Δε βρίσκω κανένα λόγο προβληματισμού! Ειδικά όταν η δεύτερη επιλογή είναι η Σιγκαπούρη, την οποία όποιος έχει μελετήσεις μπορεί να βγάλει πολλά ασφαλή συμπεράσματα κ για τη κατασκευή που θα έχει το ρολόι!
Και αυτό αποδεικνύεται όταν δεν έχει γραφτεί κανένα αρνητικό σχόλιο (όσο έχει πέσει στην αντίληψή μου τουλάχιστον) για τα ρολόγια που είναι κατασκευασμένα εκεί! Έχει διαβάσει κανείς σας;
Το γιατί κάποια κατασκευάζονται Ιαπωνία κ κάποια Σιγκαπούρη φαντάζομαι έχει σχετική απάντηση. Γιατί η νομοθεσία να βοηθάει τις εξαγωγές σε κάποιες άλλες χώρες με χαμηλούς δασμούς, γιατί μπορεί να υπάρχει διακρατική συμφωνία (φέρε εργοστάσια κ σου δίνω πάτημα σε πόλεμο), γιατί μπορεί να μειώνει τους κινδύνους καταστροφής, τσουνάμι Ιαπωνία; φουλ οι μηχανές Σιγκαπούρη, γιατί μπορεί η γυναίκα του προέδρου της σέικο να είναι Σιγκαπουρινή, γιατί μπορεί κάποια κομμάτια του ρολογιού να φτιάχνονται σε διάφορα σημεία (πχ κ Κίνα) κ να συναρμολογούνται αλλού!
Γενικά οι μεγάλες εταιρείες κ δη πολυεθνικές δε παίζουν με τα στάνταρτ ποιότητάς τους! πολύ περισσότερο οι Ιάπωνες όταν το μοντέλο της παραγωγής διοίκησης που ακολουθούν στηρίζεται στη διασφάλιση ποιότητας σε όλα τα επίπεδα!
Σχετικά με τα αυτοκίνητα που προαναφέρθηκαν μη ξεχνάμε ότι κάποια κάποιες χώρες (ειδικά προ Ευρωπαϊκής ένωσης) είχαν διαφορετικές προδιαγραφές σε πολλά σημεία! Οπότε καταλαβαίνετε! Σε ένα ρολόι των 150 ευρώ δε νομίζω να υπάρχει τόσο μεγάλο πρόβλημα ή να τίθεται τέτοιο πρόβλημα καν!
Με όλα αυτά λοιπόν κ με πολλά άλλα που θέλουν καφέ κ παρεούλα θα έπαιρνα χωρίς ενδοιασμό το Σιγκαπουρένιο!!!
Φυσικά όλες αυτές οι ανησυχίες δημιουργούν μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία στα Γιαπωνέζικα, την οποία εφόσον κάποιος θέλει να εκμεταλλευτεί για ένα ρολόι των 150 ευρώ είναι δικαίωμά του...