0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: george_ στις Ιούνιος 25, 2013, 01:35:35 πμΤο Ηeuer στο κέντρο είναι το Steinhart της εποχής?
Παράθεση από: nicolasg στις Ιούνιος 25, 2013, 01:45:00 πμΠαράθεση από: george_ στις Ιούνιος 25, 2013, 01:35:35 πμΤο Ηeuer στο κέντρο είναι το Steinhart της εποχής?οχι δα!!!!!!ιστορικο μοντελο!
Παράθεση από: george_ στις Ιούνιος 25, 2013, 01:46:41 πμΠαράθεση από: nicolasg στις Ιούνιος 25, 2013, 01:45:00 πμΠαράθεση από: george_ στις Ιούνιος 25, 2013, 01:35:35 πμΤο Ηeuer στο κέντρο είναι το Steinhart της εποχής?οχι δα!!!!!!ιστορικο μοντελο!Μοιάζει λίγο με το sub?
Eσύ βλέπεις διαφορές?
Με τη Γρήγορη απάντηση μπορείτε να γράψετε ένα μήνυμα καθώς διαβάζετε ένα θέμα, χωρίς να ανοίξετε νέα σελίδα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κώδικα BBC και φατσούλες όπως θα κάνατε σε ένα κανονικό μήνυμα.