Η παρουσία σε μια έκθεση, τροφίμων-ποτών-ηλεκτρικών συσκευών-κοσμημάτων-απορρυπαντικών έχει κάποιους στόχους.
- Ενημέρωση ύπαρξης και γκάμας προϊόντων.
- Επιβεβαίωση συνεργασιών-Υπάρχουμε - Κάνατε καλή επιλογή αν έχετε προϊόντα μας
- Ανάπτυξη εργασιών, με νέους συνεργάτες.
Με αυτό το τρίπτυχο, οι εταιρείες συμμετέχουν στις εκθέσεις , διεθνείς ή μη.
Αν κάποιοι αισθάνονονται "πίεση", είτε οικονομική, είτε ανταγωνισμού, πιθανόν να προφασίζονται "διπλωματικές ασθένειες".
Πάντως μια έκθεση γενικά, έχει πάντα θετική αποτίμηση στα πεπραγμένα, εκτός αν είναι σε λάθος χρονικό, ή γεωγραφικό πλαίσιο.
Το να μην συμμετέχεις στις βασικές εκθέσεις του χώρου σου, και θεωρητικά στην πιο αναμενόμενη, ή υπάρχει σοβαρός λόγος, ή έγινε κάποιο φάουλ. Θα φανεί στην επόμενη.