0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: george_ στις Φεβρουάριος 10, 2016, 15:49:33 μμΓια το λογο αυτο,αγοραζεις μια εταιρια που φτιαχνει πολυ καλες μηχανες και τις χρησιμοποιεις σε αλλες εταιριες σου,που δεν ειναι κοκκαλα Εγω ποιος ειμαι που αγοράζω?
Για το λογο αυτο,αγοραζεις μια εταιρια που φτιαχνει πολυ καλες μηχανες και τις χρησιμοποιεις σε αλλες εταιριες σου,που δεν ειναι κοκκαλα
Πολύ σωστά. Εξαιρετικό μαρκετινγκ η Panerai.by the book: διαφοροποίηση προϊόντος, δημιουργία "μύθου", αίσθηση "ομάδας" (paneristi) κλπ
Το πιο βασικο ισως,εχει μικρη παραγωγη
αν δεν αρεσει,το μαρκετινγκ δεν αρκει