....και πάμε να συνεχίσουμε.
Το πρώτο λοιπον ρολόι, με ένδειξη δύο διαφορετικών ωρών, ήταν γεγονός.
( ΣΣ Δεν γνωρίζω αν κάποια άλλη φάμπρικα είχε κάτι άλλο αντιστοιχο πρίν την κορωνάτη. Κάθε πληροφορία, δεκτή ).
Φορούσες λοιπον το ρολόι, αυτόματο και αδιάβροχο αρα καμμία άλλη έννοια,
, και το μόνο που έκανες, ήταν να πάς + ή πλήν, τις ώρες του άλλου τόπου.
Γυρνούσες, μπρός ή πίσω, τόσες ώρες στην στεφάνη, και όλα καλά. Η σχέση σταθερή, όπου και να βρισκόσουν, έβλεπες την ώρα "τοπικά", και "αλλού". Υπέροχα ? ΟΧΙ !
Γιατί, αυτό ήταν όταν πια .........έφθανες. Στο ενδιάμεσο, τι γινόταν ? Οταν πχ με αεροπλάνο, ή με πλοίο, αλλαζες ώρες "τοπικά", η ένδειξη της ώρας "αλλού", ήταν λάθος, εκτός και εάν άλλαζες σε κάθε αλλαγή, γρήγορη στα αεροπλάνα, στους ενδιάμεσους σταθμούς, ή πιο αργή σε πλοία, και την σχέση διαφοράς, μεταξύ του "τώρα εδώ", με το "αλλού" .
Πολύπλοκο το θέμα δεν νομίζω πολλοι αεροπόροι να το χρησιμοποίησαν, αλλά, σε πλοία, όπου και οι αλλαγές είχαν διάρκεια, και παρέμενες στην νέα ζώνη ώρας ίσως και ημέρες, ΕΠΡΕΠΕ να γίνεται. Και από τους πχ καπεταναίους, αλλά, βασικά και από τους ασυρματιστές.
Και όταν βλέπεις την τοπική ώρα, και ψάχνεις και την δεύτερη, ........κάπου μπερδεύεσαι.
Πρόβλημα !