...ας μου επιτραπεί να πω την άποψή μου ( .....επιστημονική
), σχετικά με την δημιουργία αυτή.
Την στιγμή που παράγεται ένα προϊόν με συγκεκριμένες προδιαγραφές, για μια επέτειο, ενα επίτευγμα, μία επιτυχία, και με μια παραγωγή, είναι special ( edition, production, ή ότι άλλο, ), και παράγεται σε συγκεκριμένο αριθμό / σε συγκεκριμένη περίοδο.
Και ο αριθμός αυτός της παραγωγής, είναι ο αρχικός ΚΑΙ ο τελικός. Δεν έχει προσθήκες, ή κενά.
Και δηλώνεται εξ αρχής. Παραγωγή τόσων, και ΤΕΛΟΣ.
Δεν επανέρχεσαι μετά από ένα μήνα, ένα χρόνο, ένα τέρμινο, και παράγεις επι πλέον, για να συμπληρώσεις - αυξήσεις, κλπ.
Εάν, υπάρξει ζήτηση για το "προϊόν", ότι και να είναι αυτό, αεροπλάνο, αυτοκίνητο, ρολόι, και επανα-παραχθεί, σημειώνεται ως Mark II, ( ....ή ότι άλλο ), για να διαφοροποιηθεί από το αρχικό. Επανάληψη μεν, αλλά, σε άλλη χρονική περίοδο, άλλο lot, αλλο batch. Και αυτό, δηλώνεται ξεκάθαρα.
Ειναι βασικές αρχές του marketing - προώθησης - επιτυχίας στις αγορές.
Ας το έχουμε στα υπ' όψιν.