Γιατί αυτό εφόσον πρόκειται για τόσο ''μαμάτη'' εταιρία; Τι είχαν να φοβηθούν;
Με χαρά θα ανέλυα την νομική προσέγγιση των πολυεθνικών στο θέμα αυτό, γιατί δηλαδή υπογράφεις παράδοση με ......."ζημίες", αλλά, εδώ δεν γίνεται αποδεκτή ούτε καν η έννοια του service από τους ............αρνητές της πραγματικότητας.
Θα βγάλω τα μάτια μου, να γράφω το πως κατοχυρώνονται απέναντι σε κάθε καοπροαίρετο ( ....όπως εδώ δηλαδή ) για να αντιμετωπίζω ειρωνείες και συμπεριφορές κοκόρου ? ή να αναλύω το πως μπορεί ο πελάτης να κατοχυρωθεί απέναντί τους ?
Υπαρχουν μέλη εδώ, που καταθέτουν ψυχή και γνώση πχ
@Tangerine Dream με παρουσιάσεις από την άλλη άκρη του κόσμου,
@Gnl1977 με σελίδες τεχνικών αναλύσεων, για να αναφέρω μόνον δύο, απολογούμενος για όσους δεν αναφέρω,
και τα κοκόρια, που ανάθεμα αν μπορούν να περιγράψουν την λειτουργία ενός μηχανικού ρολογιού και τα εξαρτήματά του, έχουν άποψη για όλα, και τυχαίως, αυτή η άποψη είναι πάντα ειρωνική και εξευτελιστική για τα αναφερόμενα.Εδώ, είναι τόπος ανταλλαγής απόψεων και γνώσης. Και ο χρόνος που αφιερώνουμε πρέπει να είναι εποικοδομητικός, είτε από άποψη γνώσης, είτε ψυχαγωγικώς.
Το να αναλωνόμαστε στο να εξηγούμε θέματα, που λόγω πολύχρονης εμπλοκής τυχαίνει να γνωρίζουμε, και να αντιμετωπίζουμε το
Ο Γιωργος εξηγησε ετοιμολογικα τι σημαινει σερβις. Αλλα ας μην κρυβομαστε, οταν λεμε σερβις εννοούμε επισκευή στην Ελλαδα, δεν εννοούμε ολη την διαδικασια. Οποτε η μηχανη οπως ειπαν και αλλα μελη δεν πηγε για σερβις αλλα για αντικατάσταση. Μην παιζετε με τις λεξεις
νομίζω είναι σπατάλη χρόνου. Λυπάμαι.