Ε, άμα κάποιος από το μαγαζί ασχολήθηκε, αξιζει που αγοράζουμε CASIO.
To after sales service - coverage, είναι βασικός παράγων για την αγορά αγαθών. Σε οτιδήποτε.Ενα παράδειγμα. Ασχετο, αλλά δείχνει το πνεύμα κάποιων εταιρειών. ( Να κάνω και διαφήμιση ).
Κάποτε, το 1978, στις ΗΠΑ, μου χάρισαν ένα χρυσό στυλό Cross 1/20 @ 12 ΚT Gold.
Το φύλαξα σαν ενθύμιο αλλά το 1985, βγάζοντάς το από το συρτάρι, μετά από 4-5 χρόνια ακινησίας, ανακάλυψα ότι είχε σπάσει το πλαστικό ράμφος στο σπείρωμα που βίδωνε στο μεταλλικό κομμάτι.
Στεναχωρήθηκα, και πήγα στην αντιπροσωπεία, "Ψαρρός", δίπλα σχεδόν από την Rolex - Στοά Καλλιγά.
Το έδειξα, ρώτησα αν έχουν ανταλλακτικά ράμφη, και μου είπαν αφήστε το.
Σε μια βδομάδα που πήγα να παραλάβω, είχαν βάλει ένα καινούργιο.
Αλλά με ρώτησαν που το βρήκα, εξαιρετικά σπάνιο μια και ήταν κατασκευής 1960 τόσο και μάλιστα στις ΗΠΑ ! ( Λόγω υψηλών δασμών στον χρυσό, κατασκευάζονταν εκεί για μείωση τελικού κόστους. Το ιδιο έκαναν και με τα χρυσα μπρασελέ των Ελβετικών ρολογιών, και της Rolex. Τώρα ο Τράμπ, κάνει τα ίδια. Οσα ρολόγια είναι ήδη Αμερική, πολλαπλασίασαν την αξία τους.

)
Εξήγησα από που το βρήκα, και ρώτησα το κόστος της επισκευής. Η απάντηση ήταν
-
Δωρεάν κύριε, ήταν μέσα στην εγγύηση. 
-...... !!!!

Τι εγγύηση ? Από το 1960 τόσο ?

Και η απάντηση
-
Τα προϊόντα Cross, έχουν εγγύηση εφ' όρου ζωής. !!!!!! 
Από τότε, σε κάθε γιορτή ή / γενέθλια, φίλων, συναδέλφων, συγγενών, έκανα δώρο ένα Cross. 10 - 15 Ε τότε το χρώμιο. Εχω αγοράσει πάνω από 300 ! Και λίγα λέω.
Τιμούν τον πελάτη, τους τίμησα και εγώ.

Ετσι πρέπει να κάνουμε σε όλες τις εταιρείες που μας τιμούν. Οπότε, μπράβο στην CASIO.


