1
Vintage ρολόγια / Απ: poljot ultra vintage
« στις: Απρίλιος 16, 2024, 11:48:46 πμ »
Σε ακρυλικό έχω δοκιμάσει οδοντόκρεμα + νερό με καλά αποτελέσματα..Προϋποθέτει να γίνει προεργασία καλη με χαρτακιά νερού λείανσης.
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.
Να ρωτησω...1)41 μαζί με κορώνα 42
1.Διαμετρος μαζι με την στεφανη?
2.Υπαρχει ο αναλογος μπρασελες?
3.Η κορωνα ειναι βιδωτη?
Ευχαριστω.
Εννοείς ίδιο με αυτό που έβαλα ?full image upload
Sent from my iPhone using Tapatalk
Σε seiko 7009 γνωρίζουμε αν μπορούμε να βάλουμε τροχό αντιστάθμισης από Orient ? O τροχός Οrient έχει κωδικό 46941 η το 46943
Καλημέρα! Γράσο στο ελατήριο και στο εσωτερικό του μπαριλιέ (barell) και D3 στο βαρελάκι του μπαριλιέ (αργκό παλιών ωρολογοποιών - barell arbor αγγλιστί), πάνω και κάτω καθώς και στην πλατίνα εκεί
που κάθεται ο μπαριλιές. Βέβαια για να γίνει σωστός καθαρισμός και λίπανση, πρέπει το ελατήριο να βγει, ακόμα περισσότερο στα αυτόματα ρολόγια, γιατί χρειάζεται λίπανση και στα κάθετα εσωτερικά
τοιχώματα του μπαριλιέ. Στο σημείο αυτό να πούμε για κάποιον που δεν έχει εμπειρία (εσύ έχεις), ότι χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή στο να βγάλεις το ελατήριο και με το χέρι βγαίνει σιγά σιγά, γιατί αν βγει
απότομα ένα ελατήριο που βρίσκεται υπό τάση μέσα στον μπαριλιέ, τότε απελευθερώνεται ξαφνικά και απροσδόκητα, ένα έλασμα με μήκος περίπου 1,5 μέτρα, κοφτερό, που μαστιγώνει και βγάζει μάτι
πανεύκολα!
Οπλιζει ? Φορτώνει όσο πρέπει? Πιάνει καλά στον πειρο?
Δεν αιτιολογειται να μην έχει ενέργεια, παρά μόνον αν δεν είναι στερεωμένοι σωστά, ή δεν φορτίζει σωστά.
Αν το φορτίσεις πλήρως, αποδίδει την ισχύ, η σταματά ενώ το ελατήριο είναι ακόμα φορτισμένο?
Μήπως το ελατήριο εχει πλέον παραμορφωθει και δεν αναπτύσσεται? Όταν το βγάζεις ελεύθερο, παραμένει κουλουριασμενο?
Αν έχει υποστεί από ακινησία μόνιμη παραμόρφωση, δεν θα σου αποδώσει ενέργεια.
Η λίπανση, ελάχιστη, στο τύμπανο, ειναι για να μην προσθέτει τριβες.
Το πειρο στο κέντρο στα αγγλικά τον λένε arbour, στα ελληνικά, δεν ξέρω.
Καλημέρα! Γράσο στο ελατήριο και στο εσωτερικό του μπαριλιέ (barell) και D3 στο βαρελάκι του μπαριλιέ (αργκό παλιών ωρολογοποιών - barell arbor αγγλιστί), πάνω και κάτω καθώς και στην πλατίνα εκείΧρήσιμα όλα και ευχαριστώ για τις συμβουλές σου.Διαβασα την νύχτα ότι για να δουλέψει σωστά το ρολόι αυτό χρειάζεται συγκεκριμένο λάδι στα τοιχώματα του τυμπάνου .Συγκεκριμένα λένε θέλει το moebius 8217 στα τοιχώματα και τίποτα άλλο. Αυτό με έχει προβληματίσει διότι δεν έχω αυτό το γρασσο και είναι ακριβό ,σεικο λάδι δεν έχω οπότε το αφήνουμε λίγο ανοιχτό το θέμα.Το ρολόι αν και παλιό δεν κρατάει αυτονομία αφού βγει από το χέρι σε δοκιμές που έκανα.Μολις περάσουν 2 ώρες σε τραπέζι σταματάει
που κάθεται ο μπαριλιές. Βέβαια για να γίνει σωστός καθαρισμός και λίπανση, πρέπει το ελατήριο να βγει, ακόμα περισσότερο στα αυτόματα ρολόγια, γιατί χρειάζεται λίπανση και στα κάθετα εσωτερικά
τοιχώματα του μπαριλιέ. Στο σημείο αυτό να πούμε για κάποιον που δεν έχει εμπειρία (εσύ έχεις), ότι χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή στο να βγάλεις το ελατήριο και με το χέρι βγαίνει σιγά σιγά, γιατί αν βγει
απότομα ένα ελατήριο που βρίσκεται υπό τάση μέσα στον μπαριλιέ, τότε απελευθερώνεται ξαφνικά και απροσδόκητα, ένα έλασμα με μήκος περίπου 1,5 μέτρα, κοφτερό, που μαστιγώνει και βγάζει μάτι
πανεύκολα!
....είπα να πω και εγώ μια ...........εξυπνάδα , πριν πάω για ...........ύπνο !
Εχεις προχωρήσει πολύ, (Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.) και με δισκάκι για τα εξαρτήματα, κλπ, οπότε λέω, ή είναι τολμηρός, ή ........Θεο-πάλαβος.
Και μετά, λέω μάλλον το δεύτερο, εξ ου και το επιλεγέν όνομα
teo - Θεό
mad - παλαβός.
Φυσικά με καλή πρόθεση, στα πλαίσια του καυστικού χιούμορ, αν παρεξηγηθείς, θα το ...........αποσύρω (Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)