......
Οι αρχές της επιστήμης λένε, σήμα - σχήμα - χρώμα - θέση. Που σε απλά λόγια σημαίνει, το "αναγνωριστικό", είναι σταθερό.
......
....πάει, μου 'στριψε ! Τι προσπαθεί να πεί ο ποιητής ? (Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)
Αν δεν αλλαζει χρωμα - θεση , τοτε ολες οι εταιριες ρολογιων πρεπει να απολυσουν τους υπευθυνους μαρκετινγκ .
Δεν κανουν για αυτη την δουλεια .
Να διευκρινίσω για κάτι ........γεροπαράξενους,
που ΔΕΝ καταλαβαίνουν τίπουτις.
Το σήμα, είναι το εμπορικόν σήμα, το trade mark, το registered trade mark, αν καταλαβαίνεις πολί μου ( τσίου - τσίου ), είναι το σήμα με το οποίο μαρκάρεις και εμπορεύεσαι τα προϊόντα σου, ώστε ο καταναλωτής να αναγνωρίζει τον παρασκευαστή - κατασκευαστή.
Το σχήμα του σήματός σου, είναι η εμφάνισή του, που παραμένει αναλλοίωτη, κατα την διάρκεια των χρόνων.
Το χρώμα του, είναι και αυτό ένα ιδιότυπο, που ακολουθεί το σήμα και το σχήμα. Επιτρέπεται η αλλοίωση, σε ειδικές περιπτώσεις, για να τονίσεις ένα γεγονός, μια επέτειο, κάτι σημαντικό.
Η θέση, είναι αυτονόητη, είναι εκεί που το τοποθετείς για αναγνώριση με την πρώτη ματιά.
Παράδειγμα # 1. Η BMW, έχει σήμα εναν κύκλο, μαύρο, που περιέχει έναν άλλον κύκλο, με εναν σταυρό, και "τυράκια", μπιλέ και ασιπρα.
Αυτό είναι το σήμα, που έχει το σχήμα, που έχει το χρώμα. Αυτό, δεν αλλάζει.
Παράδειγμα # 2. Η Coca Cola, έχει το σήμα, στο σχήμα της καλλιγραφικής γραφής, αλλά το χρώμα το αλλάζει, όταν θέλει να τονίζει τις διαφορές, στα normal, light , zero. Παει λευκό, ασημί, μαύβιρο.
Παράδειγμα # 3 Το ΙΚΕΑ έχει τον τίτλο, με ειδική αναλλοίωτη γραφή, και συγκεκριμένα χρώματα ( Σουηδικη σημαία
)
Κατάλαβες τώρα πολί μου, τι σημαίνει το
σήμα - σχήμα - χρώμα - θέση