το υψηλό κόστος ίσως δικαιολογείται εν μέρει και από τη δυσκολία κατασκευής του μηχανισμού. Το να συναρμολογηθούν τόσα πολλά κομμάτια που απαρτίζουν τον μηχανισμό προϋποθέτει πολλές εργατοώρες. Η εταιρεία δεν μπορεί να κατασκευάσει μεγάλο αριθμό μηχανισμών ετησίως. Κάποτε, πριν μερικά χρόνια, το γκρουπ έκανε νέες επενδύσεις σε υποδομές κατασκευής του μηχανισμού ώστε να καλύψει τη ζήτηση που είχε η εταιρεία από άλλες ομόσταυλες, κυρίως την Tag.
Ένα θέμα λοιπόν για την υψηλή τιμή τους είναι το κόστος του μηχανισμού, πρωτίστως και μετά το λοιπού ρολογιού.
Από την άλλη το ότι δεν πουλάνε θα σου μεταφέρω το τί μου είπε επακριβώς ένας που τα εμπορεύεται: "τα ζενίθ είναι παρεξηγημένα ρολόγια. αρέσουν σε όλους, κανείς όμως δεν τα αγοράζει. στα χρήματά που κοστίζουν προτιμάνε κάτι άλλο"
Και όσο η εταιρεία δεν μειώνει τις τιμές, τόσο τα ζενίθ δεν εισχωρούν στην αγορά και δεν ντύνουν τους καρπούς. ένας φαύλος κύκλος.
Το μεγαλύτερο μειονέκτημά τους είναι ότι χάνουν το μεγαλύτερο μέρος της αξίας τους κατά την μεταπώληση. Μαζί και το ακριβό σέρβις. Ακριβώς λόγω μηχανισμού...
Θα ήθελα έναν el primero, αλλά με τέτοιες τιμές......δεν είναι για τα κυβικά μου