Ευχαριστώ παίδες
Ξέρω ότι έχουν αρκετούς haters τα hublot αλλα και κόσμο που τα λατρεύει
Ειναι γεγονός. Αλλά δεν κοιτάμε τι αρέσει στους άλλους,
αλλά τι αρέσει σε εμάς, και ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ να βλέπουμε κάτι στον καρπό μας. Αμα τους ζητήσουμε να μας το κάνουν δώρο, τότε τους επιτρέπουμε να εχουν άποψη.

Εξ άλλου, το δικό σου είναι από τα διακριτικά και ιδιαίτερα.
Καλοφόρετο με υγεία.
