.....ενός κακού μύρια έπονται. 
Ειχα το πλυντήριο ρούχων, που

, το νέο το παρέδωσαν την Πέμπτη και το εγκατέστησα γλυτώνοντας την .........σκάφη, λέω,
"τώρα θα ηρεμήσω", αλλά,...........βγαίνει την Παρασκευή το απόγευμα η κυρία να πάει Σ/Μ και επιστρέφει σε 1 λεπτό
"...το αυτοκίνητο δεν παίρνει μπρός".

Πριν καλά καλά σηκωθώ να βγώ έξω να πάω να δώ, έρχονται και οι βλαστοί
"....μπαμπά, ο θερμοσίφωνας δεν δουλεύει". Που είναι μεν ηλιακός, αλλά, με 3 μέρες συννεφιά, και τόσα ντούς ημερησίως, αναλώνονται όλα τα 160 λίτρα, και αν δεν δουλεύει το ηλεκτρικό μέρος, ............κρύο το νερό.

Ω ρε, ωραίο 3-ήμερο θα περάσω.

Αντε έξω, αντε έλεγχος αυτοκινήτου, ---------> μπαταρία τέλος. Μα είναι δυνατόν,
Banner 3 ετών ? 

Γίνεται. Πως δεν γίνεται. Αν οι διαδρομές είναι από εδώ στο Σ/Μ και πίσω, σύνολο 1 χιλιόμετρο με το ζόρι, απαξ εβδομαδιαίως, γίνεται.
Εκκίνηση με καλώδια από δότη, Σάββατο πρωϊ, και παρκάρισμα στον χώρο του "γκαράζ". Κούμπωμα στον φορτιστή, έλεγχος λειτουργίας φόρτισης, και ........περιμένουμε. Να δώ, πόσο θα κρατάει ( τάση - Resting Voltage ) μετά την ολοκλήρωση, δηλαδή σε τι κατάσταση απόδοσης είναι την άλλη ημέρα το πρωϊ. Βοηθάει πλέον που είναι ..........Ανοιξη, γιατί τον χειμώνα με τα κρύα, οι μπαταρίες, ........καπούτ εύκολα.

.
Ενδεικτικός πίνακας φόρτισης - τάσης.Charging Status % Car Battery
Resting Voltage100% (Fully charged) 12.6-12.7V
90% 12.5V
80% 12.4V
70% 12.3V
60% 12.2V
50% 12.0V
40% 11.9V
30% 11.8V
20% 11.7V
10% 11.6VΦυσικά, αν είναι στην κόκκινη ζώνη, θέλει αλλαγή, αλλά με μια Banner, δεν πιστεύω ότι θα έχω πρόβλημα. Το άφησα να φορτίζει. Μετά, όταν πάρει μπρός, έλεγχος φόρτισης από
το δυναμό του ( που είναι ............εναλλάκτης ), ότι φορτίζει κανονικά, στα 13,8-14,2 V. Αρα, περιμένω, και πάω στην επόμενη εργασία.
Πάω στην ταράτσα. Από την σκάλα. Δεν εχει ασανσέρ.

Ανοιγμα του καπακιού, μέτρημα αντίστασης του θερμαντικού, ΟΚ, μέτρηση αντίστασης αυτομάτου ρύθμισης ( θερμοστάτη ) όχι ΟΚ.


Αρα, βρέθηκε ο ένοχος.


και το σημείο. Εκανε σκεδαση ( σπινθήρα ) ανέβασε θερμορασία, έλιωσε και καπνίστηκε.

Η "νεκροψία" ΠΑΝΤΑ δείχνει τα αίτια και τον ένοχο.
Αρα, αλλάζω τον θερμοστάτη ελέγχου και όλα τέλεια. Κόστος ? Ειδα σκρούτζ 6-8-10 Ε με + 3 ή 5 για αποστολή. Ε, πόσο παραπάνω να το έχει ο ηλεκτρολόγος της γειτονιάς ?

Από Τρίτη δηλαδή.
Το ότι γλύτωσα την αντίσταση που έχει την
φλάντζα με τις 8 βίδες, ανοίγεις, τρέξιμο νερών, αλλαγή, στεγάνωση, ξαναγέμισμα του ηλιακού με κάνει χαρούμενο.

Φυσικά, και ο σπινθηρισμός, προβληματίζει, μάλλον απώλεια της ελαστικοτητας της πλατίνας και της στιγμιαίας επαφής.
Ελπίζω, το κακό να .........τριτωσε, γιατί κατέληξα "Ηλεκτρολόγος - υδραυλικός βάρδιας" αλλά, χωρίς αμοιβή.

ή μάλλον, 35 Ε η προετοιμασία σύνδεσης του πλυντηρίου, οδική βοήθεια ( δωρεάν ) και ηλεκτρολόγος / υδραυλικός επίσκεψη - επισκευή ηλιακού .......40 Ε ? Χωρίς το πράμα. Αρα, κέρδος, ή μάλλον αποφυγή ......απώλειας, 70 Ε.
Αρα, δικαιούμαι λοιπόν ένα νέο Casio Duro
Ελπίζω να μην αντιμετωπίσω αλλες ζημιές. Εκτός της κλασικής άνοιας που με δέρνει

Πάω για .........ευχέλαιο.