Απάντηση

Όνομα:
E-mail:
Τίτλος:
Εικονίδιο:

Περισσότερα Smileys [Άνοιγμα]
Τα επιπλέον Smileys, εμφανίζονται μέσα σε [img]..[/img].
Επαλήθευση:

Συντομεύσεις: Alt+s για αποστολή, Alt+p για προεπισκόπηση


Περίληψη θέματος

Στάλθηκε από: Johan-Mani
« στις: Ιούνιος 28, 2026, 21:20:09 μμ »

Στάλθηκε από: trelovet
« στις: Ιούνιος 28, 2026, 15:13:17 μμ »

Καλησπέρα

Στάλθηκε από: pvcoil
« στις: Ιούνιος 28, 2026, 13:10:08 μμ »

Στάλθηκε από: Tangerine Dream
« στις: Ιούνιος 28, 2026, 08:30:46 πμ »

Ωραίο και πολύ ξεχωριστό το λευκό + χρυσό με τόνους κόκκινου στο Η.

Είσαι 'κακό' influence, αλλά σε άκουσα.
Σύντομα λοιπόν με Μέκα Δέκα Tιτάνιο.

Doublets, που λένε και οι σεισμολόγοι για τη βασανισμένη 'Βένεσουέλα'.

Στάλθηκε από: sea_dweller
« στις: Ιούνιος 28, 2026, 00:52:05 πμ »


Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Ιούνιος 27, 2026, 21:48:56 μμ »



Πάει αυτό ! Στην θυρίδα. Χειμωνιάτικο ρολόι. Από Σεπτέμβριο πάλι.  ;D
Στάλθηκε από: Makis2020
« στις: Ιούνιος 27, 2026, 21:20:19 μμ »

Με τη σκέψη στις διακοπές....καινούργιο απόκτημα

Αργούν οι ρημάδες...  (Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)



τέλειο
Στάλθηκε από: Old_School
« στις: Ιούνιος 27, 2026, 20:15:30 μμ »

     



Στάλθηκε από: Alobar
« στις: Ιούνιος 27, 2026, 19:08:59 μμ »

Με τη σκέψη στις διακοπές....καινούργιο απόκτημα

Αργούν οι ρημάδες... 


Στάλθηκε από: Wolf-
« στις: Ιούνιος 27, 2026, 17:58:45 μμ »

Στάλθηκε από: maestro
« στις: Ιούνιος 27, 2026, 17:30:42 μμ »

@maestro ! καλησπέρα και πάλι!  :) μα πες μας δυο λόγια! πάνω απ' όλα είσαι δάσκαλος στην ιδιότητα, αν και έχεις κακό γούστο στα ρολόγια..., δεν παύει να γνωρίζεις καλύτερα. Αρμονία; (σε πειράζω αθώα, έχεις Rolex και το γούστο περισσεύει)
Ναι, αυτή τη δουλειά θα κάνω
Στάλθηκε από: Ef.orange
« στις: Ιούνιος 27, 2026, 17:10:38 μμ »

@maestro ! καλησπέρα και πάλι!  :) μα πες μας δυο λόγια! πάνω απ' όλα είσαι δάσκαλος στην ιδιότητα, αν και έχεις κακό γούστο στα ρολόγια..., δεν παύει να γνωρίζεις καλύτερα. Αρμονία; (σε πειράζω αθώα, έχεις Rolex και το γούστο περισσεύει)
Στάλθηκε από: maestro
« στις: Ιούνιος 27, 2026, 16:56:45 μμ »

Καλησπέρα, αγαπητέ @maestro:) Το νέο απόκτημα είναι ορατό μόνο στην πρώτη φωτογραφία από τις 5. Φρεσκοξυρισμένο χεράκι και 26 στο ρολόι; τι συμβολίζει το φυλακισμένο κλειδί; [όμορφο και το ρολόι. Ωραία λεπτομέρεια!]

Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Ιούνιος 27, 2026, 16:13:00 μμ »

............... τι συμβολίζει το φυλακισμένο κλειδί;

Πεντάγραμμο είναι με το κλειδί του Sol.  :)
Στάλθηκε από: P.I.T.
« στις: Ιούνιος 27, 2026, 15:50:46 μμ »

Καλώς τον.
Μιχάλη, αυτό είναι ρολογάρα!!
Να το χαίρεσαι, νομίζω ότι είναι από τα ρολόγια που μένουν...

Ήξερα για αυτοκίνητα που μένουν.
Τώρα έμαθα και για ρολόγια!
 :D :D

Hublot, το ρολόι που μένει...
Στάλθηκε από: sea_dweller
« στις: Ιούνιος 27, 2026, 14:26:53 μμ »

Μετά από μακροχρόνια αποχή λόγω προσωπικών θεμάτων, επανέρχομαι με το νέο μου απόκτημα και χαίρομαι που σας ξαναβρίσκω!

(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)
(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)
(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)
(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)
(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)
Καλώς τον.
Μιχάλη, αυτό είναι ρολογάρα!!
Να το χαίρεσαι, νομίζω ότι είναι από τα ρολόγια που μένουν...
Στάλθηκε από: Ef.orange
« στις: Ιούνιος 27, 2026, 14:24:30 μμ »

Καλησπέρα, αγαπητέ @maestro:) Το νέο απόκτημα είναι ορατό μόνο στην πρώτη φωτογραφία από τις 5. Φρεσκοξυρισμένο χεράκι και 26 στο ρολόι; τι συμβολίζει το φυλακισμένο κλειδί; [όμορφο και το ρολόι. Ωραία λεπτομέρεια!]

Μετά από μακροχρόνια αποχή λόγω προσωπικών θεμάτων, επανέρχομαι με το νέο μου απόκτημα και χαίρομαι που σας ξαναβρίσκω!

(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)
(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)
(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)
(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)
(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)
Στάλθηκε από: Dante80
« στις: Ιούνιος 27, 2026, 14:16:50 μμ »

Καλό ΣΚ να έχουμε! (λάθος ημερομηνία ο κόπανος αλλ'φευ)




Στάλθηκε από: george_
« στις: Ιούνιος 27, 2026, 13:40:38 μμ »

Στάλθηκε από: maestro
« στις: Ιούνιος 27, 2026, 13:13:41 μμ »

Μετά από μακροχρόνια αποχή λόγω προσωπικών θεμάτων, επανέρχομαι με το νέο μου απόκτημα και χαίρομαι που σας ξαναβρίσκω!





Στάλθηκε από: george_
« στις: Ιούνιος 26, 2026, 20:23:30 μμ »

Στάλθηκε από: george_
« στις: Ιούνιος 26, 2026, 20:22:57 μμ »

Υπεροχο
Στάλθηκε από: trelovet
« στις: Ιούνιος 26, 2026, 20:09:29 μμ »

Καλησπέρα

Στάλθηκε από: sea_dweller
« στις: Ιούνιος 26, 2026, 20:04:07 μμ »

Στάλθηκε από: george_
« στις: Ιούνιος 26, 2026, 18:42:16 μμ »

Έτσι,βεντούζα
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Ιούνιος 26, 2026, 14:39:44 μμ »

Εξαρτάται πού στρέφεις το βλέμμα!  :P

Αν έχεις πάει παραλία πρόσφατα, .........ε, εκεί σταθερά.  :D :D :D :D

Τα μισά γυναικεία μαγιά ( ...το μαγιώ, τα .........μαγιά   :D :D :D ), στο βρακί, ΔΕΝ έχουν πίσω μέρος  ???
Στάλθηκε από: P.I.T.
« στις: Ιούνιος 26, 2026, 11:16:34 πμ »

Δυστυχώς, ΔΕΝ ζεί. Ηταν η ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ μου, (Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.) επικοινωνούσαμε με το βλέμμα, αντίθετα με την κόρη της, χρειάζομαι ................δικηγόρο ! (Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)

Εξαρτάται πού στρέφεις το βλέμμα!  :P
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Ιούνιος 25, 2026, 23:35:24 μμ »

Έχεις πεθερά που ζει;; Πόσο χρονών είναι;  ;D

Δυστυχώς, ΔΕΝ ζεί. Ηταν η ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ μου, επικοινωνούσαμε με το βλέμμα, αντίθετα με την κόρη της, χρειάζομαι ................δικηγόρο !

Στάλθηκε από: mic
« στις: Ιούνιος 25, 2026, 23:16:51 μμ »

Στις 24, πριν μπεί θάλασσα.  ;) Κυριλέ !  ;)

Μετά, θα μπεί θάλασσα για 1 ώρα τουλάχιστον. (Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)

Ψάχνω για ...........λαγοκέφαλους, να κανω στιφάδο στην ......πεθερά.  ;D



Έχεις πεθερά που ζει;; Πόσο χρονών είναι;  ;D
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Ιούνιος 25, 2026, 23:10:25 μμ »

Στις 24, πριν μπεί θάλασσα.  ;) Κυριλέ !  ;)

Μετά, θα μπεί θάλασσα για 1 ώρα τουλάχιστον.

Ψάχνω για ...........λαγοκέφαλους, να κανω στιφάδο στην ......πεθερά.  ;D