Εψαξα ολα τα παλια σχετικα thread και δυσκολευομαι να βρω προταση.
Τοσο μυστικοπαθεια με τους τεχνιτες; Δεν υπαρχει καποιος να εχει δοκιμασει καποιον να προτεινει; (δεχομαι και πμ) 
Η δεν κανει κανεις service η πανε ολοι αντιπροσωπεια
Η πρόταση για τεχνίτη, σκοντάφτει σε μερικά σημεία.

α. Στέλνεις κάποιον, και πάει να το παίξει καθηγητής στον τεχνίτη. Και σε παίρνει τηλεφωνο ο τεχνίτης και τα ακούς " Τι μου τον έστειλες αυτόν ? ".

Την έχω πατήσει προσωπικά, που έστελνα κόσμο στον τεχνίτη. Πλέον, βγήκε στην σύνταξη - βαρέθηκε τους ........προφέσορες.

β. Πάει συστημένος σε φιρμάτο, αλλά, ( ...έχουμε εδώ και νήμα

), κρίνει ότι του τα έκανε ΟΛΑ λάθος, τον κορόϊδεψε, του πήρε την μηχανή / δεν έκανε εργασίες αλλά τον χρέωσε, κλπ. Αν δεν ξέρεις τον αλλον ΚΑΛΑ, δεν τον συστήνεις. Και μετά αρχίζουν οι "δημοσιεύσεις" , - ο τάδε είναι μη επαγγελματίας, ο τάδε ανταπαντά, και έχουμε σήριαλ απειλών - νομικών παρεμβάσεων, κλπ.
γ. Προτείνεις κάποιον, αλλά για οιοδήποτε λόγο, ο "πελάτης" δεν ικανοποιείται ( δίκαια ή άδικα ) και μετά δημιουργεί θέματα και στον τεχνίτη αλλά και στο φόρουμ / προτείνοντα. Ειτε για την ποιότητα εργασιών, είτε για την χρέωση.

Ο κάθε "πελάτης", βλέπει το προσωπικό του αντικείμενο σαν το μοναδικό στον κόσμο. Ο τεχνίτης, μπορεί να έχει 10 τέτοια σε μια ημέρα, και να έχει επισκευάσει / συντηρήσει, εκατοντάδες ή και χιλιάδες τέτοια στα 15-20-30 χρόνια που ασχολείται. Αν δε λάβουμε υπ' όψιν ότι κάποιες μηχανές, είναι "παράγωγα" άλλων βασικών μηχανών, πχ ΕΤΑ, γίνεται αντιληπτό ότι ένας πεπειραμένος, έχει ασχοληθεί με κάποιους τύπους μηχανισμών και τους ξέρει απ' έξω και ανακατωτά.
Το να αμφισβητεί ο πελάτης τις ικανότητες του τεχνίτη, ή να διαμαρτύρεται γιατί κατα την άποψή του ΔΕΝ έγιναν σωστά τα πράγματα, ειναι κάτι που ο συστήνων δεν μπορεί να ελέγξει, και σεβόμενος τον τεχνίτη του, ( αν έχει

) δεν στέλνει πελάτες που δεν γνωρίζει προσωπικά.
Θα πρότεινα να δείς τα νήματα σέρβις, εκεί θα βρείς τουλάχιστον το μέλος τεχνίτη,
@Revilles , και μια επαφή μαζί του για ερώτηση αν αναλαμβάνει και με τι κόστος, θα είναι χρήσιμη. Αλλά και αυτός, όπως και κάθε άλλος, αν δεν το ανοίξει να δει το εσωτερικό, και τι εργασία / ανταλλακτικά ( πιθανόν ) να χρειαστεί, δεν νομίζω ότι μπορεί να απαντήσει για κόστος.
Κάποια κοσμηματοπωλεία, αναλαμβάνουν επισκευές / συντηρήσεις, αλλά δεν είναι βέβαιο ότι έχουν υπάλληλο τεχνικό. Στο παρελθόν, είχε πέσει στην αντίληψή μου ότι κάποιοι παρελάμβαναν μεν, αλλά τα έστελναν αλλού. Και φυσικά, έβαζαν και κάτι υπέρ τους, για την .............διευκόλυνση.
Τώρα αν η αντιπροσωπεία, αναλαμβάνει με πλήρη εγγύηση και πιστοποιητικό, είναι κάτι που "μετράει".

Σκέψου το, ψάξε λίιιιιιγο, και ........επανερχόμαστε
