Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - paschos76

Σελίδες: [1] 2 3 ... 113
1
Το νεο μου ρολοι-reviews / Απ: Hamilton Khaki Field Mechanical H69419933
« στις: Φεβρουάριος 09, 2025, 18:19:03 μμ »
...αναρωτιέμαι αν είμαι ο μόνος που δεν του αρέσουν οι δεύτεροι αριθμοί εσωτερικά των αριθμών του ρολογιού, αυτά τα 13, 14, 15 κτλ.
Πραγματικά με χαλάνε πάντα σε όλα αυτά τα ρολόγια στιλ khaki, expedition κτλ.

Προσωπικά ούτε σε μένα αρέσει, θεωρώ ότι μπουκώνουν το dial.
Όπως δεν μου αρέσουν & τα στρόγγυλα σημάδια στα καταδυτικά, πάντα προτιμώ τα τετράγωνα/ορθογώνια.

Υπήρχε όμως λόγος που έγινε αρχικά έτσι, το ίδιο ισχύει & για την στρατιωτική ώρα στα field (13-24).
Οπότε όταν το σχέδιο ακολουθεί το αυθεντικό...

2
Το νεο μου ρολοι-reviews / Hamilton Khaki Field Mechanical H69419933
« στις: Φεβρουάριος 05, 2025, 09:57:02 πμ »


Η εικόνα της συλλογής τον Ιούνιο του '24.
Ο Πασχάλης του Φεβρουαρίου του '25 την βρίσκει ωραιότατη & ολοκληρωμένη, στον τότε εαυτό μου κάτι του έφταιγε.
Συγκεκριμένα τα κάτω δεξιά vostok & baltany, τα οποία έπρεπε να αντικατασταθούν.
Όπως & έγινε.

Fast forward στο σήμερα & αφού προηγήθηκαν 8-9 αγοραπωλησίες.
Τα ρολόγια που ουσιαστικά τα αντικατέστησαν, είναι η frost μίνι χελώνα & το khaki field mechanical.

Η χελώνα αποκτήθηκε για να παίξει το δύσκολο ρόλο του dress καταδυτικού.
Τσιγκουνεύτηκα να πάρω zelos, το οποίο θα επιχειρήσω να αποκτήσω, μόλις/αν το seiko αποχωρήσει.
https://www.greekwatchforum.gr/index.php?topic=19545.0

Το hamilton από την άλλη, κέρδισε στο νήμα ένα άλλο ρολόι που βρισκόταν σε αγγελία.
Συγκεκριμένα το pmd, το πιο πλήρες field για τα γούστα μου.
Όμως η παρουσία 2 ακόμα citizen, συν ότι θα ήταν άλλο ένα ηλιακό (?), με έκανε να το ξανασκεφτώ.

Από την άλλη, το khaki field mechanical έμοιαζε σαν την άλλη όψη του ίδιου νομίσματος.
Πρακτικά στην ίδια κατηγορια, με εντελώς διαφορετικά χαρακτηριστικά.

Το ρολόι στο οποίο βασίστηκε, είναι ο πιλότος (ή τέλος πάντων σε τέτοιους δόθηκε) GG-W-113, που κατασκεύαζε (μεταξύ άλλων) & η hamilton, στο διάστημα 1967-86.
Η διάμετρος του έφτανε μόλις τα 34mm, ενώ την κίνηση αναλάμβανε η eta 2750.
https://www.60clicks.com/gg-w-113-pilot-watch-buyers-guide/
https://chronopedia.club/GG-W-113_Military_Watch

Επανέκδοσαν ένα ρολόι της 10ετίας του '60, το μεγάλωσαν όσο χρειαζόταν (38ρι πλέον), ο μηχανισμός έγινε σύγχρονος, & το κρύσταλλο ζαφείρι.
Τι έμενε να αναβαθμιστεί (οεο)?

Έλα μου ντε...
Ένα field του σήμερα, που μετά βίας μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να πλυθεί ένα αυτοκίνητο ή τα χέρια (πού είσαι pmd...).

Ο hand winding μηχανισμός (ΜΕ ημερομηνία), είναι ίσως ο καλύτερος που μπορεί να υπάρξει σε αυτά τα χρήματα.
Συγκεκριμένα είναι η eta 2804 (2824 χωρίς το ρότορα δλδ), & όχι η ανανεωμένη h50 των 80 ωρών.
Έχασα σε αυτονομία, κέρδισα σε ταχυπαλμία.

Το ελαφρά θολωτό κρύσταλλο, για κάποιο λόγο που κανένας δεν ξέρει, δεν έχει antireflective.
Μείωση κόστους?
Αδιαφορία?
Pick one.

Ως hamilton επιλέχθηκε για συγκεκριμένους λόγους:
Επώνυμο, swiss made, με μακρά ιστορία στο πεδίο της μάχης, μιας άλλης όμως εποχής.
Αυτό που βλέπουν τα δικά μου μάτια, είναι ένα ρολόι περισσότερο θεματικό, παρά πρακτικό.

Πέραν αυτών, είναι μαζεμένο σε διαστάσεις (με μόνη παραφωνία τα 47mm lug2lug, έναντι της μικρής διαμέτρου), εντυπωσιακά χαμηλό στο ύψος (9.6mm), με αμελητέο βάρος (60g), όμορφο με την απλότητα του, μπορεί να συνδυαστεί με 10δες λουράκια, να αλλάξει χαρακτήρα & ουσιαστικά να γίνει δυσκολότερα βαρετό.

Σε αυτό ίσως βοηθήσει & ο μηχανισμός, που μπορεί να δημιουργήσει μια (υποτιθέμενη) πιο προσωπική σχέση...
Μακάρι να ισχύσει, αλλά δε νομίζω να πιάσει σε μένα.
Μια χαρά προσωπική σχέση έχω με τα quartz, ειδικά όταν ανοίγω το κουτί & βλέπω να δουλεύουν & να δείχνουν τη σωστή ώρα.







3
Το νεο μου ρολοι-reviews / Απ: 2 (πιο) τελευταία για κλείσιμο
« στις: Δεκέμβριος 05, 2024, 16:21:05 μμ »
Μια ερώτηση αν θες βέβαια να απαντήσεις,το σεικο είναι καινούργιο ή μεταχειρισμένο και πόσο σου βγήκε από Ιαπωνία να το πάρεις?

https://www.amazon.co.jp/-/en/gp/product/B095NJ56NJ

Αγοράστηκε καινούριο από Amazon Ιαπωνίας, στα €307 τελική, με φόρους, έξοδα αποστολής κλπ.
Το συγκεκριμένο δεν είναι διαθέσιμο αυτή τη στιγμή, δυστυχώς δεν στέλνουν όλοι οι πωλητές εκτός Ιαπωνίας.

https://www.amazon.co.jp/-/en/gp/product/B083HVSSQ7/

Υπάρχει στο ίδιο χρώμα dial σε baby tuna, που είναι κάπως μεγάλο, γύρω στα €360.

4
Το νεο μου ρολοι-reviews / 2 (πιο) τελευταία για κλείσιμο
« στις: Δεκέμβριος 05, 2024, 12:18:50 μμ »
Έβαλα τα πράγματα κάτω (όπως & πέρσι τέτοια εποχή) & ρώτησα τον εαυτό μου:
Τι χρειάζεται να πάρω ακόμα για να διακόψω?




Είχα σκοπό να κάνω δώρο στον εαυτό μου μια εντυπωσιακή αποχώρηση, με αλπινιστή ή khaki aviation.
Τελικά ως άνθρωπος περισσότερο της ποσότητας παρά της ποιότητας, κατέληξα σε 2 οικονομικότερα αυτόματα με μπρασελέ, αλλά με διαφορετικό χαρακτήρα.
1 λίγο πιο dress & 1 περισσότερο εργαλείο.

Η μίνι χελώνα δεν βρίσκεται πλέον σε κάποιο κατάλογο, κυκλοφορεί όμως ακόμα στην αγορά.
Περισσότερο μου είχε κινήσει το ενδιαφέρον μια jdm έκδοση, με dial που θυμίζει μάρμαρο ή πάγο.

Την παρακολουθούσα καιρό, όμως ποτέ δεν συναντηθήκαμε:
Μόλις εμφανίστηκε πριν μερικές εβδομάδες στο Amazon Ιαπωνίας, είπα να αρπάξω την ευκαιρία.

Ξεκινάω ανάποδα, δλδ με τα θετικά.
Είναι ιδιαίτερο, όμορφο με τον τρόπο του, μαζεμένο σε μέγεθος, ως καταδυτικό αντέχει, μπορεί να φορεθεί & με 1 πουκάμισο.

Στα αρνητικά:
Υπήρχε περίπτωση να βρεθεί χειρότερο μπρασελέ από του kamasu?
Για μένα δύσκολα, αλλά για τη Seiko μάλλον ήταν παιχνιδάκι.

Για να μη πλατιάσω, τραβάει τρίχες, τα links δεν αρθρώνονται πλήρως, όταν δλδ το αφήνω σε κάποιο τραπέζι, η κάσα δεν ακουμπάει κάτω, αλλά ίπταται...
Το πρεσαριστό clasp, με τη βοήθεια & του diver's extension, είναι τεράστιο σε μήκος & άβολο.

Όλα αυτά οδηγούν στην αγορά μπρασελέ από τη strapcode.
Οπότε το ρολόι θα στοιχίσει +€100, ποσό που δεν είχα σκοπό να δώσω για το συγκεκριμένο ρολόι...

Το dial δεν γαλαζοφέρνει όπως περίμενα (& δείχνουν οι φωτογραφίες), είναι περισσότερο ασημί.
Σε εσωτερικούς χώρους χωρίς πολύ φωτισμό ή υπό σκιά, τα πράγματα είναι αρκετά ευδιάκριτα.
Με τα φώτα αναμμένα, ή ακόμα περισσότερο έξω σε ηλιοφάνεια, τόσο το dial, όσο & το κρύσταλλο (& ειδικά ο κύκλωπας), γυαλίζουν & δύσκολα φαίνεται τι υπάρχει από κάτω.

Η διάμετρος της μίνι χελώνας είναι 42.1mm, το lug2lug 43.2 (!), & ύψος 12.9.
Το βάρος μετά την αφαίρεση τριών links, αγγίζει τα 160g.
Όχι λίγα, ειδικά όταν η απτή ποιότητα δεν εντυπωσιάζει.

Το ξέρω ότι γίνομαι περισσότερο γκρινιάρης από όσο πρέπει, καταλαβαίνω ότι μιλάμε για τη seiko:
Ιστορία, σχεδιασμός κάσας & dial, κατά iso καταδυτικό, καλό lume.
Όλα αυτά ναι, υπάρχουν, αλλά θα ήθελα αυτό το κάτι παραπάνω, που η seiko πλέον προσφέρει σε άλλη κατηγορία τιμής.

Πάμε στη 2η παραλαβή, στο εργαλείο της υπόθεσης.
Άφησα στην άκρη san martin & baltany, για να επιλέξω τη seestern & το homage του rolex 1655, ή αλλιώς του 1ου explorer II.

Homage με όλη τη σημασία της λέξης, αφού το ρολόι στο οποίο βασίζεται, σταμάτησε να παράγεται 40 χρόνια πριν.

https://www.youtube.com/watch?v=H0ZcS-wKU4c

Για όσους βαριούνται τα video, 2 λόγια για την ιστορία του συγκεκριμένου rolex (γιατί τουλάχιστον εγώ, μέχρι πρότινος δεν τη γνώριζα):
Παρουσιάστηκε το 1971, με σκοπό να χρησιμοποιηθεί από εξερευνητές σπηλαίων, αλλά & σε άλλα περιβάλλοντα, στα οποία δεν μπορεί να αντιληφθεί κάποιος αν είναι μέρα ή νύχτα (όπως στην Ανταρκτική λόγου χάρη).
Ο gmt δείκτης είναι κλειδωμένος με τον δείκτη της ώρας & ουσιαστικά δείχνει (μόνο) αν είναι πμ ή μμ, αφού & το 24ωρο bezel, είναι επίσης σταθερό.

Αυτό άλλαξε στα 80s, όπου το explorer II απέκτησε τη σημερινή του μορφή (αντίο μολυβοδείκτες & αυτό το ιδιαίτερο dial), ενώ ο μηχανισμός εξελίχθηκε σε true/traveller gmt, με το δείκτη της ώρας να μπορεί να μετακινηθεί ανεξάρτητα.

Αρκετά με την ιστορία, πάμε στο seestern.

Οι οπτικές διαφορές σε σχέση με το ρολόι που βασίζεται, έχουν να κάνουν με την απουσία crown guards & κύκλωπα (ευτυχώς & για τα 2), αλά tudor.
& αυτό γιατί η ίδια κάσα χρησιμοποιείται & στο homage της sugess για το black bay pro.

Για όποιον ψάχνει κάτι πιο πιστό στο αυθεντικό & ακόμα πιο οικονομικό, εδώ:
https://watchdives.com/products/watchdives-wd16570-nh34-gmt-watch?variant=45021105520858

Μηχανισμός είναι ο office/caller gmt, nh34.
Πολυ σωστό μέγεθος, 40x48.2x12.5mm & βάρος 140g, με το μόλις 1 link που αφαίρεσα (όχι δεν κάνει για πολύ μεγαλύτερους καρπούς).

Ποιοτικά τώρα, έχοντας κάνει το αγροτικό μου με ρολόγια από Ali, κυρίως της οικονομικής κατηγορίας, έχω να πω ότι το seestern δεν είναι 1 από αυτά.
Θυμίζει σε αυτό το σημείο, το baltany με το μπρούτζινο bezel που είχα.

Box κρύσταλλο από ζαφείρι, ίσως το πιο καθαρό που έχω δει, πολύ καλή λειτουργία κορώνας, λεπτό μπρασελέ με βιδωτά links, clasp με on the fly micro adjustment & εξαιρετικό (οπτικά) φινίρισμα.

Στα αρνητικά.
Το κάτω μέρος της κάσας όπως & οι άκρες του μπρασελέ, είναι οριακά μη κοφτερές.
Ευτυχώς όχι τόσο, όσο το phoibos nebula που έστειλα από εκεί που ήρθε.
Το μπρασελέ πιάνει & αυτό τρίχες (ναι έχω πολλές πανάθεμα με...).
Το fauxtina χρώμα δεικτών & σημαδιών, δεν το βρήκα πετυχημένο.

Είναι αυτά τα 2 ρολόγια παραμένοντα?
Κάποιους μήνες πριν, πιθανότατα όχι.
Όμως υποσχέθηκα στον εαυτό μου να διακόψω οριστικά.
Οπότε θα μείνουν & θα πω & 1 τραγούδι.

https://www.youtube.com/watch?v=nHXnyNGXgA4








5
Microbrands / Απ: Αντιγραφή ή φόρος τιμής;
« στις: Νοέμβριος 29, 2024, 22:20:39 μμ »
Είδα αυτό το ρολόι στο διαδίκτυο. Είναι πολύ παρόμοιο με την PANERAI, αλλά η τιμή του είναι πολύ χαμηλή. Ποια είναι η γνώμη σας;
https://miliforticwatch.com/collections/all-product/products/sub-hand-sandwich-dial-st3600-manual-watch-e064a



Ως κάτοχος του συγκεκριμένου ρολογιού μέχρι πριν 15 ημέρες, έχω να πω τα εξής:

Αρκετά ποιοτικό, πολύ καλό φινίρισμα, σωστά υλικά με ζαφείρι μπρος-πίσω.
Πολύ καλό το δερμάτινο λουράκι.
Τα συρμάτινα lugs δεν ενέπνεαν εμπιστοσύνη, τουλάχιστον σε μένα.

Το ρολόι είχε 1 ζήτημα στην κορώνα, όταν ξεβίδωνε δεν πεταγόταν όπως έπρεπε, σαν να σκάλωνε στο τέλος του σπειρώματος.
Δεν ήμουν σίγουρος αν είχε όντως πρόβλημα, ή αν είμαι τόσο περίεργος.
Αφού το είδε & φίλος συμφορουμίτης & το επιβεβαίωσε & αυτός, το ρολόι δε μπορούσε πια να μείνει σε αγγελία & να πωληθεί, έτσι αποσύρθηκε ησύχως.

Προσωπική άποψη, αν πάρεις hand winding ρολόι, η κορώνα να μη βιδώνει.

6
Το νεο μου ρολοι-reviews / Top Time & Radiomir homages + INOX
« στις: Οκτώβριος 10, 2024, 21:38:04 μμ »
Αφού δοκίμασα τρις την τύχη μου με ρολόγια που προορίζονταν για τη δουλειά & δεν βγήκε πουθενά, είπα να αλλάξω ρότα.

Η αποχώρηση του 2ου project πριν από καιρό, με είχε απασχολήσει αρκετά, αφού άσχετα αν το φορούσα ελάχιστα, η παρουσία του στόλιζε τη συλλογή.
Σε κάθε dress αναζήτηση (ναι, σαν dress το βλέπω), επέστρεφε πάντα στο μυαλό μου.

Τελικά οι συνθήκες ωρίμασαν, & στις τελευταίες μαθητικές εκπτώσεις παρήγγειλα το Sugess Chrono Heritage, homage του Breitling Top Time Deus.
Το χρώμα με προβλημάτισε κάπως, σκεφτόμουν το μπλε, τελικά επέλεξα το μπεζ, σαν πιο κλασικό.

Κάσα & μηχανισμός (ST1901/Venus 175) είναι ίδια & απαράλλακτα με το 40ρι Seagull 1963, ενώ όπως προείπα, το dial είναι δανεισμένο από το Top Time.
Επέλεξα, αν & δεν ήταν αρχικά σκοπός, την έκδοση με swan neck.

Ζαφείρι, 50m wr, ολίγη από lume, ποιότητα ανάλογη του project.
Μοναδική παρασπονδία, τα πολύ μακριά lugs.

Η συσκευασία περιλάμβανε επιπλέον του πορτοκαλί fkm που επέλεξα (έπρεπε μαύρο), & 1 milanese μπρασελέ.
Στο συγκεκριμένο όμως ταιριάζει περισσότερο κάποιο ανοιχτόχρωμο δερμάτινο rally, το οποίο & παρήγγειλα σε 2ο χρόνο.
Τιμή, €140.



Μετά την απόκτηση του Sugess, είχα σκοπό να ηρεμήσω.
Όμως... το βλέμμα έπεσε πάνω σε 1 άλλο hand winding μοντέλο, homage του Panerai Radiomir.
Περισσότερο μου άρεσε το μοντέλο της Baltany, με το πορτοκαλομπέζ & χωρίς λογότυπο california dial, όμως η έλλειψη δευτερολεπτοδείκτη με κράτησε μακριά.

Τελικά επέλεξα το πιο παραδοσιακό, σαν explorer dial, με το subdial των δευτερολέπτων στο 9.
& το όνομα αυτού, Milifortic (E064A), εταιρία-δορυφόρος της Baltany.

Ο μηχανισμός που φοράει είναι ο ST3600, κλώνος της ETA/Unitas 6497.
Κατά τα άλλα, sandwich dial, 45mm διάμετρος, ζαφείρι μπρος-πίσω, βιδωτή κορώνα & case back, 100m wr, ενώ τα συρμάτινα βιδωτά lugs έχουν άνοιγμα 24mm.
Ποιότητα εφάμιλλη των Baltany.

Εντυπωσιακά μαλακό & παχύ το δερμάτινο λουράκι, παρόλα αυτά πήρα & 1 fkm που μοιάζει με τα rubber που χρησιμοποιεί η Panerai.
Τα lugs προκαλούν ανησυχία μόνο κατά τη διάρκεια του βιδώματος/συναρμολόγησης, όταν γίνεται αλλαγή του strap.
Τιμή, & πάλι €140.



& αφού τα hand winding έγιναν 2, απέμενε να ζευγαρώσει & το field που φοράω στη δουλειά.
Ο προγραμματισμός έλεγε για Νοέμβριο, στις επικείμενες εκπτώσεις (11.11), με βασικούς υποψηφίους τον ηλιακό χρονογράφο & πάλι της Baltany, κλασικά το PMD, αλλά & 2-3 Casio.

Παρότι ξέφυγα αρκετά με τις αγορές τελευταία & ενώ δεν το είχα σκοπό, η εμφάνιση στη σωστή τιμή ενός ρολογιού που πέρασε δις από τα χέρια μου, έφερε νέα άφιξη.
Επιστροφή, για το Victorinox INOX.

Αυτή τη φορά στο σωστό κόκκινο χρώμα, που έψαχνα εδώ & χρόνια.
Το ρολόι είναι με απλά λόγια το ελβετικό g-shock.
Κατασκευασμένο για να αντιμετωπίσει κάθε είδους κακουχίες, χωρίς να κάνει συμβιβασμούς στη σχεδίαση.

Διάμετρος 43mm, flat ζαφείρι, quartz Ronda 715, όλα φυσικά βιδωτά, 200m wr.
Το bezel είναι σε αρκετά σημεία γυαλισμένο, που σημαίνει ότι θα γεμίσει πολύ σύντομα σημάδια.
& μάλλον αυτός ήταν ο σκοπός, να φαίνονται.

Η ποιότητα & η στιβαρότητα είναι υπεράνω κριτικής.
Κάτι που δεν συμβαίνει με το lume, το μέγεθος & το βάρος, τα οποία είναι οριακά.
Αυτός ήταν & ο κύριος λόγος που αμφιταλαντεύτηκα, όταν το πέτυχα στο Amazon Ιαπωνίας...

Με την τιμή που το βρήκα όμως, δεν υπήρχε περίπτωση να το αφήσω.
Έτσι μετά από ώριμη σκέψη (μερικών λεπτών), πάτησα το κουμπί.
Το κόκκινο χρώμα μίλησε.
€220 ελαφρύτερος.



Παρήγγειλα λοιπόν μέσα σε λιγότερο από 3 εβδομάδες, 3 ρολόγια (+ το san martin/benrus, που αποχώρησε άμεσα).
Με τα χρήματα που έδωσα, θα έπαιρνα το PMD & θα μου έμεναν & ρέστα.
Αν βάλω & το προ διμήνου Gulfmaster, θα μπορούσε να έρθει ένας αλπινιστής.

Ήθελα όμως κάτι τέτοιο?
Να πάρω δλδ 1 grail watch, το οποίο θα ήταν & σημαντικά ακριβότερο, σε αντίθεση με τα περισσότερα (ποσοτικά) & οικονομικότερα (?) ρολόγια της σειράς?
Θα με έκανε πιο χαρούμενο, ή θα με γέμιζε περισσότερο?

Αν έκανα έστω 1 τέτοια αγορά, μάλλον θα το μάθαινα.
Αλλά η πορεία που ακολούθησα τον τελευταίο μήνα, ήταν καρμπόν με αυτή των 5 τελευταίων ετών:
Αγοράζω μέχρι να μπουκώσω (κυριολεκτικά όμως), με όσα ρολόγια μου αρέσουν & θεωρώ ότι θα με καλύψουν.

Όμορφα μεν & με ποικιλία, χωρίς όμως να χαρίζουν σε απτή ποιότητα & αξία.
Αυτός μάλλον είμαι εγώ, αφού οι πράξεις μας αντανακλούν & το ποιοι είμαστε.

Φτάνοντας πια στα 10 ρολόγια, & αρκετά χορτασμένος, μένει 1 μικρή αλλαγή/αναβάθμιση που έχω κατά νου, για να καταλήξω επιτέλους κάπου.








7
Ψάχνω εδώ & καιρό, τρόπο να ολοκληρώσω/κλείσω αυτόν τον κύκλο της ορολογοφιλίας, γιατί πέραν της οικονομικής πίεσης που μου δημιουργεί αυτό το χόμπι, παρατήρησα ότι έχω φτάσει μέχρι 1 συγκεκριμένο σημείο, που δε μπορώ να ξεπεράσω, με αποτέλεσμα να έχω σταματήσει να εξελίσσομαι.

Για να το πω πιο απλά, ψάχνω να βρω κάτι νέο, & καταλήγω στα ίδια.
& από τη στιγμή που δεν ανεβαίνω κατηγορία (τιμής), ούτε μου αρέσουν συγκεκριμένες κατηγορίες ρολογιών που δεν έχω (όπως dress ή vintage), καλό θα ήταν να κάνω 1 μεγάλο ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ.

Από καθαρή τύχη λοιπόν αποφασίστηκε ο αριθμός της συλλογής να είναι 8, & κατέληξα (εν μέρει) από τύχη από ποια ρολόγια θα αποτελείται, αφού υπήρξε περίοδος που 1 ρολόι ερχόταν & 3 έφευγαν.

Ελάχιστα από αυτά που παρέμειναν, ήταν βράχοι & αμετακίνητα.
Το αναλογικό G-Shock Giez, που με συντρόφευσε από το 2008, ΔΕΝ ήταν 1 από αυτά, αφού μπήκε προς πώληση 2 φορές αν θυμάμαι καλά.

Το Giez πρόσφατα παρουσίασε πρόβλημα στην ημερομηνία, μετά από αλλαγή μπαταρίας.
Φαίνεται ότι έσπασε κάποιο δόντι στο δίσκο της ημερομηνίας, μάλλον στο 30-31.
Όταν αλλάζει ο μήνας, δείχνει κάτι ανάμεσα στο 31-1, άλλες φορές κολλάει εκεί, ενώ άλλες προχωράει, δείχνει όμως σχεδόν πάντα ενδιάμεσα.

Αν & υπάρχει η (ας την πούμε) λύση, κάθε 1η του μήνα να κάνω adjust στο δίσκο, δε μπορώ να ξεχάσω ότι το ρολόι είναι perpetual, & υποτίθεται ότι δεν θα χρειαζόταν να ασχοληθώ ΠΟΤΕ με κάτι τέτοιο.
Συν το ότι μιλάμε για G-Shock, & θα έπρεπε πρώτα να σβήσει ο ήλιος & μετά να συμβεί κάτι στο ρολόι.



Έτσι το Giez κατέληξε ρολόι γραφείου (μέχρι να τελειώσει η μπαταρία & φύγει για ανακύκλωση) & ξεκίνησε έρευνα για την αντικατάσταση του.

Σαν τελευταίο ρολόι της συλλογής, είπα να ψωνίσω από το πάνω ράφι & να μη τσιγκουνευτώ.
Η παροιμία μπορεί να λέει ότι η φτήνια τρώει τον παρά, αλλά & τα πιο ακριβά κομμάτια, μια χαρά τον τρώνε...

Παρήλασαν κυριολεκτικά 1 ντουζίνα ρολόγια, 5 ήταν όμως αυτά που με απασχόλησαν μέχρι το τέλος (όλως τυχαίως ήταν όλα made in Japan & ηλιακά).



Ξεκινάω με έναν από τους παλαιότερους στόχους, το field των field, Promaster PMD56.
Τιτάνιο με duratect σε κάσα & μπρασελέ, ζαφείρι, ecodrive, perpetual, 200m, μικρό σχετικά μέγεθος.
Η τιμή του έβγαινε κάτω από το ψυχολογικό όριο των €400 (€365), ενώ το βάρος του (με το μπρασελέ), είναι μόλις 100g
Ένα ρολόι για το οποίο ψάχνεις να βρεις μειονέκτημα & δεν υπάρχει.

Όμως εγώ προσπάθησα & κατάφερα να βρω...
Είναι η ομοιότητα του με το MWC (G10), που ήδη έχω.
& αυτό με τιτάνιο, ζαφείρι, μικρό μέγεθος, quartz, ίδιοι ακριβώς μολυβοδείκτες, ακόμα & οι αραβικοί αριθμοί έχουν την ίδια γραμματοσειρά.

Έτσι, όσο παράξενο & αν ακούγεται, & παρά την αναμφισβήτητη πληρότητα του, το PMD δεν προτιμήθηκε.
Φύγαμε για Casio.



Το square GW-5000U ήταν & αυτό επιλογή με κλειστά μάτια, αφού εκτός της κλασικής σχεδίασης & του μικρού μεγέθους, η κάσα του είναι μεταλλική & το καπάκι βιδωτό, ενώ & η τιμή του είναι σχετικά χαμηλή (€210).
Δυστυχώς δε μπόρεσε να ξεπεραστεί ένα σημαντικό εμπόδιο, ότι έχω ήδη square & 5000 (στη full metal εκδοχή του).

Αφήνουμε τις λογικές επιλογές, & πάμε στις άλλες...



Ο γερόλυκος Frogman GWF-1000 (παράγεται από το 2009), είναι κατά την ταπεινή μου άποψη, το πιο ξεχωριστό G-Shock που μπορεί να αγοραστεί σε αυτά τα χρήματα (€360).
Αν υπάρχει & χέρι να το υποστηρίξει...

Σημεία που κάνουν τη διαφορά, η μοναδική ασύμμετρη εμφάνιση, ο χαρακτηρισμός Diver's, & η μεταλλική κάσα με το βιδωτό καπάκι.

Ως Master of G, υποφέρει από την ασθένεια των περισσοτέρων ρολογιών της σειράς, που δεν είναι άλλη από το μεγάλο μέγεθος.
Την κατάσταση επιδεινώνει η πολύ ανοιχτή καμπύλη που έχει το λουράκι στα lugs, αλλά & ο ασύμμετρος σχεδιασμός που προανέφερα.
& αυτό γιατί είναι σχεδιασμένο, για να φοριέται στο αριστερό χέρι...
Αυτός ήταν & ο λόγος που δεν προτιμήθηκε.



2ο Master of G & παραλίγο αγορά, το Mudmaster GWG-1000.
Ήδη 9 χρόνια στην παραγωγή (since 2015) & παρότι έχουν βγει 2 αντικαταστάτες, αυτό συνεχίζει να ζει & να βασιλεύει.
Πέραν της εμφάνισης, που θυμίζει (πλαστικό) άρμα μάχης, είναι πληρέστατο, με ζαφείρι & triple sensor.

Το μέγεθος & αυτή τη φορά ξεφεύγει, το λουράκι όμως κατεβαίνει πιο κάθετα από τα συνηθισμένα G-Shock & δεν μεγαλώνει περισσότερο το ήδη ογκώδες ρολόι.

Το Mudmaster απορρίφθηκε λόγω της τιμής του, που αν & οριακά μεγαλύτερη από τα €400 (€425), είχε μεγαλούτσικη διαφορά από το ρολόι που ακολουθεί.



& φτάνουμε στο 3ο & τελευταίο Master of G (& ρολόι που επέλεξα), Gulfmaster GWN-1000, με ήδη μια 10ετία στην πλάτη του (2014).
Το οποίο είναι οριακά τεράστιο, με 55.8mm στο 9-3 (συμπεριλαμβανομένης κορώνας & αισθητήρα), το bezel αγγίζει τα 44.5mm & το lug2lug 59.3mm...
Το πάχος φτάνει τα 16.1mm & το βάρος τα 101g.

Μόνο θετικό, ότι κάθεται καλά στο χέρι.
Σε αυτό βοηθάει ο τρόπος που ενώνεται το λουράκι με την κάσα, που είναι αρκετά ιδιαίτερος:
2 βίδες πιάνουν κάθετα το λουράκι & μπαίνουν παράλληλα μέσα της.
Με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν εμφανή lugs & το λουρί να εξέχει ελάχιστα προς τα έξω.

Το bezel του επίσης, έρχεται σε αντίθεση με την πλειοψηφία των G-Shock, όντας μεταλλικό & μη εναλλάξιμο, κάτι που το κάνει να φαίνεται περισσότερο ενδιαφέρον & να προκαλεί μια σχετική ανησυχία, για το πώς θα φαίνεται αν χτυπήσει.
Το dial έχει (όπως & στο Mudmaster) το αγαπημένο μου anadigi φορμάτ, με το αναλογικό μέρος να φέρνει προς καταδυτικό, ενώ η ψηφιακή οθόνη στο 6, αν & θα την προτιμούσα positive, είναι STN & διαβάζεται χωρίς κόπο, τουλάχιστον την ημέρα.

Στις υπόλοιπες δυνατότητες, πέραν των τυπικών ενός G-Shock (παγκόσμια ώρα, ξυπνητήρια, χρονόμετρο, αντίστροφη μέτρηση), υπάρχει triple sensor (υψόμετρο, βαρόμετρο-θερμόμετρο, πυξίδα), ενώ στο subdial, εμφανίζεται ένδειξη μεταβολής της παλίρροιας & του βαρόμετρου, για το οποίο υπάρχει & ειδοποίηση, σε περίπτωση απότομης μεταβολής.

Το ρολόι απευθύνεται σε όσους εργάζονται κοντά/πάνω στη θάλασσα ή ασχολούνται με θαλάσσια σπορ/χόμπι (ψάρεμα λόγου χάρη).
Δεν έχω καμία σχέση με τέτοιου είδους δραστηριότητες, όπως δεν έχω καμία σχέση με καταδύσεις, παρά την ύπαρξη 2 diver's στη συλλογή, το ίδιο ισχύει για τον πιλότο, και ούτω καθεξής...

Αυτό που μου άρεσε στο Gulfmaster & το επέλεξα, είναι ο ιδιαίτερος χαρακτήρας του, η εκκεντρική του εμφάνιση, & ότι δεν θα το επιλέξουν οι περισσότεροι.
Είναι δύσκολο ρολόι (στη μεταπώληση) & αυτό το γνώριζα εξαρχής.

Το τελευταίο, σε συνδιασμό με το μέγεθος του, είναι τα 2 σημαντικότερα του μειονεκτήματα.

Στα υπόλοιπα αρνητικά, ενώ το bezel είναι μεταλλικό, δεν ισχύει το ίδιο με την κάσα, η οποία είναι κλασική πλαστική, με το case back να ενώνεται με 4 βίδες.

Επόμενο αρνητικό, η έλλειψη ζαφειριού.
1 χρόνο πριν δεν θα έκανα τέτοια παρασπονδία, από τότε όμως έβαλα αρκετό νερό στο κρασί μου.
Έτσι αποφάσισα να γλιτώσω τα €100+ που ήταν & η διαφορά με το Mudmaster.

Τελευταίο (& κάτι που ίσως μοιάζει ασήμαντο), είναι το μεταλλικό keeper, που χρησιμοποιήθηκε κατά κόρον στη σειρά Master of G τα προηγούμενα χρόνια.
Δεν ξέρω ποιος φωστήρας στην Casio αποφάσισε κάτι τέτοιο, ζήλεψε ίσως την αποτυχία της Seiko & θέλησε να την επαναλάβει.
Δεν μένει στη θέση του, είναι σκληρό, τραβάει τρίχες.
ΔΕΝ ΕΠΙΤΕΛΕΙ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΤΟΥ.
& μόνο που με την αγορά, ψάχνεις να βρεις να το αντικαταστήσεις, αρκεί.

Το ρολόι κόστισε €308 (τελική), η παραγγελία έγινε από το Amazon Ιαπωνίας & έφτασε σε 8 ημέρες (από τις 6 που είπαν αρχικά).

Με αυτό το λογύδριο, αποχαιρετώ προς το παρόν...
Καλό καλοκαίρι.

Ακολουθούν φωτογραφίες.





8
Το νεο μου ρολοι-reviews / Απ: Baltany Wheelking B4030
« στις: Μάρτιος 28, 2024, 21:35:39 μμ »
φορούσε st2130

Μπράβο, αυτή ήταν.

9
Το νεο μου ρολοι-reviews / Baltany Wheelking B4030
« στις: Μάρτιος 28, 2024, 11:45:45 πμ »
Αν & είπα ότι θα διακόψω στο τέλος του '23, δεν κατάφερα να το εφαρμόσω στην πράξη.
Στο kamasu, μπορεί να ήταν αρχοντικό & versatile, δε μπόρεσα όμως να παραβλέψω τα 2 αρνητικά του σημεία (κορώνα & μπρασελέ).

Ο αντικαταστάτης του έπρεπε να είναι & πάλι μηχανικό, αφού το fugu έμεινε μόνο του.
Μετά όμως από τόσες αποτυχίες στην κατηγορία κάτι σαν dress, είπα να την απαρνηθώ & να επεκτείνω την έρευνα σε πιο casual μονοπάτια.

Ένα συγκεκριμένο amphibia με θέμα το Chernobyl, μου έκανε κλικ, αλλά η τιμή του (για vostok) με αποθάρρυνε.
Η προσπάθεια που έκανα (μέσω ενός φίλου, φίλου, φίλου...) να το φέρω απευθείας από Ρωσία, απέβη άκαρπη.

Άρχισα να καλοβλέπω πάλι τα 5ράκια (με κυνηγούν οι τύψεις για το field που έδωσα), αλλά δεν ενέδωσα.
Λόγω του budget, που είναι πάντα περιορισμένο, ξεκίνησα το ξεψάχνισμα στο Ali.

Με τάση πάντα να περιστρέφομαι γύρω από τις ίδιες επιλογές, δεν άργησε η στιγμή που το Baltany με το μπρούτζινο bezel, έκανε την εμφάνιση του.
& ήρθε για να μείνει.

Ξεκινάω με την τιμή, η οποία τελικά δεν ήταν & τόσο χαμηλή.
Το ρολόι στο Ali, κινείται μεταξύ €190-200.
Για να πέσει κάτω από το (τελωνειακό) όριο των €150, θέλει γερή έκπτωση & κουπόνι(α).
& γενικά η Baltany είναι κάπως φειδωλή στις προσφορές της.

Έτσι προσέφυγα στο επίσημο κατάστημα, εκτός Ali.
Όταν έψαχνα για G10, είχα προσέξει ότι στο checkout υπολογίζεται ο φόρος (δεν το κάνουν πολλοί).
Στο καλάθι λοιπόν, η τιμή ήταν $197 (€190) τελική, με φόρο & έξοδα αποστολής.
Ακριβό, φτηνό, αυτό είναι.

Περνάμε στο ρολόι αυτό καθεαυτό, το οποίο δεν μου ήταν άγνωστο.

Γύρω στον 1 χρόνο πριν, ήρθε στα χέρια μου το σχεδόν πανομοιότυπο βουργουνδί Baltany με μπρούτζινο bezel, του Αλέξανδρου.
Αν & φαινομενικά ίδιο, το ρολόι εκείνο διέφερε σημαντικά σε σχέση με αυτό που πουλάει σήμερα η εταιρεία.

Καταρχήν η διάμετρος ήταν 4mm μεγαλύτερη, σε σχέση με τα 40mm του παρόντος μοντέλου.
Ο μηχανισμός ήταν κινέζικος κλώνος της 2824 (PT5000 αν δεν κάνω λάθος), άρα ταχύπαλμος, ενώ πλέον χρησιμοποιείται η NH38, χωρίς αυτή τη φορά ghost date.
Επίσης τα σημάδια της ώρας ήταν applied, σε σχέση με τα τωρινά τυπωμένα.

Το ρολόι έγινε (ας το πούμε) περισσότερο λαϊκό, για να μη πω πτωχό.
Το μεγάλο κέρδος όμως είναι στο μέγεθος, αφού το παλαιότερο ήταν οριακά ΤΕΡΑΣΤΙΟ.
Ακόμα & τα μεγαλύτερα ρολόγια που είχα εκείνη την εποχή, το inox & ο τόνος, ωχριούσαν μπροστά του.
Έτσι (λόγω μεγέθους), το τότε Baltany έφυγε ησύχως.




Οι διαστάσεις του τωρινού μοντέλου που έχω στα χέρια μου, είναι 39.4x46.8x13mm & το βάρος 89g, με το (πολύ μαλακό) μαύρο δερμάτινο λουράκι του πακέτου.
Το κρύσταλλο είναι θολωτό ζαφείρι, η αδιάβροχοποίηση φτάνει τα 200m, με την (εξαιρετική σε μέγεθος & αίσθηση) μπρούτζινη κορώνα να είναι βιδωτή, όπως & το καπάκι.

Παρότι οχτρός την ρολογιών χωρίς ημερομηνία (γιατί υπάρχουν κλπ), στο συγκεκριμένο έκανα τα στραβά μάτια.
Αν υπήρχε έκδοση με ημερομηνία (στο 3, στο 4μιση, στο 6 ή & στο 12), θα την είχα φυσικά επιλέξει.

Πάμε στο κομμάτι homage ή πρωτότυπο.
Να ξεκαθαρίσω πως για μένα δεν έχει την παραμικρή σημασία.
Αν είναι 100% ή 50% αντίγραφο, αν δανείζεται στοιχεία από εδώ & από εκεί κλπ.
Μου αρκεί να είναι όμορφο & ποιοτικό το αποτέλεσμα.

Το dial ακόμα & εγώ καταλαβαίνω ότι προέρχεται από Black Bay/Submariner, με τους δείκτες-μολύβι να διαφοποιούνται.
Για την κάσα, είδα ότι επίσης βασίζεται σε Rolex (bubbleback).
Το bezel κάπου διάβασα ότι θυμίζει Submersible?
Ίσως από κάποιο παλαιότερο μοντέλο?
Δεν έχω ιδέα.

Προσωπικά πιστεύω ότι σαν σύνολο, είναι ένα από τα ομορφότερα ρολόγια της Baltany & γενικότερα ένα από τα πιο ξεχωριστά που πωλούνται στο Ali.
Το ότι είναι εν μέρει μπρούτζινο, & όχι πλήρως, είναι το σημείο που για μένα κάνει τη διαφορά.

Το bezel είναι ίσως το μόνο σημείο που αισθητικά χρήζει κριτικής, όχι λόγω του μπρούτζου, αλλά των ατσάλινων πίρων, το οποίο θυμίζει φινιστρίνι πλοίου.
Από τη στιγμή που είναι σταθερό, δεν θα ήταν κακή ιδέα να μείνει κενό.
Δίνει βέβαια ένα vintage χαρακτήρα, χωρίς το αποτέλεσμα να είναι εκκεντρικό ή αντιαισθητικό.
Τέλος πάντων, έτσι το είδαν οι δημιουργοί, έτσι το έκαναν.
Οι reviewers στο YouTube αποκαλούν το ρολόι wheelking, δεν ξέρω αν το όνομα ανήκει σε κάποιο μοντέλο του παρελθόντος ή γιατί θυμίζει κατά κάποιο τρόπο στέμμα.

Δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο.
Είναι όμορφο, είναι διαφορετικό, μπορεί να φορεθεί σχεδόν παντού.
Προς το παρόν του δοκιμάζω λουράκια, 2 ακόμα είναι καθοδόν, αν & ο καμβάς φαίνεται να κερδίζει.












10
Ρωσικές εταιρείες / Απ: Vostok Amphibia
« στις: Ιανουάριος 17, 2024, 15:55:14 μμ »



Αν & με τα Vostok είμαι αρκετά επιφυλακτικός, αυτό το Amphibia Pripyat/Chernobyl μου άρεσε στ'αλήθεια πολύ.
Με θέμα ένα ιστορικό γεγονός που σημάδεψε τη γενιά μας, & ιδιαίτερο σε όλα του: κάσα (160), full lume, διάτρητοι δείκτες.
https://vostokinc.com/catalog/amfibiya_muzhskaya/16_korpus/amfibiya_16089a/

Δυστυχώς η τιμή του εντός ΕΕ (eBay/Πολωνία) είναι αρκετά υψηλή, στα €175, ενώ από την πηγή, στοιχίζει κάτω από €75 (χωρίς βέβαια να υπολογίζεται το τελωνείο).
https://www.ebay.com/itm/394771813700
https://online.vostokinc.com/katalog-tovarov/amfibija-2415-01-16089a

Λόγω των κυρώσεων βέβαια, δεν μπορεί να γίνει συναλλαγή από εκεί, μια προσπάθεια που έκανα μέσω ενός γνωστού, που έχει ένα γνωστό κλπ, δεν κατάφερα να βγάλω άκρη, οπότε το όλο project έμεινε στην άκρη.

11
Το νεο μου ρολοι-reviews / Απ: Escapement Time H0300 (Khaki Field Mechanical homage)
« στις: Ιανουάριος 11, 2024, 06:33:48 πμ »
Λες να χρειαστεί άλλο με την αλλαγή της ώρας ?  ;)

Είναι σχεδόν βέβαιο.

12
Το νεο μου ρολοι-reviews / Απ: Escapement Time H0300 (Khaki Field Mechanical homage)
« στις: Ιανουάριος 10, 2024, 21:29:21 μμ »
Αυτήν την φορά πήρες χωρίς βιδωτή κορώνα μήπως ζήσει το ρολόι..?!
 :D

Βιδωτή είναι & σε αυτό, αλλά κάθισα & του τα εξήγησα αυτή τη φορά.

13
Το νεο μου ρολοι-reviews / Escapement Time H0300 (Khaki Field Mechanical homage)
« στις: Ιανουάριος 09, 2024, 14:15:16 μμ »
Παρότι το khaki field mechanical με το λευκό dial, πέρασε αρκετές φορές σαν σκέψη, τελικά δεν προτιμήθηκε, για 2 κυρίως αιτίες:
Λόγω της τιμή & της αδιαβροχοποίησης, που για τα γούστα μου είναι εξωπραγματικά χαμηλή.
Αντί γι'αυτό, ήρθαν κάποια άλλα παρόμοια κλασικά field, όπως το Boldr Venture & το 5ράκι.

Το μηχανικό Hamilton με το ανοιχτόχρωμο dial συνέχισε να με βασανίζει μέχρι πρόσφατα, είχα βρει μάλιστα την έκδοση των 42mm κάτω από €400, αλλά αυτό με τα 50m wr, δεν κατάφερα να το καταπιώ με τπτ.

Μετά από πολλές εναλλαγές, κατέληξα τελικά με ένα G10 homage (το οποίο παρέμεινε στα χέρια μου ξεκάθαρα από τύχη), & έκλεισα από field.

Φτάνουμε στο σήμερα.

Είχα δώσει στον πεθερό ένα Casio Duro, το οποίο δεν έβγαζε ποτέ από το χέρι του, μέχρι που άλλαξε η ώρα & πήγε να τη διορθώσει.
Υποθέτω πως δεν κατάλαβε ότι η κορώνα ήταν βιδωτή, & αφού δεν κατάφερε να την ανοίξει με τον εύκολο τρόπο, προφανώς επιχείρησε με κάποιο είδους εργαλείο (πένσα?).
Ο ίδιος βέβαια αρνείται τα πάντα (μάλλον τα έκανε όλα αυτά κάποιο ρακούν).

Αποτέλεσμα ήταν η ώρα να διορθωθεί (success), αλλά να σπάσουν τα πάσα, & να πάρει νερό...
Δε μπήκα σε διαδικασία να το πάω στον ορολογοποιό, να το ανοίξει, να το στεγνώσει, & να αλλάξει ότι είχε διαλυθεί, αφού μιλάμε για ρολόι των €60-70.

Έτσι ξεκίνησε η έρευνα για καινούριο πεθερορολόι.

Η Escapement δεν μου είναι άγνωστη, είχα βάλει στο μάτι τον type-B πιλότο της εδώ & καιρό, τελικά, παρόλο το συνεχές ανακάτεμα της σούπας, δεν καταφέραμε να συναντηθούμε.

Το 1ο που μου άρεσε στην εταιρία, είναι το πόσο περήφανα αναγράφει σε dial & case back, China made.
Κάτι που αποφεύγουν οι περισσότερες μικροεταιρίες (αν όχι όλες) στο Ali.

Το 2ο είναι οι χαμηλές τιμές & η αποφυγή του παιχνιδιού των εκπτώσεων.
365 ημέρες, παραμένουν το ίδιο οικονομικά.

& το 3ο είναι η χρήση quartz μηχανισμών, σε αντίθεση με την πλειοψηφία των εταιριών που επιλέγουν NH35 στο 90% των περιπτώσεων.
Η Escapement χρησιμοποιεί κυρίως VH31, στον οποίο ο δευτερολεπτοδείκτης χτυπάει 4 φορές ανά δευτερόλεπτο, & προσομοιώνει τον τρόπο που κυλάει στα μηχανικά/αυτόματα.

Το field της Escapement δεν ήταν ποτέ στα δικά μου σχέδια, όμως η χαμηλή τιμή & ο quartz μηχανισμός, είναι ότι χρειάζεται για τον παππού, & η ομοιότητα με το khaki field mechanical, ήταν ευκαιρία για μένα να δω το Hamilton, έστω & σε homage.

Το ρολογάκι είναι όμορφο & ευανάγνωστο, μπορεί να φορεθεί χωρίς καμία έγνοια, αφού είναι πολύ εύκολο να αποκτηθεί & να αντικατασταθεί, ενώ & η επαφή με το νερό γίνεται απροβλημάτιστα, με την Escapement να προσφέρει αυτό που δεν κάνει η Hamilton (& γκρινιάζει όλος ο κόσμος), δλδ 100m αδιαβροχοποίηση, χάρη & στη βιδωτή κορώνα.
Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο.

Μόνο πρακτικό μειονέκτημα, η χρήση mineral.
Θα προτιμούσα να έδινα €10-15 παραπάνω (από τα συνολικά €59 που στοίχισε το ρολόι) & να φοράει ζαφείρι.

Η έλλειψη ημερομηνίας (δυστυχώς δεν υπάρχει στην VH31), είναι ένα βάρος που θα καταφέρω να σηκώσω, αφού το ρολόι δεν προορίζεται για μένα...

Το field της Escapement έρχεται με ένα ταιριαστό κρεμ nato, όμως κατά την προσφιλή μου τακτική, αντικαταστάθηκε άμεσα με ένα fkm, ώστε να μπορεί να λερωθεί & να βραχεί, όπως του πρέπει (μάλλον έπρεπε να επιλέξω καφέ χρώμα).

Το μέγεθος της κάσας είναι κλασικό 38ρι, η επιφάνεια της οποίας έχει sand blasted επεξεργασία, με κάπως άγριο φινίρισμα στις γωνιές, ειδικά στο bezel.
Το πάχος είναι 11mm, ενώ το mineral ελαφρά θολωτό, χωρίς παραμορφώσεις.
Το lume είναι ικανοποιητικό για την τιμή.

Υποψήφιο ήταν επίσης το 37ρι SNK homage της Berny, με τιτάνιο & ζαφείρι.
Επίσης με VH31, είναι σίγουρα πιο ολοκληρωμένη επιλογή, αλλά & κάπως ακριβότερο.
Ο συνδυασμός 50m wr & μη βιδωτή κορώνα & case back, ήταν αυτός που χρειαζόταν, για να μείνει στην άκρη...

Το ρολόι βρίσκεται πλέον στο χέρι του πεθερού, που ελπίζω να το ευχαριστηθεί περισσότερο από το Duro.








14
Το νεο μου ρολοι-reviews / 2 τελευταία για κλείσιμο
« στις: Δεκέμβριος 12, 2023, 11:11:26 πμ »
Με καταλυτική ημερομηνία τις 31/12 (όπως είπε & 1 φίλος, δεν έγραψα έτος), έκανα αγώνα δρόμου για να γίνουν ορισμένες τελευταίες μεταβολές, πωλήσεις, ανταλλαγές & αγορές.

Μετά από 3.5 χρόνια αρκετά έντονης ενασχόλησης, μπαίνει ένα οριστικό τέλος, γιατί μόνο έτσι κόβονται οι κακές συνήθειες.
Μαχαίρι.
Το χόμπι αυτό μου απορροφά περισσότερο χρήμα & χρόνο από όσο θα ήθελα.

Περνάμε στα τελευταία αποκτήματα.

Στην κατηγορία του ημιdress αυτόματου, υπήρξαν κάποιες αποτυχημένες προσπάθειες (Phoibos), αλλά & κάποιες επιτυχημένες, που λόγω μεγέθους ή βάρους, δεν βγήκαν (Baltany, Helm).

Κινήθηκα & αυτή τη φορά, με βάση το Helm, προς dress καταδυτικό δλδ.
& επειδή η φτήνια τρώει τον παρά, η έρευνα έδειξε ένα παλιό στόχο, το Orient kamasu.

Πρώτα είδα τη νεότερη μορφή του, το σαμπανιζέ με το dial αλά explorer, το οποίο δεν με συγκίνησε.
Έτσι κατέληξα στο κλασικό βουργουνδί 1ης γενιάς.

Για το συγκεκριμένο ρολόι έχουν γραφτεί ύμνοι.
Εγώ φυσικά δεν θα κάνω το ίδιο.

Εστιάζοντας πάντα στα αρνητικά, το 1ο που παρατήρησα ήταν, πόσο κάτω του μετρίου είναι το μπρασελέ, το οποίο σκούζει σαν ποντίκι στριμωγμένο στη γωνία & χρήζει άμεσης αντικατάστασης.

2ο αρνητικό & πιο σημαντικό, η κορώνα.
Μικρή, χωρίς grip, με crown guards που εμποδίζουν.
Μια κακή κορώνα για αυτόματο ρολόι.

Κατά τα άλλα, είναι όμορφο, μπορεί να φορεθεί & με ένα πουκάμισο, έχει σωστό μέγεθος, είναι όσο ανθεκτικό χρειάζεται (καταδυτικό αφού), ενώ δεν του λείπει & το ζαφείρι.

Η ύπαρξη του fugu, μου δημιούργησε (όπως πάντα) μια αίσθηση ανταγωνισμού μέσα στην ίδια τη συλλογή.
Σε συνδιασμό με τα μειονεκτήματα του kamasu, άρχισα να έχω αμφιβολίες για την επιλογή μου, θέλησα να το αντικαταστήσω με κάτι περισσότερο ποιοτικό (& ίσως λιγότερο καταδυτικό).

Τελικά η λογική νίκησε (σπάνιο αυτό) & το kamasu παρέμεινε.
Αναμένεται ένα jubilee μπρασελέ της προκοπής, που θα το ανεβάσει λίγο.

Στην κατηγορία του rugged ηλιακού, έγιναν πολλές προσπάθειες τους τελευταίους μήνες, ειδικά με Casio (casioak, protrek, 6900), για να καταλάβω ότι πλέον, τα πλαστικά ρολόγια με απωθούν.

Η απουσία Seiko από τη συλλογή, με οδήγησε προς την Prospex σειρά, με τα ηλιακά κομμάτια, να είναι δυστυχώς μετρημένα στα δάχτυλα.
Έτσι κατέληξα σε παλιούς γνωστούς:
Arnie & ηλιακός τόνος.

Το SafArnie, αν με το αγαπημένο μου anadigi φορμάτ & όμορφους pvd χρωματισμούς, κόπηκε λόγω μεγέθους.
Ο ελαφρά μικρότερος ηλιακός τόνος, & αυτός σε pvd, κέρδισε τη μάχη.
Θα πει κάποιος, γιατί σκουρόχρωμο.

1ον, δεν έχω pvd & πάντα μου άρεσαν οπτικά.
2ον, κρύβει το μεγαλούτσικο μέγεθος του τόνου.
3ον, κάνει το ρολόι περισσότερο διακριτικό & μιλιταριστικό.
Για όλους αυτούς τους λόγους, & επειδή Seiko, ο ηλιακός τόνος επέστρεψε στη συλλογή, με άλλο χρώμα.

Στα αρνητικά, το (όμορφο κατά τα άλλα) χακί λουράκι από σιλικόνη, με το ακορντεόν τελείωμα, χρήζει & αυτό αντικατάστασης.
Το κρύσταλλο κατά την τακτική της Seiko σε αυτά τα χρήματα, είναι mineral.
& κομματάκι εκτεθειμένο/υπερυψωμένο.
Η άκρη του bezel είναι για κάποιο περίεργο λόγο ασημί χρώματος, σε αντίθεση με το υπόλοιπο ρολόι, κάνοντας τη να μοιάζει αταίριαστη.

Στα θετικά, το ρολόι είναι κατά τη γνώμη μου κάτι σαν alter ego του gw-5000:
Μεταλλική κάσα, πλαστικό εξωτερικό κέλυφος, ανθεκτική στιβαρή αίσθηση, αλλά & αναλογική ώρα που ο περισσότερος κόσμος προτιμά.
Το μαύρο πλαστικό shroud δεν χρειάζεται να αντικατασταθεί με μεταλλικό (όπως στον παλαιότερο μου τόνο), αφού ταιριάζει οπτικά με το υπόλοιπο ρολόι.
Οπότε κέρδισα σε βάρος (94g) & φαινομενικό όγκο.

Υπάρχουν αρκετές διακριτικές πινελιές πορτοκαλί χρώματος, στο δευτερολεπτοδείκτη, την κορώνα & ανάμεσα στην κάσα & το bezel, κάνοντας το περισσότερο ενδιαφέρον.
Η Seiko πάντα δίνει σημασία σε αυτά τα μικρά, που κάνουν τη διαφορά.
Για τα μεγάλα, δεν ξέρω...

Τα 2 αυτά ρολόγια θα μπορούσαν να είναι μια συλλογή από μόνα τους, αφού καλύπτουν ένα μεγάλο φάσμα τρόπου ζωής & ενδυμασίας.
Νομίζω ότι στο κομμάτι τιμής που κινούμαι, είναι 2 αρκετά καλές επιλογές για την κατηγορία που το καθένα ανήκει.









Επίλογος.

3.5 χρόνια ενασχόλησης & μερικές χιλιάδες € (το ακριβές ποσό ούτε το ξέρω, ούτε έχω σκοπό να το υπολογίσω), για να καταλήξω στα 8 ρολόγια που έχω στην κατοχή μου.
Άξιζε όλον αυτόν τον κόπο?
Υλιστικά & μόνο, ΟΧΙ.
Αν το έβλεπα έτσι, θα έβαζα απλά τα κλάματα.

Με λίγη υπομονή, καθώς & λίγο σφίξιμο & ξεζούμισμα, θα μπορούσαν τα πράγματα να είναι εντελώς διαφορετικά, & να έχω κάποιο Breitling, Tudor, ή Omega, & αν το έφτανα ακόμα πιο μακριά, ίσως & κάποιο Air King.
Θα μπορούσα να έχω 1 ρολόι που να έχει απτή αξία, που θα μπορούσε να περάσει στην επόμενη γενιά, ως κάτι σημαντικό & προσωπικό.

Μακάρι να είχα την υπομονή, την εγκράτεια, την προσήλωση στο στόχο, για να καταφέρω κάτι τέτοιο.
Όμως για μένα, που δεν κατέχω αυτό το κομμάτι της αγοράς (όχι πως κατέχω & κάποιο άλλο), είχε μεγαλύτερη λογική, το να παραμείνω σε ένα διαχειρίσιμο ποσό ανά κομμάτι.

Δυστυχώς, είχα την αίσθηση ότι δε θα μπορέσω να διαχειριστώ ρολόγια αρκετών χιλιάδων €.
Ακόμα & τα 100ρικα μου δημιουργούν άγχος, πώς να έφτανα ψηλότερα?

Ίσως αυτή είναι η κάστα μου.
Ίσως ήμουν μόνο για Casio, Orient (ούτε καν Star), Citizen & Seiko (από τα φτηνά).
Αλήθεια-ψέματα, έτσι το είδα, έτσι έπραξα.

Από το forum μπόρεσα & έμαθα πολλά, αλλά το σημαντικότερο γνώρισα εξαιρετικούς ανθρώπους, με κάποιους από τους οποίους μιλάω σχεδόν καθημερινά & θα συνεχίσω να συναναστρέφομαι ακόμα & μετά τη διακοπή των αγοραπωλησιών.

Γι'αυτό το λόγο αισθάνομαι αρκετά γεμάτος από αυτά τα 3.5 χρόνια.
Από ρολόγια ίσως δεν τα πήγα & πολύ καλά, κέρδισα όμως σε γνώσεις & πραγματικές φιλίες.

Εις το επανιδείν.

15
Το νεο μου ρολοι-reviews / MWC G10 Titanium
« στις: Οκτώβριος 05, 2023, 11:56:05 πμ »
Αν & διακαής στόχος είναι τα 4 ρολόγια & ενώ ήμουν ένα βήμα κοντά, ξεκίνησα να ψάχνω για τον αντικαταστάτη του INOX.
Έπρεπε να δω & κάτι ακόμα...

Η χελώνα ξηράς (πήγα μάλιστα & την είδα από κοντά), δεν ήταν αυτό που περίμενα.
Η έρευνα για anadigi δεν κατέληξε πουθενά, αφού το SafArnie & το G-Steel, δεν κατάφεραν να με συγκινήσουν.
Επιπλέον, ένα παλαιότερο μου ρολόι που βρέθηκε σε αγγελία, δεν ήταν γραφτό να επιστρέψει στο χέρι μου.

Η απάντηση στην έρευνα, εμφανίστηκε με τη μορφή ενός G10.
Όχι όμως του αυθεντικού CWC, αφού πάσχει στο ζήτημα των specs, αλλά & της τιμής.

Πρώτα έπεσα πάνω στο αυτόματο της Baltany, με το συγκεκριμένο homage να είναι ένα από τα πιο παλιά & κάπως παραγκωνισμένα μοντέλα της μικροεταιρίας.
Η τιμή του είναι συνήθως €180-190, & για να πέσει κάτω από τα €150, εκτός από κουπόνια, χρειάζεται μια γερή έκπτωση όπως αυτή που έρχεται στις 11/11.

Περισσότερο από το να το αποκτήσω άμεσα, μου άρεσε η ιδέα της παραμετροποίησης που δίνει η Baltany.
Τελικά η κάπως τσιμπημένη τιμή (€210 για παρέμβαση μόνο στο dial, αλλά & για 1 & μόνο κομμάτι) σε σχέση με την καθαρή έκδοση, αλλά κυρίως ο αυτόματος μηχανισμός, που για μένα είναι κόκκινη σημαία σε ρολόι που φοριέται καθημερινά, με κράτησαν μακριά.

Ψάξε-ψάξε, έφτασα στο G10 της Military Watch Company, το οποίο είναι & αυτό homage (& εξέλιξη), του μοντέλου της Cabot Watch Company.
Το MWC μου έκλεισε το μάτι, χάρη στα πολύ δυνατά του specs, που δεν υπάρχουν στο αυθεντικό CWC:
40ρι, τιτάνιο, θολωτό ζαφείρι, βιδωτές μπαρέτες, βιδωτή κορώνα & 300m wr, (& σαν παιδί των quartz) Ronda 715 με ημερομηνία & μπαταρία διάρκειας 10 ετών (!).
https://mwc.eu/products/mwc-titanium-general-service-watch-300m-water-resistant-10-year-battery-life-luminova-sapphire-crystal-and-12-dial-format-date-version

Μόλις το είδα είπα, τι εργαλείο είναι αυτό.
Η τιμή του με προβλημάτισε, όμως όταν μου αρέσει κάτι, δεν το σκέφτομαι δεύτερη φορά.
Υπάρχει & site για παραγγελίες εντός ΕΕ, οπότε ξεπεράστηκε & ο βραχνάς του τελωνείου.
Το MWC ξεκίνησε το ταξίδι του από την Ιρλανδία στις 25/9, & κατέληξε στα χέρια μου 10 ημέρες μετά.

Η συσκευασία ήταν πολύ βασική, μια μεταλλική θήκη σαν ταμπακιέρα για πούρα (χωρίς τους μεντεσέδες).
Δεν υπήρχε μέσα απόδειξη, ούτε εγχειρίδιο, ενώ η κάρτα εγγύησης ήταν ασυμπλήρωτη...

Το ρολόι είναι τελικά μικρότερο από όσο αναφέρει η εταιρία.
Πραγματικές διαστάσεις, 38.7x45.7x13mm & βάρος 65g, με το tropical fkm που του πέρασα, αντί του nato της συσκευασίας.

Αν & τα G10 είναι φτιαγμένα για one piece nato/zulu (το Cabot με τις φιξαριστές μπαρέτες, δεν παίρνει & κάτι άλλο), το MWC δίνει τη δυνατότητα να περαστεί οποιοδήποτε 2 piece λουράκι, χάρη στις βιδωτές του μπαρέτες, που παρέχουν & μια επιπλέον ασφάλεια σε σχέση με τις κοινές αφαιρούμενες.

Αν & κατασκευασμένο με υλικά από το πάνω ράφι (τιτάνιο, θολωτό ζαφείρι), το ρολόι περνάει απαρατήρητο, χάρη στη σκουρόχρωμη κάσα, αλλά & το μικρό σχετικά μέγεθος.
Είναι όμορφο λόγω της απλότητας/λιτότητας του.

Το σαν type A πιλοτοdial, είναι πολύ ευανάγνωστο, με τη βοήθεια του έντονου contrast των λευκών δεικτών/σημαδιών, πάνω στο μαύρο φόντο.
Το lume δυστυχώς δεν στέκεται στο ύψος των περιστάσεων, αν φορτιστεί κάνει δουλειά, διαφορετικά λίγα πράγματα (πού είσαι Baltany...).

Το πρόβλημα που ο περισσότερος κόσμος θα βρει στη MWC, είναι ότι η τιμή δεν συμβαδίζει με το λογότυπο.
Δεν είναι η CWC & δεν προμήθευε τον βρετανικό στρατό με ρολόγια.
Δεν είναι μέρος κάποιας ιστορίας.

Η εταιρία έχει έδρα την Ελβετία, στο case back μάλιστα προσπαθούν να το τονίσουν αυτό, γράφοντας το λογότυπο της MWC στα γερμανικά & από κάτω Ζυρίχη.
Όμως το Swiss made απουσιάζει, όπως & από όσα ρολόγια της εταιρίας δεν πλησιάζουν τα €1.000.
Αν & δεν το αναγράφει κάπου, το ρολόι κατά πάσα πιθανότητα είναι κατασκευασμένο/συναρμολογημένο στην Κίνα.

Από όσα διάβασα & κατάλαβα, η εταιρία ασχολείται περισσότερο με παραγωγή ρολογιών ιδιωτικής ετικέτας.
https://mwcwatches.com/pages/about-us

Θέλει ας πούμε ο χψ οργανισμός/εταιρία (ή ακόμα & το GWF) να βγάλει 100 ρολόγια με το λογότυπο της, μπορεί να απευθυνθεί σε αυτούς.
Όχι κάτι διαφορετικό από αυτό που κάνουν οι San Martin, Sugess, Baltany, ή οποιαδήποτε άλλη μικροεταιρία από το Ali.

Εγώ βέβαια δεν επέλεξα την MWC για όλα αυτά.
Κατέληξα στο συγκεκριμένο, γιατί έψαχνα για G10 & βρήκα αυτό που έχει τα δυνατότερα specs.
Καλή η ιστορία της Cabot, αλλά σαν τις προδιαγραφές δεν έχει.
Γιατί η CWC, με το ακρυλικό κρύσταλλο, τη θύρα μπαταρίας αλά Swatch & την αδιαβροχοποίηση στα 30/50m, δεν ξέρω αν έχει θέση στο σήμερα, σίγουρα όμως δεν έχει θέση στον καρπό μου.

Τι επιφυλάσσει το μέλλον.

Η επιπλέον αγορά, σίγουρα δεν βοήθησε να επιτευχθεί ο στόχος των 4ων ρολογιών, αλλά τέλος πάντων, ήθελα να το δοκιμάσω & αυτό...

Τι σκάλωμα έχω φάει τώρα με το 4 (πέραν του ψυχαναγκασμού).
& γιατί δεν είναι ας πούμε 6, που είναι & ο τωρινός αριθμός της συλλογής.
Όσο περισσότερα ρολόγια υπάρχουν, τόσο πιο πολλά μένουν απέξω.
Γιατί πάντα υπάρχουν αδύναμοι κρίκοι σε μια συλλογή.
Στα 4, ή & ακόμα πιο κάτω, αν τα ρολόγια αρέσουν & κάθονται καλά στο χέρι, κανένα δεν αφήνεται στην άκρη, όλα φοριούνται, κάποια από αυτά αρκετές φορές μέσα στην εβδομάδα.

Μόνος τρόπος για να καταφέρω περαιτέρω μείωση, είναι να φύγουν τα ρολόγια που είναι διπλά.
Για παράδειγμα το Helm είναι ουσιαστικά 2ο καταδυτικό (λόγω Fugu), αλλά & 2ο ημιdress (λόγω 5000).
Το ίδιο συμβαίνει & με το νεοαποκτηθέν MWC, αφού σαν field, ακολουθεί το Giez.

Θέμα χρόνου δλδ να μπει & το G10 σε αγγελία.














Σελίδες: [1] 2 3 ... 113