...θεωρώ ότι μόλις παρουσιάσουν κάμψη οι πωλήσεις, θα γίνει μια "έντεχνη προσαρμογή", είτε "διατηρώντας σταθερές τιμές", είτε με προσφορές /εκπτώσεις στα σημεία πώλησης. ή μπορεί και να μειώσουν τον αριθμό παραγωγής ( τεχνητή έλλειψη ).
Κανείς δεν επιζεί χωρίς πωλήσεις, και όταν ο λόγος προσφοράς / ζήτησης αλλοιωθεί, θα αναπροσαρμοστούν αναγκαστικά είτε οι όγκοι παραγωγής, είτε οι τιμές.
Και αν υπολογίσει κανείς ότι κάποιες γραμμές παραγωγής εργάζονται "αποδοτικά" μόνον με συγκεκριμένο αριθμό παραγωγής και άνω ( break even ), το να δημιουργήσεις τεχνητή έλλειψη έχει και άλλες παρενέργειες, οπότε, πιο λογικό θα είναι να συμπιέσουν τα κέρδη, ειδικά στο προϊόν, που έχει αποσβέσει ήδη το κόστος ανάπτυξης , παρά να χάσουν το συγκεκριμένο μερίδιο.