Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - Wolf-

Σελίδες: [1] 2
1
Δώρα / ΠΡΟΤΆΣΕΙΣ ΡΟΛΟΓΙΏΝ ΠΡΟΣ ΚΛΉΡΩΣΗ
« στις: Νοέμβριος 27, 2023, 21:29:44 μμ »
Καλησπέρα παιδιά.
Λοιπόν μαζέψαμε 765 ευρώ..!
 ;D

Προτείνουμε ένα ρολόι ο καθένας μέχρι Κυριακή 3 Δεκεμβρίου.
Εάν βγει ρολόι μικρότερης αξίας θα πάμε και για δεύτερο.

Η πρόταση μας πρέπει να περιλαμβάνει τον τίτλο του ρολογιού, φωτογραφία και link αγοράς.

Επίσης όποιος προτείνει ρολόι από το εξωτερικό εφόσον βγει θα αναλάβει και την διεκπεραίωση.

Για πάμε..
Ευχαριστώ πολύ..!

2
Δώρα / ΣΥΓΚΈΝΤΡΩΣΗ ΧΡΗΜΆΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΡΟΛΌΙ ΤΗΣ ΚΛΉΡΩΣΗΣ
« στις: Νοέμβριος 08, 2023, 08:38:42 πμ »
Το ποσό είναι στα 15 ευρώ έτσι ώστε με βάση τις έως τώρα συμμετοχές να μαζευτεί ένα σεβαστό ποσό. Μόλις σιγκεντρωθούν τα χρήματα θα αρχίσουν οι προτάσεις και θα κλείσει η λίστα με τις συμμετοχές.

Τέσσερις τρόποι:
1)PayPal
2)Payzy
3)Alpha Bank
Και
4) Χέρι Χέρι

Ιδανικά οι τρεις πρώτοι τρόποι ώστε να γλυτώσουμε χρόνο και κόπο. Όσοι όμως είστε τσακωμενοι με το ηλεκτρονικό χρήμα και είστε Αθήνα.. θα πρέπει να βρεθούμε.

Σημαντικό..
Για την τρίτη επιλογή..  όποιοι κάνετε μεταφορά από άλλη τράπεζα θα πρέπει να καλύψετε τα έξοδα μεταφοράς.
Για την τέταρτη επιλογή όσοι έχετε επαφές,μένετε στην ίδια περιοχή κτλπ και μπορείτε να βρεθείτε κάντε το για να γλυτώσουμε μετακινήσεις.

Στέλνετε pm σε εμένα ή στον Τριαντάφυλλο xRallyArt.. η ακόμα καλύτερα email στο greekwfor@gmail.com για να συνεννοηθούμε.


Σας ευχαριστώ πολύ..

3
Θέματα / Τελικά τι ρολόγια πήραμε στις διακοπές...?!!
« στις: Αύγουστος 25, 2023, 16:03:20 μμ »
Θα είχα πάρει περισσότερα αλλά...
 ;D

4
Το νεο μου ρολοι-reviews / Longines DolceVita
« στις: Ιούλιος 31, 2023, 20:02:02 μμ »



Το δεύτερο ρολόι της εταιρίας που αγοράζω (μετά το καταπληκτικό big eye) και το οποίο ήρθε για να καλύψει το τεράστιο dress   :D κενό που υπήρχε στην συλλογή μου..! Η longines έχει πλούσια ιστορία και πλέον έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα με τις τιμές πιστεύω ότι μας δίνει "πολύ ρολόγια" στα τα λεφτά που ζητάει..!!

Πριν 15 χρόνια αν με ρωτουσες η μου έδειχνες ένα τέτοιο ρολόι μάλλον θα γελούσα αμήχανα. Τα χρόνια πέρασαν όμως, ρολόγια ήρθαν...  ρολόγια έφυγαν... και το γούστο ωριμάζει σαν το παλιό καλό κρασί. Επίσης το μυαλό βαριέται τα ίδια και τα ίδια...!

Οπότε κύριοι σας παρουσιάζω το Longines DolceVita ένα ρολόι το οποίο μου κέντρισε το ενδιαφέρον απο τη βιτρίνα και έκατσε τόσο ωραία στον καρπό μου που δεν μπορούσα να μην το πάρω. Αν και η αλήθεια είναι ότι φλέρταρα καιρό τώρα με την αγορά ενός μη στρογγυλού dress ρολογιού οπότε ουσιαστικά ήμουν έτοιμος.



Λίγη ιστορία:
Το DolceVita παρουσιάστηκε το 97 και το πλάσαραν ως ωδή σε έναν φινετσάτο ιταλικό τρόπο ζωής. Μεταφράζεται ως "καλή ζωή" και είναι βασισμένο σχεδιαστικά σε ένα μοντέλο Longines της δεκαετίας του 1920,  μια εποχή όπου άνθισε το στυλ Art Deco. Τα πιο γνωστά ρολόγια αυτού του στυλ είναι φυσικά το cartier tank το οποίο κυκλοφόρησε το 1919 και το reverso το 1931...! Αλλά λίγο πολύ οι περισσότεροι Ελβετοί κάποια στιγμή κυκλοφόρησαν ένα τέτοιου στυλ ορθογώνιο dress ρολόι..!

 :D   ;D
Γενικά:
Το ρολόι για μένα είναι ο ορισμός της φινέτσας... φοράς πουκάμισο,το σακάκι σου,μαντίλι και πας να πιεις το εσπρεσακι σου... ααα..  ξέχασα Ελλάδα είμαστε..  φόρμα,σαγιονάρα και Tommy Hilfiger στον καρπό...!



Το πρώτο πράμα που μου έκανε εντύπωση όταν το έπιασα στα χέρια μου πέρα απο το πόσο όμορφο και καλοφτιαγμενο είναι.. ήταν η κουρμπα που κάνει το κρύσταλλο.


Η κάσα:
Εχει πάρα πολύ ωραίες διατάσεις 28,2 χλστ. επί 47 χλστ, ειναι από ανοξείδωτο ατσάλι και έχει ένα κομψό, γυαλιστερό προφίλ.
Ενώ η όψη του ρολογιού και της κάσας έχει καμπυλότητα από πάνω προς τα κάτω.
Η πλάτη της κάσας όμως είναι επίπεδη και διακοσμημένη με την ονομασία του μοντέλου αλλά και το λογότυπο της φτερωτής κλεψύδρας σε vintage στιλ.


Το dial:
Εχει χρώμα ασημί και είναι στυλ Sector που λένε και στο χωριό μου.. δηλαδή χωρίζει τις σημάνσεις σε υποενότητες.. κάτι που προσθέτει μια ευχάριστη ισορροπία  ενώ ταυτόχρονα το διατηρεί ευανάγνωστο. Το κεντρικό τμήμα  έχει ασημί ματ φινίρισμα και έναν πολύ διακριτικό σταυρό στο κέντρο του ορθογωνίου..!
Το εξωτερικό τμήμα έχει ένα κάθετα βουρτσισμένο φινίρισμα όπου πατάνε οι μαύρες γραμμές και μια μαύρη "σιδηροδρομική γραμμή" λεπτών περιμετρικά. Όλοι οι δείκτες ώρας, εκτός από αυτούς στις 3, 6, 9 και 12 συνδέουν τη διαδρομή των λεπτών του "σιδηροδρόμου" με τον κεντρικό σταυρό του καντράν.


Όλοι οι δείκτες ώρας, λεπτών και δευτερολέπτων είναι μπλε και υπάρχει ένα παράθυρο ημερομηνίας στο 6.



Συσκευασία:
Αξια αναφοράς όπως στα περισσότερα ρολόγια της εταιρείας..  εδώ έχουμε έναν "traveling case folder "να το πω...  με τέσσερις θέσεις για κάρτες, μια θήκη για το ρολόι και άλλες 2 για τα φανταστικά λουριά με τα οποία έρχεται το ρολόι.



Τα λουριά είναι πολύ ιδιαίτερα και δίνουν τύπο στο ρολόι. Έχουν χρώματα..  μπλε με ρίγες, γκρι με ρίγες και ένα καφέ/μπεζ.
Ειδικά το καφέ θεωρώ αλλάζει πολύ το στυλ του ρολογιού κάνοντας το λίγο πιο casual.


Εσωτερικά:
Παρόλο το μικρό μέγεθος του ρολογιού φοράει αυτόματο μηχανισμό και συγκεκριμένα την L592. Η συγκεκριμένη μηχανή είναι της ETA φυσικά, λειτουργεί σε συχνότητα 28.800vph (4Hz) και έχει απόθεμα ισχύος 45 ώρες.



θεωρώ ότι πρόκειται για ένα από το ομορφότερα dress ορθογώνια ρολόγια και μπορεί συμπληρώσει απόλυτα ένα ωραίο καλό ντύσιμο..!

Τέλος μπορώ να βρω 4 αρνητικά:
1) Έχει ημερομηνία.
2) Δύσκολα θα φορεθεί ως καθημερινό οπότε δεν το έχω ευχαριστηθεί ακόμα. Ίσως τον χειμώνα με κάνα πουκαμισακι που μου αρέσει να φοράω λιγότερο ογκώδη ρολόγια.
 3) Στο σκοτάδι δεν βλέπεις την ωρα.
Και
4) Η κορώνα είναι ωραία αλλά δύσχρηστη.


5
Θέματα / Τα ακριβά ρολόγια κοστίζουν ψήφους..?!
« στις: Απρίλιος 16, 2023, 19:53:46 μμ »
Τα ακριβά ρολόγια κοστίζουν ψήφους..?!
https://www.protagon.gr/themata/prosoxi-ta-akriva-rologia-kostizoun-psifous-44342701932

6
Το νεο μου ρολοι-reviews / TAG HEUER CARRERA CALIBRE 16
« στις: Ιανουάριος 11, 2023, 18:58:24 μμ »
Επιτέλους έγινα κάτοχος ενός tag heuer carrera calibre 16 και πέρα απο έναν απέραντο ενθουσιασμό και την γαλήνευση της ψυχούλας μου.. Αισθάνομαι πώς μετά από τα tag τα οποία περάσαν από τον καρπό μου ένας κύκλος έκλεισε...!




Ας τα πάρουμε τα πράγματα όμως από την αρχή:
Θυμάμαι πιτσιρικάς πριν χρόνια να χαζεύω το μαύρο Carrera στην βιτρίνα.. ποτέ όμως δεν πήρα την απόφαση να το παρω.
 Λιγο η τσουχτερή τιμή του, κάτι που μετά καταπιάστηκα με άλλα ρολόγια.. πέρασε ο καιρός και ο πόθος ξεχάστηκε..!
 -Πρόσφατα 2 εκδόσεις του calibre16.. ενα φρέσκο 44ρι daydate και 41ρι date πέσανε στο ραντάρ...
 -Ο πόθος φούντωσε ξανά..
 -Και καπως έτσι κόλλησα μπροστά..
-Σε μια βιτρίνα να χαζεύω όπως παλιά..!
 -Ya..  🤣  🎤 🎙  😎

Οποτε οι ρολογότσαρκες και οι δοκιμές ξεκίνησαν και κάπου στον δρόμο μου έπεσα πάνω σε αυτό εδώ το διαμαντάκι...


Με το που δοκίμασα το συγκεκριμένο κόλλησα και αναπόφευκτα το πήρα επιτόπου είναι η αλήθεια, παρόλο που δεν μπήκα στο μαγαζί με σκοπό την άμεση αγορά άλλα περισσότερο για χάζεμα και δοκιμές. Ουτε.. "θα το σκεφτώ" ούτε προκαταβολές.. ούτε πολλά πολλά..  ένα τυπικό ψευτοπαζαράκι έτσι για το καλό έκανα μόνο..!
 Απο το μαγαζί πάντως δεν έφευγα χωρίς το ρολόι στον καρπό μου(και το εννοώ)..!! 😂



Στο ψητό:
Το συγκεκριμένο Carrera με ref CV201AR.BA0715 το κυκλοφόρησε η TAG Heuer για να γιορτάσει τα 55 χρόνια από τη γέννηση του εμβληματικού της Carrera..!
 Το vintage look απο τα 60s και τα χρώματα του Monaco calibre11 σε συνδυασμό με την αγάπη μου για το μπλε ήρθαν..έδεσαν και με θάμπωσαν.

Παράλληλα το καταπληκτικό busy dial, οι κόκκινοι δείκτες και οι χρωματιστές γραμμές περιμετρικά στο πάνω button και την κορώνα βγάζουν μια φοβερή racing αίσθηση..!

Η χαρακτηριστική κάσα των Carrera με τις κοφτές γραμμές είναι κόλλημα και μια από τις ομορφότερες και πιο ξεχωριστές εκεί έξω κατά την ταπεινή μου άποψη, ενώ τα 42mm την κάνουν ιδανική.

Η μπλε κεραμική στεφανη με την ταχυμετρική κλίμακα είναι σκέτη μαγεία και δένει απίστευτα με το dial(αυτό θα το ξαναπώ σίγουρα πιο κάτω🤪🤣).
Το ζαφείρι κρύσταλλο με antireflective coating μέσα/έξω σου δίνει την αίσθηση ότι μπορείς να ακουμπήσεις τους δείκτες..!
Τα 100 μέτρα αδιαβροχοποίησης για χρονογράφο είναι μια χαρά και φυσικά φοράει μηχανάρα εγγύηση.. valjoux 7750 με συχνότητα 4 Hz (28.800 ταλαντώσεις/ώρα) και αυτονομία 42 ώρες.
Προσθέτουμε τώρα στο σύνολο και το υπέροχο μπρασελέ το οποίο από τη μια θυμίζει ελαφρώς oyster, από την άλλη έχει τον δικό του χαρακτήρα....!
Και τελικά έχεις σαν αποτέλεσμα ένα από τα ομορφότερα Carrera που κυκλοφόρησε ποτέ η tag κατά την γνώμη μου..! Αν και ένα μόνο στοιχείο δεν μπορώ να περιγράψω με λέξεις: το πόσο μα το πόσο εκπληκτικά όμορφο είναι το dial του και μα και το πόσο όμορφα δένει με την κεραμική στεφάνη...!


Χμμμ...
Υπάρχουν και Αρνητικά όμως.... 🤣 τρίχες βέβαια αλλά υπάρχουν:
1) Η παχιά κάσα πράγμα πολύ σύνηθες στους Ελβετικους χρονογράφους με 7750 αλλά και μη...  ιδίως με υψηλές αδιαβροχοποίησεις, ημερομηνίες κτλπ..! Αν και του πάει..!
2) Οσο ποιοτικά και όμορφα είναι τα μπρασελέ της tag για να αφαιρέσεις link γυρνάμε σε παλαιολιθικες εποχές.
 3) Το clasp δεν έχει μικρορύθμιση όπως βέβαια όλα σχεδόν τα λίγο πιο "dressy μπρασελέ" με κούμπωμα πεταλούδα..!

Η Tag ήταν ανέκαθεν καλή στο να βγάζει ποιοτικά και εντυπωσιακα ρολόγια με έντονη παρουσία στον καρπό. Δεν περιμένεις τίποτα λιγότερο από την εταιρεία...  και τα πιο απλά της μοντέλα φωνάζουν από μακριά..! Τωρα αυτό δεν είναι και πάντα καλό αλλά εξαρτάται από τι θέλει ο καθένας την δεδομένη στιγμή.

Τελικά...
Δυο πράγματα για μένα έχουν περισσότερο σημασία σε ενα ρολόι και εδώ τα έχω και τα δύο... 
Το πρώτο να το γουστάρω πολύ.. 
 Δεύτερο να αισθάνομαι ότι τα λεφτά μου πιάσανε τόπο με ότι αυτό συνεπάγεται.. ποιότητα, χαρακτηριστικά/φινίρισμα, σχεδιασμός αλλά κυρίως η αίσθηση στον καρπό..!

Δεν θα βιαστώ να πω ότι είναι το ωραιότερο ρολόι της συλλογής μου γιατί ίσως μιλάει ο ενθουσιασμός ακόμα αλλά θα πω ότι ίσως είναι το πιο εντυπωσιακό...!!!


Και για το τέλος λίγη ιστορία χωρίς να σας κουράσω πολύ:


 1963 – 1984
 Ο χρονογράφος Heuer Carrera κυκλοφόρησε το 1963, αλλά η πραγματική ιστορία ξεκινά πολύ νωρίτερα το 1950, όταν για πρώτη φορά έγινε ο αγώνας αυτοκίνητων Carrera Panamericana.  Διεξήχθη για πέντε συνεχόμενα χρόνια και ήταν ένας αγώνας ανοιχτού δρόμου κοντά στα σύνορα στο Μεξικό που κάλυπτε περισσότερα από 3500 χιλιόμετρα με ελάχιστες προφυλάξεις ασφαλείας.  Μέχρι το 1954, ο αγώνας προσέλκυε επαγγελματίες οδηγούς μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ωστόσο οι αγώνες κρίθηκαν πολύ επικίνδυνοι με περισσότερους από δώδεκα ανθρώπους να χάνουν τη ζωή τους κατά τη διάρκεια της πενταετούς διάρκειας ζωής και διακόπηκαν.

 Οι ιστορίες αυτού του τόσο τολμηρού και απαιτητικού αγώνα υψηλής ταχύτητας γοήτευσαν τον Jack Heuer, ο οποίος ανέλαβε την ηγεσία της μάρκας ρολογιών Heuer το 1962. Ο Jack ήταν ο δισέγγονος του ιδρυτή της εταιρείας, η οποία σε εκείνη την φάση ήταν  γνωστή για την παραγωγή επαγγελματικών χρονόμετρων, οργάνων ταμπλό αυτοκίνητων και αεροπορίας καθώς και χρονογράφων χειρός.


 Το Heuer Carrera ref.  2447 που κατασκευάστηκε το 1968

 
Εμπνευσμένος από τις ιστορίες του αγώνα και προσπαθώντας να δημιουργήσει ένα σπορ ρολόι που θα ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις υψηλών απαιτήσεων του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ο Jack λάνσαρε το Heuer Carrera ref.  2447 μόλις ένα χρόνο αφότου ανέλαβε το τιμόνι της εταιρείας.  Ο σχεδιασμός του επικεντρώθηκε καθαρά στους κύριους οδηγούς της εποχής, με βασικά συστατικά την αναγνωσιμότητα και τη λειτουργικότητα.  Το πρώτο σχέδιο ήταν στην παραγωγή μέχρι το 1970, με μια σειρά διαφορετικών dial, χρωμάτων και υλικών κάσας, προτού αντικατασταθεί από τις επόμενες εκδόσεις.

https://youtu.be/wFxP7cT4RlA

 Αυτή η γενιά αρχικά φόραγε Valjoux αλλά μετά αντικαταστάθηκε από την θρυλική Caliber 11. Αυτός ήταν ένας από τους πρώτους αυτόματους Ελβετικους μηχανισμούς χρονογράφου και σηματοδότησε την αρχή της χρυσής εποχής της Carrera στην δεκαετία του 1970.  Η Carrera κυκλοφόρησε σε δεκάδες διαφορετικές εκδόσεις κατά τη διάρκεια της δεκαετίας προτού η κρίση των quartz χτυπήσει και την πόρτα της εταιρείας. Ο Jack αναγκάστηκε να παραιτηθεί και να πουλήσει την εταιρεία το 1982 και το 1984 η παραγωγή του ρολογιού σταμάτησε.

 1996 – 2021
 Το 1985, η Heuer πουλήθηκε στην Techniques d'Avant Garde (την οποία τώρα γνωρίζουμε ως TAG) και σε λίγο περισσότερο από μια δεκαετία αφότου είχε αφαιρεθεί από τους καταλόγους, η Carrera κυκλοφόρησε ξανά το 1996. Ήταν εμπνευσμένη από το πρώτο ρολόι που εμφανίζει την Carrera στο καντράν, το ref.  2447, και διέθετε τον ίδιο καθαρό σχεδιασμό που το είχε κάνει τόσο δημοφιλές περισσότερο από τρεις δεκαετίες νωρίτερα, όταν ξεκίνησε το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία του αγωνιστικού χρονογράφου.



Έκτοτε, το ρολόι δεν σταμάτησε να εξελίσσεται, με σεβασμό πάντα στο αρχικό του πνεύμα ως όργανο φτιαγμένο για οδηγούς αγώνων με ισχυρές γνώσεις στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και την πρακτικότητα ως κύριο γνώμονα. Σχετικά πρόσφατα μάλιστα παρουσιάστηκε Carrera με την 01 αλλά και την 02.





7
Vs(versus) / Sinn 556 VS Tag heuer carrera calibre 5
« στις: Νοέμβριος 16, 2022, 19:23:00 μμ »
Sinn 556 vs Tag heuer carrera calibre 5

Ανοίγω το θέμα με αφορμή το σχόλιο του φίλου Ευρυάναξ-Βάιου:  "Το carrera ιδιο δεν ηταν ρε ;"...!!

Δυο αρκετά παρόμοια ρολόγια με εφάμιλλη ποιότητα...! Το carrera πιο μεγάλο και εντυπωσιακό από ένα πάρα πολύ γνωστό brand που το ξέρουν και οι πέτρες. Το Sinn από την άλλη πιο ήσυχο ρολόι χωρίς γυαλάδες. Πιο μαζεμένο και εύκολο στον καρπό από ένα brand που οι φυσιολογικοί άνθρωποι δεν το γνωρίζουν.

Τι λέτε..?!
Πως το βλέπετε..?!
Αν έπρεπε να διαλέξετε ένα...
Ποιο θα σας πήγαινε ταμείο...?!

Υπόψιν ότι το Tag έχει πλέον την διπλάσια τιμή...!!!!







8
Vs(versus) / Tudor vs Breitling
« στις: Ιούλιος 19, 2022, 23:11:45 μμ »
Κατά την γνώμη μου η Breitling δεν έχει βγάλει ακόμα diver το οποίο να μπορεί να τα βάλει με το Pelagos..!
Εσείς τι λέτε..?!
https://youtu.be/ldmEzgS60ns

** Οι γνώμες των Argo982001 και WasteG8 έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα για ευνόητους λόγους...!!
  :D  ;D  ;)

9
Την Παρασκευή 1 Ιουλίου το GWF επισκέφτηκε την μπουτίκ της Breitling σε μια special παρουσίαση του νέου superocean για τα μάτια μας μόνο..!



Ο χώρος παραπέμπει σε σπίτι..  Σκαλιστη πέτρα, δερμάτινοι καναπέδες,ξύλο και καταπληκτικά αντικείμενα παντού. Ίσως λείπει ένα μπιλιάρδο...!!  🤣😂

Τσιμπήσαμε,ήπιαμε τις μπίρες μας και συζητήσαμε περί ιστορίας και προδιαγραφών στον καταπληκτικό χώρο της εταιρείας.
Ο παράδεισος του ορολογόφιλου..



Για πάμε όμως να δούμε και κανένα ρολόι..

Στα χαρτιά κτήνος, από κοντά όμως κάθεται πάρα πολύ ωραία στον καρπό..!


Ωραίο το πρασινακι, 44ρι..

Γενικά αυτό που μας έκανε εντύπωση είναι ότι ακόμα και τα μεγαλύτερα ρολόγια της εταιρείας κάθονται πάρα πολύ ωραία σε όλους τους καρπούς.



Αυτό εδώ το 42ρι ξεχώρισα:
ΕΤΑ/38 ώρες power reserve/300μ αδιάβροχο/12,5 πάχος/βάρος 176gr και τα γνωστά "αόρατα" ζαφείρια της B..   😎
Στιβαρό,ποιοτικό και πανέμορφο..


Το clasp θυμίζει αρκετά omega..


Επιτέλους micro adjustment στα μπρασελέ...!!! Έλειπε...

Οι κοπέλες φοβερές,προσιτές,πάρα πολύ εξυπηρετικές και διαβασμένες..! Καλός ο χώρος αλλά ο οικοδεσπότης είναι που του δίνει ψυχή και ζεστασιά..!






Tiffany's blue....?!
Ωραίο...


Οικογενειακή "μπρασελάτη"..



Παντού καταπληκτικά αντικείμενα..

Με διαφορά η πιο ενδιαφέρουσα μπουτίκ. Περισσότερο θυμίζει λέσχη ανδρών η κάποιο loft στο εξωτερικό παρά κατάστημα ρολογιών..!


Τέλος δεν φύγαμε με άδεια χέρια..

Ευχαριστούμε πάρα πολύ Breitling..!

10
Το νεο μου ρολοι-reviews / The Longines Avigation BigEye titanium
« στις: Ιούλιος 30, 2021, 20:16:56 μμ »
The Longines Avigation BigEye titanium:




Ψάχνοντας για αγορά πιλότου χρονογράφου δοκίμασα πολλά μοντέλα διαφόρων εταιριών και σε διάφορες τιμές. Μερικά από αυτά μάλιστα υπάρχουν στο θέμα "ρολογότσαρκες"..! Η συγκεκριμένη έκδοση του BigEye όμως με κέρδισε από τη βιτρίνα..  πριν ακόμα μπω για να το δοκιμάσω..!





Συσκευασία:
Δεν είχα σκοπό να αναφερθώ καθόλου στην συσκευασία του ρολογιού αλλά λόγω του ότι είναι αρκετά εντυπωσιακή θα το κάνω. Το κουτί του είναι ξύλινο και θηριώδες κάτι που από τη μια το κάνει εντυπωσιακό αλλά από την άλλη δύσχρηστο. Αν είχε άλλη μια πιο μικρή θήκη μέσα όπως πχ η Breitling θα ήταν καλύτερα.Να πω την αλήθεια εμένα μου αρέσει πολύ και μαλλον είναι ότι πιο εντυπωσιακό έχω πάρει με ρολόι. Μπράβο στη Longines γιατί καλώς ή κακώς όλα μετράνε..! Έχω βάλει και μια φωτογραφία δίπλα στο κουτί της R για να καταλάβετε για το τι θηρίο μιλάμε.






Η Ιστορία του ρολογιού:
Η ιστορία πίσω από το Avigation BigEye Chronograph δεν είναι και πολύ ξεκάθαρη. Το ρολόι βασίζεται σε έναν χρονογράφο της Longines από τη δεκαετία του 1930 το οποίο παρουσίασε ένας συλλέκτης στο μουσείο της Longines. Το περίεργο της όλης υπόθεσης είναι πως δεν υπήρχε στα αρχεία της εταιρείας...  κάτι σαν ρολόι φάντασμα ένα πράμα...! Να ήταν ένα πρωτότυπο άραγε...?!! Εάν ναι,απο ποιο έτος..?! Μήπως ο τύπος ήταν παπατζης  😂🤣  ..?! Πολλά από τα ερωτήματα παραμένουν αναπάντητα μέχρι και σήμερα 😂🤣 ..!  Αυτό που ξέρουμε στα όμως σίγουρα είναι ότι στην Longines άρεσε τόσο πολύ που δημιουργησε μια μοντέρνα επανέκδοση του ρολογιού.. το Avigation BigEye...!! Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1950 έως τη δεκαετία του 1970, οι χρονογράφοι με τα "μεγάλα μάτια" ήταν δημοφιλείς και παρήχθησαν από διάφορες εταιρείες..  συμπεριλαμβανομένης της Longines. Πολλά πολλά χρόνια μετά το 2017 το BigEye κέρδισε το βραβείο Revival στα GPHG Awards ..!

Το original:



Ονομασία:
Το ρολόι δεν ονομάστηκε τυχαία BigEye!! Το "κυκλάκι" μεταξύ του 2 και του 4.. στις 3 δηλαδή είναι μεγαλύτερο και ξεχωρίζει από τα άλλα δύο. Έτσι μαζί με τα μεγάλα buttons δίνουν στο ρολόι μια μοναδική προσωπικότητα.





Στον καρπό..
Ένας καταπληκτικός χρονογράφος από τιτάνιο με vintage στρατιωτικη αισθητική. Ευκολοφόρετος, πανάλαφρος και όσο μυώδης πρέπει(διάμετρος 41mm και 14,45mm πάχος μαζί με το κρύσταλλο). Βασικά σχεδόν ξεχνάς πως φοράς ρολόι με τον συνδυασμό τιτάνιο-λουρί..! Το καντράν έχει μεγάλους αραβικούς αριθμούς περιμετρικά (μείον τα 3, 6 και 9) παρέχοντας εξαιρετική αναγνωσιμότητα όπως θα αναμενόταν σε ένα στρατιωτικό ρολόι. Το "μεγάλο μάτι" σε συνδυασμό με τα μεγάλα buttons τα οποία λογικά είχαν αυτό το μέγεθος για να πατιούνται εύκολα με το γάντι του πιλότου σου βγάζουν το μάχιμο dna του ρολογιού..!





Κάσα:
Η κάσα είναι από Τιτάνιο πέμπτου βαθμού το οποίο μπορεί να γυαλιστεί. Φυσικά κρατά μειωμένο το βάρος του ρολογιού κάνοντας το αρκετά ελαφρύ και άνετο στον καρπό. Επιπλέον χαρακτηριστικό του τιτανίου είναι το χρώμα του το οποίο είναι διαφορετικό από το ανοξείδωτο ατσάλι...  πιο κρύο και με διαφορετική λάμψη και δίνει στο ρολόι μια πιο tool προσωπικότητα...!! 





Παρένθεση:
Τι σημαίνει ομως Βαθμός 5..?? Λοιπόν από τα λίγα που διάβασα στο διαδίκτυο οι πιο συνηθισμένες μορφές που χρησιμοποιούνται στα ρολόγια είναι τιτάνιο βαθμού 2 και 5. Ο βαθμός 2 είναι από ότι κατάλαβα καθαρό τιτανίο.Το τιτάνιο πέμπτου βαθμού είναι κράμα τιτανίου με 6% αλουμίνιο και 4% βανάδιο. Το προκύπτον κράμα αυξάνει την αντοχή στις φθορές, καθώς και την αντοχή στη διάβρωση. Υποθέτω πώς το Τιτάνιο δεύτερου βαθμού γρατζουνιεται ευκολότερα, δεν γυαλιζεται τόσο εύκολα και θα είναι και πιο φτηνό..! Πάντως το pelagos που είναι grade 5 κάνει πολύ εύκολα hairlines σε αντίθεση με το aerospace(grade 2) που είναι ακόμα σαν καινούργιο..! Τι να πω...?!! Μπέρδεμα..! 🤔  Ξέρω πως η citizen φημίζεται για το κράμα τιτανίου της... super titanium νομίζω το λέει..!





Μηχανή:
Η καρδιά που χτυπάει στο Avigation BigEye είναι η  L688.2  της Longines, με βάση την ETA A08.L01...! Ουσιαστικά είναι μια τροποποιημενη baljoux η οποία κατασκευαζεται από την eta αποκλειστικά για την Longines, αναβαθμισμενη με column wheel. Αναφορικά διαθέτει 27 jeules, χτυπάει στα 28.800vph (4Hz), διαθέτει σύστημα προστασίας από κραδασμούς Nivachoc και 54 ώρες αυτονομία. Old-plated nickel balance, Nivarox hairspring, bipartite index fine regulation, diameter  30.0 mm, height  7.90 mm
Οι λειτουργίες της περιλαμβάνει.. ώρες, λεπτά, φυσικά χρονογράφο, μετρητή 30 λεπτου στις 3 η ώρα, μετρητή 12 ωρου στις 6...   και δευτερόλεπτα (hacking) στις 9 η ώρα.
Το μόνο μου παράπονο είναι ο ρότορας τον οποίο αντιλαμβανεσαι εύκολα όταν στριφογυριζει.
Η μηχανή είναι διακοσμημένη, αλλά δυστυχώς κρυμμένη. Αυτό διατηρεί τη σωστή vintage αισθητική βέβαια, αλλά προσωπικά θα μου άρεσε πολύ να ήταν open back ώστε να την καμαρώνουμε.




 Dial/κρύσταλλο:
Κουρμπαριστο περιμετρικά είναι το κρύσταλλο ζαφείρι με ανακλαστικες επιστρώσεις από την μέσα πλευρά. Δίνει vintage αισθητική χωρίς να χρειάζεσαι polywatch..!
Για το dial δεν ξέρω πραγματικά τι να πω..! Απλά μαγία..!

Αρνητικά:
Το ότι είναι αδιάβροχο μόλις στα 30 μέτρα και ότι ο ρότορας φωνάζει 7750.







Τέλος:
Αξίζει να αναφέρω το πόσο δύσκολο είναι να αποτυπώσει ο φακός της κάμερας την ομορφιά του συγκεκριμένου ρολογιού. Θεωρώ πως ίσως είναι το πιο ιδιαίτερο και μοναδικό κομμάτι της συλλογής μου.

11
Φωτογραφιες-Video / Drone photos
« στις: Μάιος 04, 2021, 20:59:36 μμ »

Νότιο Ρέθυμνο

12
Vs(versus) / Seiko vs Tudor
« στις: Δεκέμβριος 26, 2020, 23:29:21 μμ »
Tudor BB58
Ένα vintage sub..
Τιμή: 3.560 ακατέβατα



Seiko SPB14
Ένας απόγονος του 62mas..
Τιμή: 1.250 ευρώ (διαπραγματεύσιμη)




Και μια κορ α κορ μάχη: 
https://youtu.be/jJA3ITEN_VM

13
Hobbies / BOXING
« στις: Οκτώβριος 18, 2020, 17:01:45 μμ »

14
Vs(versus) / Omega seamaster po 39,5 vs Tudor bb58
« στις: Ιούλιος 02, 2020, 03:06:57 πμ »
Τι λέτε....?!!!

VS

15
Αξεσουάρ ρολογιών / H A V E S T O N
« στις: Δεκέμβριος 31, 2019, 15:42:58 μμ »
H A V E S T O N

Οι μέρες περνούσαν και πάνω που έλεγα..  πάνε τα λουράκια χάθηκαν..  χτυπάει το κουδούνι και να σου ο ταχυδρόμος. Τα δύο ΝΑΤΟ λουριά της haveston έφτασαν επιτέλους. Η πρώτη μου παραγγελία από το εξωτερικό να ομολογήσω.. αφού μέχρι τώρα προτιμούσα πάντα ελληνικά καταστήματα..! Όσο και αν έψαξα όμως δυστυχώς δεν βρήκα νατο της προκοπής στην Ελληνική αγορά. Με την βοήθεια του YouTube λοιπόν κατέληξα σε δύο εταιρίες..  στην blushark και την haveston. Προτίμησα την δεύτερη γιατί τα πρώτα έρχονται από USA οπότε παίζει να μπλέκεις με τελωνεία κτλπ...  δεν ξέρω...! Δύο για αρχή προορισμένα για το Breitling aerospace evo μου και βλέπουμε αν θα υπάρξει συνέχεια...!



1) THE CARRIER A2 STRAP 22ρι με βουρτσισμένο ατσάλινο κουμπωμα το οποίο δένει απόλυτα με το τιτάνιο. Ένα vintage σχέδιο βασισμένο στο USN Tri-Color καμουφλάζ που χρησιμοποιόυταν από τη ναυτική αεροπορία το 1943 σε αερομεταφορουμενα τα οποία επιχειρούσαν στον Ειρηνικό κατά τον Β 'Παγκοσμιο Πόλεμο(κάπως έτσι τα λέει στο site τουλάχιστον). Μου έκανε εντύπωση πώς πήρα πολύ θετικά σχόλια για το B μου με αυτό το λουρί από ανθρώπους οι οποίοι είναι παντελώς αδιάφοροι συνήθως για το τι ρολόι φοράω...  αλλά και για τα Ρολόγια γενικότερα..! Πανέμορφο και πάρα πολύ ποιοτικό,παχύ και βαρύ νάιλον. Τώρα δεν νομίζω ότι μπορεί να συγκριθεί με τα λεπτά νάτο που βρίσκεις στα μαγαζιά εκεί έξω παρά μόνο με αυτά των υπολοίπων γνωστών εταιριών του διαδικτύου..  blushark,phenomenato,watchgecko κτλπ...!



2)THE LUNAR GREY IVA STRAP
Ένας ιμάντας velcro "κριτς κρατς" εμπνευσμένος από τους αρχικούς ιμάντες που χρησιμοποιούσαν οι αστροναύτες για το ρολόι τους αλλά και άλλα εργαλεία..! Μάχιμο,όμορφο,άνετο και πάνω στο aerospace είναι έτοιμο για αποστολή στο διάστημα...! Μεγάλο πλεονέκτημα η εφαρμογή του αφού το ρυθμίζεις ακριβώς εκεί που θες...! Σε μέγεθος είναι αρκετά μικρότερος από τους original των αστροναυτών αλλά it's ok....    :D σε περίπτωση αποστολής ευτυχώς έχω το καουτσούκ της Breitling το οποίο σίγουρα μπαίνει πάνω από στολή...!   :D



Αρχικά Δεν το συμπάθησα καθόλου και το έβαλα στην άκρη. Τώρα είναι το αγαπημένο μου λουρί...!

.............................


 Τελικά υπήρξε συνέχεια αφού τα δύο πρώτα ΝΑΤΟ μου άρεσαν πάρα πολύ. Με λίγο ψαχουλεμα στο site της εταιρίας.. να σου άλλη μια παραγγελία...




Τέλος ένα μικρό TIP όσον αφορά την εφαρμογή των ΝΑΤΟ: Μεγάλη σημασία έχει το πάχος της μπαρετας αφού ένας παχύς ιμάντας όπως velcro,δερμάτινος η από καμβά αν δεν είναι λεπτή η μπαρετα δεν περνιέται στο ρολόι..! Εταιρίες σαν την Breitling χρησιμοποιούν χοντρές μπαρετες και όχι τις λεπτές που συναντάς στα περισσότερα Ρολόγια..! Οπότε μπορεί το ίδιο λουρί να μπαίνει σε ένα ρολόι και σε άλλο όχι και να μην ξέρεις γιατί..!


Σελίδες: [1] 2