0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
gerogian (Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)
Παράθεση από: nicolasg στις Ιούλιος 15, 2013, 12:17:09 μμgerogian (Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)όχιιιιιιιιι ρε φούστη μου... !!!!!!!!πώς μου ξέφυγε η φ ω τ ο γ ρ α φ ι ά ρ α αυτή
To δεξί
Παράθεση από: nicolasg στις Ιούλιος 16, 2013, 01:13:10 πμTo δεξί τα εχεις δει και τα δυο?
Παράθεση από: george_ στις Ιούλιος 16, 2013, 01:14:00 πμΠαράθεση από: nicolasg στις Ιούλιος 16, 2013, 01:13:10 πμTo δεξί τα εχεις δει και τα δυο?οχι
Με τη Γρήγορη απάντηση μπορείτε να γράψετε ένα μήνυμα καθώς διαβάζετε ένα θέμα, χωρίς να ανοίξετε νέα σελίδα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κώδικα BBC και φατσούλες όπως θα κάνατε σε ένα κανονικό μήνυμα.