Το ρολόι, θέλει άνοιγμα / καθάρισμα, και μετά έλεγχο των κυκλωμάτων.
Θα σου πρότεινα, επαφή με Γερμανικό οίκο, αντιπρόσωπο της μάρκας, με επεξήγηση συμπτωμάτων και ερώτηση για το ανωτέρω σέρβις.
Με δεδομένα τα συμπτώματα, η διάγνωση ( θεωρητικά ) είναι δεδομένη, και πρακτικά, στις μετρήσεις, επιβεβαιώνεται το αίτιο.
Και αν το αίτιο, είναι τέτοιο πχ step motor, διαρροή σε κυκλωμα, που δεν αμφισβητείται η "προελευση", είναι υπέρ του αγοραστή.
Συνεπώς, μία σωστή αντιπροσωπεία / τεχνική κάλυψη, δεν μπορεί να χρεώσει τον πελάτη για την βλάβη, μια και ο πελάτης, ΔΕΝ μπορεί να παρέμβει στα κυκλώματα, ή να λερώσει ένα κινητηράκι, ή ότι άλλο.
Φυσικά, μία οξείδωση, πχ, μπορεί να δώσει τέτοια συμπτώματα, αλλά, θεωρητικά, σε όλες τις αλλαγές, ΔΕΝ θα το έβλεπαν οι υπόλοιποι τεχνίτες ?
Οπότε, παραμένω στην άποψη ότι είναι "εσωτερική βλάβη", που η επίσημη τεχνική διάγνωσή της, θα δώσει πιθανόν και καποια δικαιώματα στον αγοραστή, έκπτωση - δωρεάν σέρβις. Για αντικατάσταση, δεν ξέρω αν διατηρεί πιθανότητες, επειδή πέρασε αρκετός χρόνος, εκτός και αν είναι βλαμένο το αρχικό τσίπ, και το αναγνωρίσουν ότι τον ταλαιπώρησαν τόσα χρόνια με "κακό" προϊόν.