Greek Watch Forum - Το ελληνικό forum ρολογιών
Νέα από τον κόσμο της Ωρολογοποιίας => Επικαιρότητα => Μήνυμα ξεκίνησε από: Badass Gentleman στις Μάιος 07, 2026, 06:56:28 πμ
-
https://m.youtube.com/watch?v=JSXgQyONlnc
Του χρόνου φαντάζομαι θα κυκλοφόρησαν κ τα νορμάλ ατσάλινα, για μένα ειναι spot on οι διαστάσεις.
-
Τσίμα Τσίμα χωράνε τα κουμπιά..!
-
Επιτέλους! Κι εγώ θεωρώ αυτό το μέγθος ιδανικό. Όταν βγει σε ατσάλινο θα το σκεφτώ, αλλά κι αυτό το μαύρο δε μου φαίνεται καθολου άσχημο.
-
Εγώ νομίζω ότι χάνει πολύ σε αυτό το μέγεθος αλλά περι ορέξεως...
???