Greek Watch Forum - Το ελληνικό forum ρολογιών
Προτάσεις αγοράς ρολογιών => Το νεο μου ρολοι-reviews => Μήνυμα ξεκίνησε από: antonion στις Ιούνιος 26, 2026, 11:13:56 πμ
-
Είχα κολλήσει να πάρω ένα hublot και είμαι πολύ ευχαριστημένος από την επιλογή και το πώς κάθεται στο χέρι μου
(https://i.postimg.cc/MGjrwQpg/IMG-f8001a652d03aa034eb07487b49f5546-V.jpg) (https://postimg.cc/R34TQqfT)εικόνες για διαφήμιση online (https://postimages.org/el/)
-
Πάρα πολύ ωραίο ρολόι!
Να το ευχαριστηθείς!
-
Καλοφόρετο...!
-
Ρολόι όνειρο.. καλοφόρετο!
-
Ευχαριστώ παίδες
Ξέρω ότι έχουν αρκετούς haters τα hublot αλλα και κόσμο που τα λατρεύει
-
Ευχαριστώ παίδες
Ξέρω ότι έχουν αρκετούς haters τα hublot αλλα και κόσμο που τα λατρεύει
Εγώ ανήκω στους δεύτερους..;)
-
Πανέμορφο είναι! Καλοφόρετο! :)
-
Ευχαριστώ παίδες
Ξέρω ότι έχουν αρκετούς haters τα hublot αλλα και κόσμο που τα λατρεύει
Ειναι γεγονός. Αλλά δεν κοιτάμε τι αρέσει στους άλλους, αλλά τι αρέσει σε εμάς, και ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ να βλέπουμε κάτι στον καρπό μας.
Αμα τους ζητήσουμε να μας το κάνουν δώρο, τότε τους επιτρέπουμε να εχουν άποψη. ;D
Εξ άλλου, το δικό σου είναι από τα διακριτικά και ιδιαίτερα.
Καλοφόρετο με υγεία. :)