Απάντηση

Όνομα:
E-mail:
Τίτλος:
Εικονίδιο:

Περισσότερα Smileys [Άνοιγμα]
Τα επιπλέον Smileys, εμφανίζονται μέσα σε [img]..[/img].
Επαλήθευση:

Συντομεύσεις: Alt+s για αποστολή, Alt+p για προεπισκόπηση


Περίληψη θέματος

Στάλθηκε από: Taylor 1981
« στις: Ιούνιος 26, 2026, 23:18:51 μμ »

Ωραίο το αποτέλεσμα!

Στάλθηκε από το 2312DRA50G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Ιούνιος 25, 2026, 23:25:08 μμ »

Λένε πως αν δεν μπορείς να το πεις με λόγια... ζωγραφισέ το.
Κάπως έτσι, θα έλεγα πως αν δεν υπάρχει το ρολόι που θέλεις, όπως το θέλεις... Φτιάξε το!
...........................

Ετσι, έκαναν οι πρωτοπόροι.

Λέγανε, "Αν δεν υπάρχει, φτιάχτο !". Και έτσι έγιναν πολλά στον ανθρώπινο πολιτισμό.

Στάλθηκε από: ioann
« στις: Ιούνιος 25, 2026, 12:28:46 μμ »

Πολύ ωραίο mod!
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Ιούνιος 23, 2026, 22:52:24 μμ »

Λένε πως αν δεν μπορείς να το πεις με λόγια... ζωγραφισέ το.
Κάπως έτσι, θα έλεγα πως αν δεν υπάρχει το ρολόι που θέλεις, όπως το θέλεις... Φτιάξε το!
O στόχος, ένα Origin "G" κόκκινο. Ολοκληρωτικά όμως κόκκινο, εκτός από bezel και λουράκι,
να είναι κόκκινο και όπου δε φαίνεται, δηλαδή ακόμα και η κάσα του.
(Για κάποιο λόγο μου αρέσουν πολύ τα κόκκινα απλά Casio και G-Shock)

(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)

Χρειάστηκε υπομονή, μέχρι να βρεθούν όλα τα parts, (φυσικά καινούργια) και όταν επιτέλους συγκεντρώθηκαν όλα
να βρεθεί ο διαθέσιμος χρόνος γαι να γίνει το "χειρουργείο" με υπομονή έχοντας την τελική εικόνα στο μυαλό.
Το αποτέλεσμα είναι όπως το είχα φανταστεί, και κάτω από φυσικό φως, οπτικά ακόμα καλύτερο.
(To κόκκινο στην πραγματικότητα είναι κόοκινο - αιματί, δεν έχει πορτοκαλί χροιά)

(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)

Εδώ ήταν μια από τις λίγες περιπτώσεις που προτίμισα negative οθόνη για αντίθεση με το συνολικό κόκκινο.
Το μαύρο της οθόνης συμπληρώθηκε με μαύρο keeper στο λουράκι.
Το custom και άρα μοναδικό DW-5600 Hi Red (Module 3525 / LED backlight) .
(Επόμενο Mod Project, DW-5600 Panda Mod)

Στάλθηκε από: CyanBlue
« στις: Ιούνιος 23, 2026, 21:38:42 μμ »

Λένε πως αν δεν μπορείς να το πεις με λόγια... ζωγραφισέ το.
Κάπως έτσι, θα έλεγα πως αν δεν υπάρχει το ρολόι που θέλεις, όπως το θέλεις... Φτιάξε το!
O στόχος, ένα Origin "G" κόκκινο. Ολοκληρωτικά όμως κόκκινο, εκτός από bezel και λουράκι,
να είναι κόκκινο και όπου δε φαίνεται, δηλαδή ακόμα και η κάσα του.
(Για κάποιο λόγο μου αρέσουν πολύ τα κόκκινα απλά Casio και G-Shock)



Χρειάστηκε υπομονή, μέχρι να βρεθούν όλα τα parts, (φυσικά καινούργια) και όταν επιτέλους συγκεντρώθηκαν όλα
να βρεθεί ο διαθέσιμος χρόνος γαι να γίνει το "χειρουργείο" με υπομονή έχοντας την τελική εικόνα στο μυαλό.
Το αποτέλεσμα είναι όπως το είχα φανταστεί, και κάτω από φυσικό φως, οπτικά ακόμα καλύτερο.
(To κόκκινο στην πραγματικότητα είναι κόοκινο - αιματί, δεν έχει πορτοκαλί χροιά)



Εδώ ήταν μια από τις λίγες περιπτώσεις που προτίμισα negative οθόνη για αντίθεση με το συνολικό κόκκινο.
Το μαύρο της οθόνης συμπληρώθηκε με μαύρο keeper στο λουράκι.
Το custom και άρα μοναδικό DW-5600 Hi Red (Module 3525 / LED backlight) .
(Επόμενο Mod Project, DW-5600 Panda Mod)