονιά, και έχω να ψωνίσω από εκεί τουλάχιστον 10 χρόνια.

Ο σωστός έμπορος, ο "γάτος", θα σου δώσει ΠΑΝΤΑ κάτι, για να σε κάνει να νοιώσεις ότι σε πρόσεξε. Τελεία.
Πολύ ωραίο ποστ Γιώργο! Ακριβώς αυτό εννοούσα πριν αλλά το διατύπωσες επακριβώς!
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Γιώργος

Αποσυνδεδεμένος harolagoha

  • Master
  • ****
  • Μηνύματα: 12096
    • Προφίλ
Απ: Tudor
« Απάντηση #2999 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 13:49:09 μμ »
Ένας τσάκαλος πωλητής που επιβιώνει χρόνια στην πιάτσα, λογικά θα έχει ορίσει κάποια στάνταρ στην πολιτική των αγοραπωλησιων του, όπως πχ το ύψος της μείωσης των αρχικών τιμών στην κάθε περίπτωση μεμονωμένα, την βαρύτητα στο είδος των πελατών που θα δοθεί (σταθεροί, περαστικοί) και πάντα σε συνάρτηση με το επιδιωκόμενο στόχο κέρδους που θα τον ικανοποιει..
Ο πωλητής δεν ειναι τόσο χαζός όσο θέλουμε "εμείς των φόρουμ" να πιστεύουμε..
Κάθε πωλητής έχει ορίσει ποιο είναι εκεινο το target group που θεωρεί ο ιδιος ότι θα του φέρει το προσδοκώμενο κέρδος και εκεί θα βασιστει...
Επίσης ο πωλητής γνωρίζει ότι ο "ψαγμενος" πελάτης, που ψάχνει με "ψειροσκοπιο" την χαμηλότερη δυνατή τιμή αποτελεί την μικρότερη μερίδα του πελατειακού του κοινού, και θεωρεί δεδομένο ότι δεν θα μπορεί να υπαρξει σταθερή σχέση με αυτό το αγοραστικό γκρουπ γιατί είναι πολύ πιθανό ότι θα τον "πουλήσει" για καποιον άλλον πωλητή που θα προσφέρει τιμή μειωμένη κατά ενα 50ρικο...Άρα μια τέτοια σχέση φαντάζει αμφίβολη..

 
friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Παμε μονο Ελβετια...