0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)
Παράθεση από: antonis_ch στις Αύγουστος 31, 2013, 12:29:48 μμΠαράθεση από: PanosI στις Αύγουστος 30, 2013, 18:05:39 μμ(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)Το Lange ειναι απλα "αλλου"!!! Sent from my iPad using Tapatalk - now Freeκαι το ρολεξακι καλό είναι
Παράθεση από: PanosI στις Αύγουστος 30, 2013, 18:05:39 μμ(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)Το Lange ειναι απλα "αλλου"!!! Sent from my iPad using Tapatalk - now Free
Με τη Γρήγορη απάντηση μπορείτε να γράψετε ένα μήνυμα καθώς διαβάζετε ένα θέμα, χωρίς να ανοίξετε νέα σελίδα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κώδικα BBC και φατσούλες όπως θα κάνατε σε ένα κανονικό μήνυμα.