Greek Watch Forum - Το ελληνικό forum ρολογιών

Προτάσεις αγοράς ρολογιών => Το νεο μου ρολοι-reviews => Μήνυμα ξεκίνησε από: antonion στις Ιούνιος 26, 2026, 11:13:56 πμ

Τίτλος: Νεο ρολόι Hublot
Αποστολή από: antonion στις Ιούνιος 26, 2026, 11:13:56 πμ
Είχα κολλήσει να πάρω ένα hublot και είμαι πολύ ευχαριστημένος από την επιλογή και το πώς κάθεται στο χέρι μου

(https://i.postimg.cc/MGjrwQpg/IMG-f8001a652d03aa034eb07487b49f5546-V.jpg) (https://postimg.cc/R34TQqfT)εικόνες για διαφήμιση online (https://postimages.org/el/)
Τίτλος: Απ: Νεο ρολόι Hublot
Αποστολή από: P.I.T. στις Ιούνιος 26, 2026, 11:21:16 πμ
Πάρα πολύ ωραίο ρολόι!
Να το ευχαριστηθείς!
Τίτλος: Απ: Νεο ρολόι Hublot
Αποστολή από: Wolf- στις Ιούνιος 26, 2026, 14:12:04 μμ
Καλοφόρετο...!
Τίτλος: Απ: Νεο ρολόι Hublot
Αποστολή από: Beastaras στις Ιούνιος 26, 2026, 22:04:00 μμ
Ρολόι όνειρο.. καλοφόρετο!
Τίτλος: Απ: Νεο ρολόι Hublot
Αποστολή από: antonion στις Ιούνιος 26, 2026, 22:17:07 μμ
Ευχαριστώ παίδες
Ξέρω ότι έχουν αρκετούς haters τα hublot αλλα και κόσμο που τα λατρεύει
Τίτλος: Απ: Νεο ρολόι Hublot
Αποστολή από: Beastaras στις Ιούνιος 26, 2026, 22:22:45 μμ
Ευχαριστώ παίδες
Ξέρω ότι έχουν αρκετούς haters τα hublot αλλα και κόσμο που τα λατρεύει

Εγώ ανήκω στους δεύτερους..;)
Τίτλος: Απ: Νεο ρολόι Hublot
Αποστολή από: mic στις Ιούνιος 26, 2026, 22:31:08 μμ
Πανέμορφο είναι! Καλοφόρετο!  :)
Τίτλος: Απ: Νεο ρολόι Hublot
Αποστολή από: Giorgos_I στις Ιούνιος 26, 2026, 23:01:11 μμ
Ευχαριστώ παίδες
Ξέρω ότι έχουν αρκετούς haters τα hublot αλλα και κόσμο που τα λατρεύει

Ειναι γεγονός. Αλλά δεν κοιτάμε τι αρέσει στους άλλους, αλλά τι αρέσει σε εμάς, και ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ να βλέπουμε κάτι στον καρπό μας.

Αμα τους ζητήσουμε να μας το κάνουν δώρο, τότε τους επιτρέπουμε να εχουν άποψη.  ;D

Εξ άλλου, το δικό σου είναι από τα διακριτικά και ιδιαίτερα.

Καλοφόρετο με υγεία.  :)