Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Halaros

Σελίδες: [1] 2
1
Προτάσεις αγοράς ρολογιών / Απ: Αγορά Omega Seamaster GMT 150m
« στις: Ιούνιος 12, 2026, 00:15:24 πμ »
Ηρθε το 166 !




Πανέμορφο και ιδιαίτερο.

Να το χαρείς με υγεία.  :)
Ευχαριστώ πολύ γιατρέ και για τις ευχές και για τη φωτό

2
Προτάσεις αγοράς ρολογιών / Απ: Αγορά Omega Seamaster GMT 150m
« στις: Ιούνιος 11, 2026, 07:08:57 πμ »
Είχα δυσκολίες με το postimage

4
Ελβετικές εταιρείες / Απ: Rolex
« στις: Ιούνιος 11, 2026, 07:00:24 πμ »
Έμαθα ότι έχουν αρχίσει και παραδίδουν στην Ελλάδα τα νέα μοντέλα του 26. Έχει παραλάβει κανένας φίλος ή υπάρχει καμία ενημέρωση για χρόνους παράδοσης;

5
Προτάσεις αγοράς ρολογιών / Απ: Αγορά Omega Seamaster GMT 150m
« στις: Ιούνιος 06, 2026, 17:06:19 μμ »
Χωρις φωτό και ανάρτηση στις νέες αφίξεις, ΔΕΝ ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ !!  :D :D :D :D

Ευχαριστώ. Προσπαθώ να βρω τον τρόπο ν ανεβάσω τη φωτογραφία. Το Omega πήρα

6
Προτάσεις αγοράς ρολογιών / Απ: Αγορά Omega Seamaster GMT 150m
« στις: Ιούνιος 06, 2026, 12:58:35 μμ »
Για να κλείσω με happy end το νήμα, θέλω να ενημερώσω την παρέα ότι το απέκτησα και είναι πανέμορφο σαν πίνακα ζωγραφικής.

7
Προτάσεις αγοράς ρολογιών / Απ: Αγορά Omega Seamaster GMT 150m
« στις: Απρίλιος 17, 2026, 22:00:44 μμ »
Ναι υπάρχουν και ετοιμοπαράδοτα ή με αναμονή 2-3 μήνες. Πάντως στη boutique είχαν δίκιο για το Milgauss.

8
Προτάσεις αγοράς ρολογιών / Απ: Αγορά Omega Seamaster GMT 150m
« στις: Απρίλιος 11, 2026, 20:13:03 μμ »
Πάντως το Omega το βρίσκεις ακόμα με σημαντική έκπτωση επι τιμοκατάλογου από ελληνικό κατάστημα. Η εγγύηση καταχωρείται ηλεκτρονικά

9
Προτάσεις αγοράς ρολογιών / Απ: Αγορά Omega Seamaster GMT 150m
« στις: Απρίλιος 10, 2026, 19:17:08 μμ »
Στη μπουτίκ της Rolex νομίζουν ότι δε θα ανακοινωθεί νέο Milgauss. Ενδεχομένως κάποιο υπάρχον μοντέλο με άλλο χρώμα κρυστάλλου

10
Προτάσεις αγοράς ρολογιών / Απ: Αγορά Omega Seamaster GMT 150m
« στις: Απρίλιος 10, 2026, 09:43:00 πμ »
Γιατί άγνωστος ? Υπάρχουν σοβαρότατα καταστηματα που τα πουλάνε εντός Ευρώπης .
Σε αυτη την κατηγορία τιμής αποκτάς αυτό που πραγματικά επιθυμείς
Μεσοβέζικες λύσεις δεν χωράνε
To μόνο που θα με φρέναρε είναι ότι στην Watches and Wonders σε λίγες μέρες μάλλον παρουσιάζεται το καινούργιο Μilgauss
Τώρα μου έβαλες φρένο και μου άναψες φωτιές ….
Επομένως αναμένουμε και ξεχυνόμαστε ανά τον κόσμο για το καινούριο Milgausss

11
Προτάσεις αγοράς ρολογιών / Απ: Αγορά Omega Seamaster GMT 150m
« στις: Απρίλιος 09, 2026, 22:15:56 μμ »
Στο Chrono24 έχει πολλά καινούργια Milgauss.

Για τόσα λεφτά δε θα ρίσκαρα από κάποιο άγνωστο . Με τη Rolex με εκνεύρισε και η κατάσταση ότι πρέπει να τους κάνεις και υπόκλιση για να αγοράσεις ρολόι.
Από την άλλη το ίδιο μοντέλο Πάει να εφαρμόσει τώρα και η omega με το selective δίκτυο αλλά δε νομίζω ότι θα της βγει

12
Προτάσεις αγοράς ρολογιών / Απ: Αγορά Omega Seamaster GMT 150m
« στις: Απρίλιος 09, 2026, 08:35:13 πμ »
Για την εγγύηση δε γνωρίζει κανείς τι ισχύει;.

13
Προτάσεις αγοράς ρολογιών / Αγορά Omega Seamaster GMT 150m
« στις: Απρίλιος 05, 2026, 12:06:21 μμ »
Καλημέρα στην παρέα
Είμαι στην αναζητηση για αγορά του
https://www.montredo.com/products/omega-seamaster-automatic-blue-43mm-2-30837?pr_prod_strat=e5_desc&pr_rec_id=3aa181330&pr_rec_pid=15917047480669&pr_ref_pid=15917094076765&pr_seq=uniform
Στην Ελλάδα θεωρητικά πωλείται επισημωσ από τη boutique και 2-3 AD.
Αλλο ένα επίσημο μαγαζί του κέντρου που ρώτησα μου έχει πει ότι μου το φέρνει και σε καλύτερη τιμή.
Από την άλλη υπάρχει και η παραπάνω πρόταση από εξωτερικό.
Και στις δύο περιπτώσεις αναρωτιέμαι τι ισχύει με την εγγύηση.
Η πιθανότητα από το εξωτερικό να μην είναι σύμφωνα με την περιγραφή κτλ.
Κατέληξα στο συγκεκριμένο αφού δεν είχα καταφέρει να μπω στους εκλεκτούς πελάτες για αγορά ενός Rolex Milhaus.
Αν έχετε να προτείνετε και κάτι άλλο σε αυτή την κατηγορία (όχι με μαύρη ή άσπρη πλάκα) για να μην το αποχωρίζομαι ευπρόσδεκτες προτάσεις.

14
Ελβετικές εταιρείες / Απ: Ζenith
« στις: Απρίλιος 19, 2015, 22:05:55 μμ »
Κι εγώ εκεί συγκλινω.. Δεν εχω παρακολουθήσει τις τιμες Ελλαδα. Συμφέρει να το πάρω απο Ελλαδα και απο ποιον η απο εξωτερικό? ειναι μεγάλη αγοράς αλλά ειναι ονειρο ζωής.

Σελίδες: [1] 2