Grecellin, ο φίλος με το πρόβλημα απλά βάρεσε ρεκόρ γκαντεμιάς. Του το μάτιασε γνωστός δράκουλας, να και η απόδειξη!!!
Από εκεί και πέρα, ένα προϊόν είναι και το ρολόι, μπορεί ακόμα και μια εταιρία επιπέδου Breitling να έχει κακιά στιγμή. Γιατί; Γιατί έριξε κάποια επίπεδα διασφάλισης ποιότητας για εξοικονόμηση κόστους, γιατί έπεσε σε ελαττωματική παρτίδα "πρώτης ύλης" από τον προμηθευτή, γιατί "έτυχε" να γίνει κάποιο λάθος στην σχεδίαση ή στην παραγωγή, γιατί... 1002 λόγοι. Ας μην στεκόμαστε με το τουφέκι. Ατυχία για το φίλο, μεγαλύτερη ατυχία για την Breitling όμως αν όλο αυτό πάρει διαστάσεις στα ελληνικά και ξένα fora.
Πώς να αποζημιωθεί; Στη θέση του δεν θα ασχολιόμουν άλλο με το συγκεκριμένο μοντέλο και τον B01. Θα ζητούσα αντικατάσταση από την Breitling με άλλο μοντέλο που ξέρω ότι είναι αξιόπιστο. Τουλάχιστον να είχα στα χέρια μου πλέον μοντέλο με αποδεδειγμένη αξιοπιστία, άρα και μεταπωλητική αξία.
Στην τελική, ο φίλος σου πληρώνει το τίμημα του "early-adopter". Όταν θες να πάρεις το πιο φρέσκο, παίρνεις και το ρίσκο να "ανακαλύψεις" τις παιδικές του ασθένειες. Παράδειγμα; Εγώ με το VW scirocco μου. Ήρθε 1/11 στην Ελλάδα και το παρήγγειλα στις 15/11. Ε, έφαγα στη μάπα τα πρώτα κουσούρια του. Με τα iPhone4; Εκεί να δεις κλάμα και η λίστα δεν έχει τελειωμό.