Greek Watch Forum - Το ελληνικό forum ρολογιών

Προτάσεις αγοράς ρολογιών => Προτάσεις αγοράς ρολογιών => Μήνυμα ξεκίνησε από: paulm στις Μάιος 07, 2026, 13:05:01 μμ

Τίτλος: Omega Semaster Planet Ocean
Αποστολή από: paulm στις Μάιος 07, 2026, 13:05:01 μμ
Καλησπέρα σε όλους!

Θα ήθελα τα φώτα σας. Τελευταίο μου ωρολογιακό "κόλλημα" η πρώτη γενιά Omega Seamaster Planet Ocean. Στην μικρότερη version των 42mm. Σαν αυτό στη φωτογραφία.

(https://i.postimg.cc/nLC2G5TR/Seamaster-PO.jpg) (https://postimg.cc/1g1D9vkw)

Μιλάμε για την προ-κεραμική εποχή, η γενιά που βγήκε περίπου το 2005.

Πρόσφατα αγόρασα ένα Seamaster Diver 300 του 2009 (επίσης προ-κεραμικό) και έχω πάθει πλάκα με αυτή τη neo-vintage αύρα των Omega εκείνης της εποχής.

Δυστυχώς δεν έχω βρει σε κάποιο κατάστημα με μεταχειρισμένα ένα τέτοιο Planet Ocean να δω από κοντά. Το έχει μήπως κανείς να μου μιλήσει για την αίσθηση, την άνεση και γενικότερα για τη συνύπαρξη με αυτό? Εκείνο που με φοβίζει είναι το έξτρα πάχος σε σχέση με το πολύ λεπτό και υπέρ-άνετο Diver 300 που αγόρασα. Όλοι λένε ότι το Planet Ocean είναι πιο ογκώδης κατασκευή.

Οποιαδήποτε γνώμη καλοδεχούμενη!
Τίτλος: Απ: Omega Semaster Planet Ocean
Αποστολή από: Wolf- στις Μάιος 07, 2026, 13:57:23 μμ
Σε διαστάσεις είναι το καλύτερο po που βγήκε ποτέ και το μοναδικό που με πήγαινε ταμείο. Το μόνο που με προβληματίζει είναι η μηχανή του...   έχω την εντύπωση ότι οι πρώτες βγάζανε προβλήματα...!
Τίτλος: Απ: Omega Semaster Planet Ocean
Αποστολή από: george_ στις Μάιος 07, 2026, 22:28:36 μμ
Για την μηχανή δεν ξερω,εχει δίκιο ο Wolf
Τίτλος: Απ: Omega Semaster Planet Ocean
Αποστολή από: george_ στις Μάιος 07, 2026, 22:32:00 μμ
In 2006, Daniel Craig took over as Bond in Casino Royale and sported a Seamaster Diver 300M with calibre 2500, which was based on the ETA 2892-A2
Τίτλος: Απ: Omega Semaster Planet Ocean
Αποστολή από: P.I.T. στις Μάιος 08, 2026, 00:10:27 πμ
Ο @Badass Gentleman είναι ο άνθρωπός σου.
Πιστεύω ότι έχει μελετήσει αυτή την πρώτη γενιά των ΡΟ και τελικά αγόρασε ένα πριν 1-2 χρόνια (δεν θυμάμαι ακριβώς).

Τίτλος: Απ: Omega Semaster Planet Ocean
Αποστολή από: george_ στις Μάιος 08, 2026, 00:30:44 πμ
Ήταν μια μηχανή ήδη έτοιμη και όχι σχεδιασμένη για το νέο μοντέλο, μετά του έφτιαξε τη νεα μηχανή
Τίτλος: Απ: Omega Semaster Planet Ocean
Αποστολή από: Badass Gentleman στις Μάιος 08, 2026, 10:07:45 πμ
https://ora24.gr/product/seamaster-planet-ocean-42mm-automatic-coaxial-chronometer-date-black-dial-full-set-4/
Εδώ μπορεις να το δεις απο κοντα.
Εχει ρίξει κ την τιμη αγοράς.
Πάρε τηλέφωνο πριν πας.
Τίτλος: Απ: Omega Semaster Planet Ocean
Αποστολή από: Badass Gentleman στις Μάιος 08, 2026, 10:43:20 πμ
Καλησπέρα σε όλους!

Θα ήθελα τα φώτα σας. Τελευταίο μου ωρολογιακό "κόλλημα" η πρώτη γενιά Omega Seamaster Planet Ocean. Στην μικρότερη version των 42mm. Σαν αυτό στη φωτογραφία.

(https://i.postimg.cc/nLC2G5TR/Seamaster-PO.jpg) (https://postimg.cc/1g1D9vkw)

Μιλάμε για την προ-κεραμική εποχή, η γενιά που βγήκε περίπου το 2005.

Πρόσφατα αγόρασα ένα Seamaster Diver 300 του 2009 (επίσης προ-κεραμικό) και έχω πάθει πλάκα με αυτή τη neo-vintage αύρα των Omega εκείνης της εποχής.

Δυστυχώς δεν έχω βρει σε κάποιο κατάστημα με μεταχειρισμένα ένα τέτοιο Planet Ocean να δω από κοντά. Το έχει μήπως κανείς να μου μιλήσει για την αίσθηση, την άνεση και γενικότερα για τη συνύπαρξη με αυτό? Εκείνο που με φοβίζει είναι το έξτρα πάχος σε σχέση με το πολύ λεπτό και υπέρ-άνετο Diver 300 που αγόρασα. Όλοι λένε ότι το Planet Ocean είναι πιο ογκώδης κατασκευή.

Οποιαδήποτε γνώμη καλοδεχούμενη!

Το 2220.80  κ το 2531.80 ειναι απο τα πιο άνετα ρολογια που εχω φορέσει ποτέ κ σε βάρος κ σε αίσθηση.
Το 2531.80 κάθεται καλύτερα λόγω του πιο φλατ caseback.
Υποθέτω οτι εχεις το 2220.80.
Το planet ocean στα 42mm ειναι ιδανικό στις διαστάσεις του ακόμα κ με τα 14.2 πάχος.
Θα προτιμούσα να ειναι πιο λεπτό?Σιγουρα.
Σε καμία περίπτωση όμως. δεν φαίνεται disproportionate.
Δεν ειναι τοσο άνετο όσο το smp αλλα σαν ρολοι ειναι τελείως διαφορετικό.
Το ρολοι βγαζει ενα vibe απο καθαρόαιμο tool Diver με τρομερό build quality κ luxury φινίρισμα.
Τωρα όσον αφορά την μηχανή στο 2220.80 εχεις είτε 2500 c η d με τα τελευταία να φοράνε την d.
Στο Planet ocean όμως τα 2500d κυκλοφόρησαν μόνο τον τελευταίο χρόνο παραγωγής,οπότε ειναι δυσκολότερο να τα πετύχεις.
Τίτλος: Απ: Omega Semaster Planet Ocean
Αποστολή από: paulm στις Μάιος 08, 2026, 10:59:50 πμ
Πολύ σωστά. Έχω το 2220.80. Σε μαύρο. Η τελευταία "vintage" γενιά πριν αρχίσουν τα κεραμικά. Σε diver δεν έχω φορέσει τίποτα πιο άνετο. Συγκρίνεται σε αίσθηση με κάτι πολύ λεπτά ατσάλινα integrated bracelet ρολόγια. Το έχω δει αυτό προς πώληση στο Ora24! Δεν κατοικώ Ελλάδα αλλά αν σε λίγες ημέρες που κατέβω είναι ακόμη εκεί, θα πάω να το δω.

Τώρα όσον αφορά το Planet Ocean, θα με ενδιέφερε πολύ να το συγκρίνω σε αίσθηση με το Tudor Black Bay GMT που έχω αγοράσει. Έχω αγοράσει το rootbeet two tone. Πανέμορφο ρολόι αλλά δυστυχώς δεν μου αρέσει καθόλου σε αίσθηση. Πολύ παχύ, βαρύ, δεν μου κάθεται ιδιαίτερα καλά στον καρπό. Μάλιστα μια σκέψη ήταν να το αντάλλαζα με το Planet Ocean που σας αναφέρω. Πριν το έκανα όμως, θα ήθελα να βεβαιωθώ ότι το Planet Ocean κάθεται καλύτερα και δεν είναι τόσο "άγαρμπο" όσο το Black Bay.

Τίτλος: Απ: Omega Semaster Planet Ocean
Αποστολή από: Giorgos_I στις Μάιος 08, 2026, 13:17:07 μμ

Σε καμία περίπτωση όμως. δεν φαίνεται disproportionate.


(https://www.greekwatchforum.gr/Smileys/various_01/sSig_youtheman.gif)
Τίτλος: Απ: Omega Semaster Planet Ocean
Αποστολή από: Badass Gentleman στις Μάιος 08, 2026, 18:13:57 μμ
Πολύ σωστά. Έχω το 2220.80. Σε μαύρο. Η τελευταία "vintage" γενιά πριν αρχίσουν τα κεραμικά. Σε diver δεν έχω φορέσει τίποτα πιο άνετο. Συγκρίνεται σε αίσθηση με κάτι πολύ λεπτά ατσάλινα integrated bracelet ρολόγια. Το έχω δει αυτό προς πώληση στο Ora24! Δεν κατοικώ Ελλάδα αλλά αν σε λίγες ημέρες που κατέβω είναι ακόμη εκεί, θα πάω να το δω.

Τώρα όσον αφορά το Planet Ocean, θα με ενδιέφερε πολύ να το συγκρίνω σε αίσθηση με το Tudor Black Bay GMT που έχω αγοράσει. Έχω αγοράσει το rootbeet two tone. Πανέμορφο ρολόι αλλά δυστυχώς δεν μου αρέσει καθόλου σε αίσθηση. Πολύ παχύ, βαρύ, δεν μου κάθεται ιδιαίτερα καλά στον καρπό. Μάλιστα μια σκέψη ήταν να το αντάλλαζα με το Planet Ocean που σας αναφέρω. Πριν το έκανα όμως, θα ήθελα να βεβαιωθώ ότι το Planet Ocean κάθεται καλύτερα και δεν είναι τόσο "άγαρμπο" όσο το Black Bay.

Ειναι λιγο top heavy αλλα κάθεται καλα στο χερι.
Βάρος εχει τοσο όσο γιατι εχει taper απο 20 σε 18 μμ.
Αν μπορέσεις να βρεις με 2500d θα ειναι καλύτερα.
Ειναι λιγο ακριβότερα σε σχέση με την c αλλα ειναι μια μηχανη η οποία η omega την δουλευε μέχρι το 2023 στα Deville,πριν γίνουν master chronometer κ αυτά.
Τίτλος: Απ: Omega Semaster Planet Ocean
Αποστολή από: george_ στις Μάιος 08, 2026, 19:32:01 μμ
Για να φτάσει στην έκδοση d,κάποιος λόγος θα υπηρχε
Τίτλος: Απ: Omega Semaster Planet Ocean
Αποστολή από: Badass Gentleman στις Μάιος 08, 2026, 20:30:10 μμ
Για να φτάσει στην έκδοση d,κάποιος λόγος θα υπηρχε

Προφανώς,η c με την d έχουν πολλές διαφορές.
Στην ουσία η d εχει περισσότερα κοινά με την 8500 πάρα με την c.
Τίτλος: Απ: Omega Semaster Planet Ocean
Αποστολή από: paulm στις Μάιος 11, 2026, 20:49:11 μμ
OK με επίγνωση ότι βγαίνω λίγο εκτός θέματος. Ποια η γνώμη σας για αυτό?

(https://i.postimg.cc/30TRyGG6/images-(10).jpg) (https://postimg.cc/30TRyGG6)

Θα στεκόταν ως αντίπαλον δέος απέναντι στο Planet Ocean? Ως στυλάτο tool watch? Είναι και αυτό 42αρι και μάλιστα πιο λεπτό από το Planet Ocean. Έχουν κάτι αυτά τα Breitling εκείνης της εποχής... Λίγο το καντράν που είναι σαν εφημερίδα από τα τόσα πολλά γράμματα και αριθμούς, λίγο το μπρασελέ που είναι ολόκληρο (!) high polished, λίγο τα ασσύμετρα links. Όσο μεγαλώνω τόσο περισσότερο διαπιστώνω ότι εκτιμώ την προσωπικότητα στα ρολόγια, ακόμη και αν αυτή μεταφράζεται σε σχεδιαστικές ατέλειες και ιδιοτροπίες. Το προτιμώ αυτό από την πιο αδιάφορη ομοιογένεια των ρολογιών σήμερα.
Τίτλος: Απ: Omega Semaster Planet Ocean
Αποστολή από: george_ στις Μάιος 11, 2026, 21:00:14 μμ
Σαν ρολοι,το Omega είναι ανώτερο
Τίτλος: Απ: Omega Semaster Planet Ocean
Αποστολή από: sea_dweller στις Μάιος 11, 2026, 23:53:22 μμ
OK με επίγνωση ότι βγαίνω λίγο εκτός θέματος. Ποια η γνώμη σας για αυτό?

(https://i.postimg.cc/30TRyGG6/images-(10).jpg) (https://postimg.cc/30TRyGG6)

Έχουν κάτι αυτά τα Breitling εκείνης της εποχής... Λίγο το καντράν που είναι σαν εφημερίδα από τα τόσα πολλά γράμματα και αριθμούς, λίγο το μπρασελέ που είναι ολόκληρο (!) high polished, λίγο τα ασσύμετρα links. Όσο μεγαλώνω τόσο περισσότερο διαπιστώνω ότι εκτιμώ την προσωπικότητα στα ρολόγια, ακόμη και αν αυτή μεταφράζεται σε σχεδιαστικές ατέλειες και ιδιοτροπίες. Το προτιμώ αυτό από την πιο αδιάφορη ομοιογένεια των ρολογιών σήμερα.
Όπως τα γράφεις αλλά δεν ήταν άνετο στο καρπό μου και με κούρασε το dial του.Το έδωσα μετά από 2 χρόνια.
Τίτλος: Απ: Omega Semaster Planet Ocean
Αποστολή από: Wolf- στις Μάιος 12, 2026, 02:21:26 πμ
OK με επίγνωση ότι βγαίνω λίγο εκτός θέματος. Ποια η γνώμη σας για αυτό?

(https://i.postimg.cc/30TRyGG6/images-(10).jpg) (https://postimg.cc/30TRyGG6)

Θα στεκόταν ως αντίπαλον δέος απέναντι στο Planet Ocean? Ως στυλάτο tool watch? Είναι και αυτό 42αρι και μάλιστα πιο λεπτό από το Planet Ocean. Έχουν κάτι αυτά τα Breitling εκείνης της εποχής... Λίγο το καντράν που είναι σαν εφημερίδα από τα τόσα πολλά γράμματα και αριθμούς, λίγο το μπρασελέ που είναι ολόκληρο (!) high polished, λίγο τα ασσύμετρα links. Όσο μεγαλώνω τόσο περισσότερο διαπιστώνω ότι εκτιμώ την προσωπικότητα στα ρολόγια, ακόμη και αν αυτή μεταφράζεται σε σχεδιαστικές ατέλειες και ιδιοτροπίες. Το προτιμώ αυτό από την πιο αδιάφορη ομοιογένεια των ρολογιών σήμερα.
Αφου ψάχνεσαι για ενα καλό tool diver κοίταξε και το pelagos...!
Εγώ όταν το πήρα ήμουν μεταξύ αυτού και του po αλλά το pelagos μου καθησε καλύτερα στον καρπό και η κάσα του μου άρεσε περισσότερο..!  ;)
Τίτλος: Απ: Omega Semaster Planet Ocean
Αποστολή από: P.I.T. στις Μάιος 12, 2026, 12:09:54 μμ
Αν κοιτούσα στην breitling θα έβλεπα περισσότερο το προηγούμενο avenger, ως πιο οικονομική πρόταση.
Αν σταθείς τυχερός μπορείς να το βρεις κατω από 3 χιλιάδες, μη σου πω και λιγότερα.

Είχα δοκιμάσει ένα και μου άφησε πολύ θετικές εντυπώσεις.
Με το σκεπτικό του στυλάτου tool watch και με λιγότερη φασαρία στο dial. Αυτό όμως, το dial είναι θέμα γούστου και προτίμησης.

(https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSQRw-U16Ji0NLrX8oLDks-S7b8N-H9UMDS1krqUPxzpQ&s=10)

(https://i.ibb.co/p7SMBR0/IMG-20250125-132135.jpg)
Τίτλος: Απ: Omega Semaster Planet Ocean
Αποστολή από: Badass Gentleman στις Μάιος 12, 2026, 18:13:24 μμ
Αφου ψάχνεσαι για ενα καλό tool diver κοίταξε και το pelagos...!
Εγώ όταν το πήρα ήμουν μεταξύ αυτού και του po αλλά το pelagos μου καθησε καλύτερα στον καρπό και η κάσα του μου άρεσε περισσότερο..!  ;)

Pelagos ξεκάθαρα στα κορυφαία καθαρόαιμα tool.
Τίτλος: Απ: Omega Semaster Planet Ocean
Αποστολή από: Badass Gentleman στις Μάιος 12, 2026, 20:40:13 μμ
Όπως τα γράφεις αλλά δεν ήταν άνετο στο καρπό μου και με κούρασε το dial του.Το έδωσα μετά από 2 χρόνια.

Θέλει πολυ μαεστρία για να πετύχεις ενα overcrowded dial να φαίνεται καλό.
Κ θεωρώ οτι όπως είπε k o  sea dweller οτι το συγκεκριμένο κουράζει κ  φυσικά δεν εχει κ καμιά σχέση με το planet ocean σαν ρολοι.
Βέβαια περι ορέξεως...
Τίτλος: Απ: Omega Semaster Planet Ocean
Αποστολή από: paulm στις Μάιος 14, 2026, 11:56:49 πμ
Καλημέρα σε όλους,

Με φιλοσοφική διάθεση σήμερα, διαπιστώνω ότι απείρως καλύτερο από την αγορά και την κτήση ενός ρολογιού είναι το άπειρο ψάξιμο (η ακριβέστερα "κάψιμο") τις εβδομάδες/μήνες που προηγούνται. Όλη η χαρά είναι εκεί.

Ξέρω ότι ορισμένοι διαφωνείτε αλλά όσο το ψάχνω, τόσο με ιντριγκάρουν τα λίγο παλιότερα Breitling. Πλέον παίζουν σώμα με σώμα με το Planet Ocean για το οποίο και άνοιξα το νήμα.

Πέρα από το Superocean που σας έστειλα, τελευταία το μάτι μου έχει πιάσει και αυτή την προτελευταία γενιά του Colt. 41mm. Δωρικό, αντρικό ρολόι.

(https://i.postimg.cc/L4jsXqcs/colt.webp) (https://postimages.org/)

Ακούω και τον φίλο που πρότεινε το Avenger (αισθητικά είναι πολύ κοντά) αλλά με τραβάει πολύ η "καφρίλα" των λίγο παλιότερων Breitling με τα φορτωμένα καντράν.

Δεν με προβληματίζει το καντράν. Θεωρώ ότι θα μου αρέσει. Αυτό που θα ήθελα να μάθω, και ιδιαιτέρως από τον φίλο Sea_Dweller που φαίνεται να είχε το Superocean που σας έστειλα, είναι τι αίσθηση δίνει το φουλ γυαλισμένο μπρασελέ και η φουλ γυαλισμένη (μα παντού όμως!) κάσα. Τόσο το Superocean όσο και το Colt που σας έστειλα τα έχουν αυτά.

Φαίνεται πολύ περίεργο εκ πρώτης. Είτε θα κάνει εκπληκτικό κοντράστ με τα σπορ, κάπως military καντράν, είτε θα είναι εντελώς cringe.

Το δύσκολο με αυτά τα ρολόγια, μιας και είναι εκτός παραγωγής, είναι να τα πετύχεις και να τα δοκιμάσεις!
Τίτλος: Απ: Omega Semaster Planet Ocean
Αποστολή από: sea_dweller στις Μάιος 14, 2026, 16:10:04 μμ
Αυτό που θα ήθελα να μάθω, και ιδιαιτέρως από τον φίλο Sea_Dweller που φαίνεται να είχε το Superocean που σας έστειλα, είναι τι αίσθηση δίνει το φουλ γυαλισμένο μπρασελέ και η φουλ γυαλισμένη (μα παντού όμως!) κάσα. Τόσο το Superocean όσο και το Colt που σας έστειλα τα έχουν αυτά.
(https://i.postimg.cc/JhKmncFH/Screenshot-2026-05-14-155940.jpg) (https://postimg.cc/cKKPkY0d)
Το είχα με λουράκι, μια χαρά η κάσα του και δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα με κανένα που είχε γυαλισμένη...
Η επιλογή για το μπρασελέ θα είναι πάντοτε ματ.
Τίτλος: Απ: Omega Semaster Planet Ocean
Αποστολή από: Makis2020 στις Μάιος 14, 2026, 16:15:51 μμ
Αν κοιτούσα στην breitling θα έβλεπα περισσότερο το προηγούμενο avenger, ως πιο οικονομική πρόταση.
Αν σταθείς τυχερός μπορείς να το βρεις κατω από 3 χιλιάδες, μη σου πω και λιγότερα.

Είχα δοκιμάσει ένα και μου άφησε πολύ θετικές εντυπώσεις.
Με το σκεπτικό του στυλάτου tool watch και με λιγότερη φασαρία στο dial. Αυτό όμως, το dial είναι θέμα γούστου και προτίμησης.

(https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSQRw-U16Ji0NLrX8oLDks-S7b8N-H9UMDS1krqUPxzpQ&s=10)

(https://i.ibb.co/p7SMBR0/IMG-20250125-132135.jpg)
αυτή την ρολογάρα μου κάνει εντύπωση που δεν την βλέπουμε ποτέ στο φόρουμ
Τίτλος: Απ: Omega Semaster Planet Ocean
Αποστολή από: Wolf- στις Μάιος 14, 2026, 17:46:37 μμ
Να κάνω άλλη μια πρόταση...?!!!
(https://i.postimg.cc/Xqv9mbZD/watches-formex-reef-automatic-chronometer-silver-dial-steel-bezel-34686561845411-1200x.jpg) (https://postimg.cc/R6j3J2Lc)
Ένα από τα πιο vfm diver κατά την γνώμη μου..!
Τίτλος: Απ: Omega Semaster Planet Ocean
Αποστολή από: Badass Gentleman στις Μάιος 14, 2026, 21:00:01 μμ
Καλύτερα πάρε ενα Peter Blake,ακόμα κ η 1120 ειναι πολυ καλύτερη απο αυτά που κοιτάς.