Το έχω ακούσει σαν ανέκδοτο, το έχω διαβάσει σε ειδήσεις, το έχω δεί σε κάτι βίντεο στο τούμπε, κλπ.
Εμελλε, να το δώ / βιώσω και ζωντανά.
Επιστρέφω μέσω Αττικής οδού, από Μαρκόπουλο-Αεροδρόμιο.
Πριν τα διόδια, κανένα χιλιόμετρο, λέω, "τι φώτα έχει ρε παιδί μου αυτός ο συρμός ! Πρώτη φορά το βλέπω".
Ο συρμός, κατεύθυνση προς αεροδρόμιο, είναι μεταξύ των δύο κατευθύνσεων της Αττικής οδου.
Μπροστά, 2-3 αυτοκίνητα, ξαφνικά φρένα, αλάρμ, λέω, κάτι έγινε ! Ανάβω και εγώ τα αλάρμ, για τους πίσω, πατάω το φρένο πατ-πατ-πατ, να αναβοσβήσουν τα φώτα, να τραβήξω την προσοχή των πίσω, οι μισοί τηλεφωνάνε, οι άλλοι μισοί στέλνουν μηνύματα, άλλοι κοιμουνται, κλπ.
Και, νάτος !
Στην αριστερή, υψηλής ταχύτητας ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΦΩΤΑ ΑΝΑΜΕΝΝΑ !
Πάει συριζα στο μαντράκι, κορνάρουν όλοι, κάνω δεξιά με προσοχή, αλλά ο ..................Πόντιος, ακάθεκτος συνέχιζε.
Δεν μπορούσα να μείνω άλλο, συνέχισα.
Ωρα 20.43-45, ρεύμα Αττικής, από Μαρκόπουλο στα διόδια.
Αν και οδηγώ παρά πολλά χιλιόμετρα το μήνα ευτυχώς δε μου έχει συμβεί μέχρι στιγμής..
Πόσο τρομακτικό είναι Γιώργο αυτό?
Σε κλειστό αυτοκινητόδρομο, κάτι τέτοιο, είναι απλώς "θανατηφόρο".
Πηγαίνει κάποιος αριστερά, εννοείται πάνω από το όριο, έτσι δεν γίνεται πάντα ?, και σε μια ανοικτή αριστερή, που το μαντράκι / πικροδάφνες, αυτά τα προστατευτικά φώτων, κλπ, καλύπτουν πλήρως την ορατότητα. Και ξαφνικά, βλέπεις απέναντί σου κάποιον
Ποιά είναι η αντίδραση ?
Φρένα ? Ερχονται και άλλοι από πίσω.
Δεξιά ? Ειναι αυτοί της μεσαίας και της δεξιάς, που προσπέρασες και ακολουθούν !
........................
Και, από την άλλη, ποια θα έιναι η αντίδραση του απέναντι ? Θα μείνει ώς έχει ? Θα κάνει αριστερά δικά του, δεξιά δικά σου ?
Ειναι μια ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, που σε ότι και να καταλήξει, αν γίνει πρόσκρουση, ισούται με το αλγεβρικό άθροισμα των ταχυτήτων, και το αποτέλεσμα, δεν εγγυάται τίποτα.
Σε τέτοια κατάσταση, αποφεύγεις την μετωπική, έστω και εάν η πρόσκρουση γίνει με τα κινούμενα στην ίδια κατεύθυνση οχήματα, μια και εκεί, τα αλγεβρικά αθροίσματα είναι μικρά, 20-30-40 χιλ, και η πιθανότητα επιβίωσης απείρως μεγαλύτερη.
Στο συγκεκριμένο περιστατικό, επειδή ήμουν πιο πίσω, και με τους προηγουμένους οδηγούς να προειδοποιούν με τα αλάρμ, εγώ προσωπικά, είχα τεράστια περιθώρια αντίδρασης, και προπαντός, δεν ξαφνιάστηκα.
Σημαντικό αυτό.Μετά, στην Αττική, επειδή έχουν δεί τα μάτια μου, ( όπως και σε ΟΛΟΥΣ τους μεγάλους και ΥΨΗΛΗΣ ταχύτητας δρόμους ), αν σας πω ιστορίες, θα ανατριχιάσετε
(*), μένω πάντα δεξιά, ή έστω στην μεσαία, και με αποστάσεις από τους άλλους. Και πάντα, σε λογικές ταχύτητες, ασχέτως αν μπορεί να πάω και 180.
_______________________
(*) ....σε έναν προχειρο υπολογισμό, έχω σαφώς πάνω από 2,0 εκατ. χιλιόμετρα, ( 12 αυτοκινητα που ανακαλώ ), σε όλες τις συνθήκες, και σε πολλές χώρες. Και ΔΕΝ είμαι επαγγελματίας οδηγός, ........γραφιάς είμαι .