Αποστολέας Θέμα: G-Shock DW-5600 "Hi Red" Mod  (Αναγνώστηκε 20 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος CyanBlue

  • Jr. Member
  • *
  • Μηνύματα: 246
  • G Maniac
    • Προφίλ
G-Shock DW-5600 "Hi Red" Mod
« στις: Σήμερα στις 21:38:42 »
Λένε πως αν δεν μπορείς να το πεις με λόγια... ζωγραφισέ το.
Κάπως έτσι, θα έλεγα πως αν δεν υπάρχει το ρολόι που θέλεις, όπως το θέλεις... Φτιάξε το!
O στόχος, ένα Origin "G" κόκκινο. Ολοκληρωτικά όμως κόκκινο, εκτός από bezel και λουράκι,
να είναι κόκκινο και όπου δε φαίνεται, δηλαδή ακόμα και η κάσα του.
(Για κάποιο λόγο μου αρέσουν πολύ τα κόκκινα απλά Casio και G-Shock)



Χρειάστηκε υπομονή, μέχρι να βρεθούν όλα τα parts, (φυσικά καινούργια) και όταν επιτέλους συγκεντρώθηκαν όλα
να βρεθεί ο διαθέσιμος χρόνος γαι να γίνει το "χειρουργείο" με υπομονή έχοντας την τελική εικόνα στο μυαλό.
Το αποτέλεσμα είναι όπως το είχα φανταστεί, και κάτω από φυσικό φως, οπτικά ακόμα καλύτερο.
(To κόκκινο στην πραγματικότητα είναι κόοκινο - αιματί, δεν έχει πορτοκαλί χροιά)



Εδώ ήταν μια από τις λίγες περιπτώσεις που προτίμισα negative οθόνη για αντίθεση με το συνολικό κόκκινο.
Το μαύρο της οθόνης συμπληρώθηκε με μαύρο keeper στο λουράκι.
Το custom και άρα μοναδικό DW-5600 Hi Red (Module 3525 / LED backlight) .
(Επόμενο Mod Project, DW-5600 Panda Mod)
friendly
3
funny
0
like
3
wow
1
Members reacted friendly:
george_,Beastaras,Wolf-,
No reactions
Members reacted like:
george_,Beastaras,Giorgos_I,
Members reacted wow:
george_,
Χρόνος: Mπορείς να τον μετρήσεις αλλά ποτέ να τον κερδίσεις!

Συνδεδεμένος Giorgos_I

  • Legend
  • *****
  • Μηνύματα: 40713
  • Γηράσκω ἀεὶ διδασκόμενος
    • Προφίλ
Απ: G-Shock DW-5600 "Hi Red" Mod
« Απάντηση #1 στις: Σήμερα στις 22:52:24 »
Λένε πως αν δεν μπορείς να το πεις με λόγια... ζωγραφισέ το.
Κάπως έτσι, θα έλεγα πως αν δεν υπάρχει το ρολόι που θέλεις, όπως το θέλεις... Φτιάξε το!
O στόχος, ένα Origin "G" κόκκινο. Ολοκληρωτικά όμως κόκκινο, εκτός από bezel και λουράκι,
να είναι κόκκινο και όπου δε φαίνεται, δηλαδή ακόμα και η κάσα του.
(Για κάποιο λόγο μου αρέσουν πολύ τα κόκκινα απλά Casio και G-Shock)

(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)

Χρειάστηκε υπομονή, μέχρι να βρεθούν όλα τα parts, (φυσικά καινούργια) και όταν επιτέλους συγκεντρώθηκαν όλα
να βρεθεί ο διαθέσιμος χρόνος γαι να γίνει το "χειρουργείο" με υπομονή έχοντας την τελική εικόνα στο μυαλό.
Το αποτέλεσμα είναι όπως το είχα φανταστεί, και κάτω από φυσικό φως, οπτικά ακόμα καλύτερο.
(To κόκκινο στην πραγματικότητα είναι κόοκινο - αιματί, δεν έχει πορτοκαλί χροιά)

(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)

Εδώ ήταν μια από τις λίγες περιπτώσεις που προτίμισα negative οθόνη για αντίθεση με το συνολικό κόκκινο.
Το μαύρο της οθόνης συμπληρώθηκε με μαύρο keeper στο λουράκι.
Το custom και άρα μοναδικό DW-5600 Hi Red (Module 3525 / LED backlight) .
(Επόμενο Mod Project, DW-5600 Panda Mod)

friendly
0
funny
0
like
0
wow
0
No reactions
No reactions
No reactions
No reactions
Ο σιωπών συναινεί.

Του Ξέρξου γράψαντος ''πέμψον τά όπλα'' αντέγραψε, "μολών λαβέ".

The only difference between men and boys is the price of the toys.