Απάντηση

Όνομα:
E-mail:
Τίτλος:
Εικονίδιο:

Περισσότερα Smileys [Άνοιγμα]
Τα επιπλέον Smileys, εμφανίζονται μέσα σε [img]..[/img].
Επαλήθευση:

Συντομεύσεις: Alt+s για αποστολή, Alt+p για προεπισκόπηση


Περίληψη θέματος

Στάλθηκε από: george_
« στις: Ιανουάριος 03, 2025, 12:30:36 μμ »

Όλα καλά
Στάλθηκε από: Bozos
« στις: Ιανουάριος 03, 2025, 12:02:24 μμ »

Καλή χρονιά σε όλους, με υγεία και λειτουργικά "εργαλεία" 😁.
Παρέλαβα το εργαλείο απο την Rist hellas.
Καμία χρέωση, οπως μου ειχαν αναφέρει και φαίνεται δευτερη μερα οτι δουλεύει οκ, πιστευω να στρώσει και καλύτερα.
Δεν έχω καταλάβει ομως αν τα μέρη  της μηχανης που μου γραφουν στο δελτίο αποστολής που παρελαβα μαζί με το ρολόι, αντικατασταθηκαν. Πιθανολογω οτι αντικατεστησαν όλα αυτά,αντι να ψαξουν  να δουν τι το εκανε μα σταματήσει. Τους έστειλα ερώτηση για την οποια δεν έχω πάρει ακομα απάντηση, όπως επίσης τους ρώτησα εαν μετα το γενικό σερβις που έκαναν, οπ μου το ανεφεραν, συνοδευουν το ρολόι και με εγγύηση καλής λειτουργίας για κάποιο εύλογο χρονικό διάστημα, κάτι που μου φαίνεται πολύ λογικό. Αναμένω απαντήσεις και για τα δύο.
Τέλος μέσα υπήρχε και απόκομμα απο το τεστ στεγανότητας το οποίο δεν ξέρω να διαβάσω και εαν είναι legit. Εάν κάποιος γνωρίζει και μπορεί να με διαφωτίσει θα το εκτιμούσα ❤️.








Στάλθηκε από: Bozos
« στις: Δεκέμβριος 18, 2024, 12:53:03 μμ »

Δεν το συζητώ. Μου έφυγε ενα βάρος.
Στάλθηκε από: george_
« στις: Δεκέμβριος 18, 2024, 11:55:29 πμ »

Δες τη θετική πλευρά,ότι θα στο φτιάξουν δωρεάν
Στάλθηκε από: Bozos
« στις: Δεκέμβριος 18, 2024, 11:52:56 πμ »

Ευχάριστα νέα! Μου απάντησαν χθες απο την Rist οτι θα προχωρήσουν σε δωρεάν, εντός εγγύησης, ολοκληρωμένο σέρβις μηχανής το οποίο θα ολοκληρωθεί εντός 5 ημερών! Ελπίζω μόνο να είναι σωστοί οι ρολογάδες που διαθέτουν και να μην δω μετά το σέρβις τίποτα κόκκους σκονης μέσα στο καντράν ή κανενα σημάδι σε δείκτες κτλπ.
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Δεκέμβριος 11, 2024, 00:06:41 πμ »

Καλέ, τέτοιο δεν κληρώσαμε σαν δώρο ? Εντάξει, δεν είναι 62 mas, αλλά είναι ίδιο ! ή τα λέω λάθος ?
Στάλθηκε από: Wolf-
« στις: Δεκέμβριος 10, 2024, 20:38:21 μμ »

Κουκλί...   όντως..!!
 ;D
Στάλθηκε από: george_
« στις: Δεκέμβριος 10, 2024, 20:20:06 μμ »

Θετικό αυτό
Στάλθηκε από: Bozos
« στις: Δεκέμβριος 10, 2024, 20:12:39 μμ »

Έλαβα σήμερα την απάντηση της Rist οτι οκ με την εγγύηση και τη διαδικασία για την αποστολή του ρολογιού. Το παρέδωσα ήδη στην ACS με δικά τους έξοδα αποστολής. Ελπίζω τώρα να μην ακούσω καμία" κουλή" δικαιολογία και να μου φτιάξουν το κουκλί που δεν πρόλαβα να χαρώ.


Στάλθηκε από: Wolf-
« στις: Δεκέμβριος 09, 2024, 20:32:37 μμ »

Sorry  για το spam, δεν είχα δει οτι εβγαλε και 2η σελιδα.  Μπορεί κάποιος να τα σβήσει τα επαναλαμβανομενα; Ευχαριστώ!
Έγινε...!
 ;)
Στάλθηκε από: Bozos
« στις: Δεκέμβριος 09, 2024, 20:17:47 μμ »

Sorry  για το spam, δεν είχα δει οτι εβγαλε και 2η σελιδα.  Μπορεί κάποιος να τα σβήσει τα επαναλαμβανομενα; Ευχαριστώ!
Στάλθηκε από: Bozos
« στις: Δεκέμβριος 09, 2024, 20:14:18 μμ »

Γραφω εδω την απάντηση μου για τα παιδιά που προτειναν να μιλησω με chrono24 , γιατί σαν παράθεση που τη βάζω δεν βλέπω να εμφανιζεται.
Ναι, το έκανα. Και σήμερα μου απάντησαν οτι λυπούνται για το πρόβλημα και περιμένουν να τους ενημερώσω για την απάντηση της αντιπροσωπείας. Που παρεμπιπτόντως, με κάλεσαν σήμερα, πολύ συντομα ομολογώ, για να με ενημερώσουν οτι συμφωνα με τη seiko ο συγκεκριμένος μεταπωλητής δεν είναι εξουσιοδοτημένος. Εγω όμως είχα ήδη επικοινωνήσει με το κατάστημα στην Ιταλία και εχω τα email τους στα οποία μου γράφουν οτι ενω πλέον δεν είναι επίσημοι αντιπρόσωποι, την ημερομηνία αγοράς του ρολογιού ήταν.
Έτσι το μετεφερα στην Rist και τους ειπα οτι μάλλον δεν το επικοινωνησαν σωστά στους Ιάπωνες. Μου ζητησαν να τους προωθησω τα emails και περιμένω νέα επικοινωνία.
Ελπιζω να μη χρειαστεί κάτι άλλο. Θεωρώ απαράδεκτο, ευρωπαϊκή σφραγισμένη εγγύηση να μη θεωρείται αμέσως έγκυρη.
Θα σας κρατήσω ενήμερους για τις εξελίξεις
Στάλθηκε από: Bozos
« στις: Δεκέμβριος 09, 2024, 20:11:37 μμ »

Μίλα καλύτερα με το chrono24,είναι το πιο σωστό
Σου έχω απαντήσει δυο φορές το  ίδιο κείμενο  και δεν το βλέπω στη σελίδα μπροστά, κατω απο το σχόλιο σου. Δεν ξέρω γιατί.
Στάλθηκε από: Bozos
« στις: Δεκέμβριος 09, 2024, 16:53:50 μμ »

Μίλα καλύτερα με το chrono24,είναι το πιο σωστό
Ναι, το έκανα. Και σήμερα μου απάντησαν οτι λυπούνται για το πρόβλημα και περιμένουν να τους ενημερώσω για την απάντηση της αντιπροσωπείας. Που παρεμπιπτόντως, με κάλεσαν σήμερα, πολύ συντομα ομολογώ, για να με ενημερώσουν οτι συμφωνα με τη seiko ο συγκεκριμένος μεταπωλητής δεν είναι εξουσιοδοτημένος. Εγω όμως είχα ήδη επικοινωνήσει με το κατάστημα στην Ιταλία και εχω τα email τους στα οποία μου γράφουν οτι ενω πλέον δεν είναι επίσημοι αντιπρόσωποι, την ημερομηνία αγοράς του ρολογιού ήταν.
Έτσι το μετεφερα στην Rist και τους ειπα οτι μάλλον δεν το επικοινωνησαν σωστά στους Ιάπωνες. Μου ζητησαν να τους προωθησω τα emails και περιμένω νέα επικοινωνία.
Ελπιζω να μη χρειαστεί κάτι άλλο. Θεωρώ απαράδεκτο, ευρωπαϊκή σφραγισμένη εγγύηση να μη θεωρείται αμέσως έγκυρη.
Θα σας κρατήσω ενήμερους για τις εξελίξεις.
Στάλθηκε από: george_
« στις: Δεκέμβριος 09, 2024, 16:47:37 μμ »

Μίλα με το chrono24
Στάλθηκε από: Bozos
« στις: Δεκέμβριος 09, 2024, 16:42:10 μμ »

Κάτι άλλο έχει συμβεί στην περίπτωσή σας .Η αγορά είναι μεταχειρισμένο ρολόι αφού είναι από συλλέκτη. ασχέτως αν είναι σε εγγύηση.Τ ι θέλω να πω δεν γνωρίζετε αν έχει ανοιχτεί το ρολόι από τον Ιταλό, το ιστορικό του και πολλά άλλα!!
Σαφώς και συμφωνώ οτι απο τη στιγμή που δεν το αγόρασα εγω καινούριο το ρολόι δε μπορώ να γνωριζω με σιγουριά τι μπορεί να κρύβεται πισω απο τη δυσλειτουργία του. Απλά με οσα εχω διαβάσει απο εμπειρίες άλλων, δε θα μπυ έκανε καθόλου εντύπωση να μην έχει ανοιχτεί - πειραχτει απο τον προηγούμενο κάτοχο.
Στάλθηκε από: george_
« στις: Δεκέμβριος 09, 2024, 15:39:17 μμ »

Μίλα καλύτερα με το chrono24,είναι το πιο σωστό
Στάλθηκε από: george_
« στις: Δεκέμβριος 09, 2024, 15:34:03 μμ »

Πολύ σωστά τα λες
Στάλθηκε από: teomad
« στις: Δεκέμβριος 09, 2024, 15:25:29 μμ »

Κάτι άλλο έχει συμβεί στην περίπτωσή σας .Η αγορά είναι μεταχειρισμένο ρολόι αφού είναι από συλλέκτη. ασχέτως αν είναι σε εγγύηση.Τ ι θέλω να πω δεν γνωρίζετε αν έχει ανοιχτεί το ρολόι από τον Ιταλό, το ιστορικό του και πολλά άλλα!!
Στάλθηκε από: Bozos
« στις: Δεκέμβριος 07, 2024, 20:42:30 μμ »

Έτσι είναι η 6R. Σκατομηχανή. Κακές χρονομετρίες, με τεράστιες διαφορές από θέση σε θέση και πολύ υψηλή τιμή. Εγώ στο δικό μου τη ρύθμισα και μόνος μου πάρα πολύ κοντά στο 0 και γενικά σχεδόν εντός cosc. Δεν κράτησε όμως πολύ. Ρυθμίζεται εύκολα σχετικά αλλά ξερυθμίζεται και εύκολα. Ντροπή της Seiko.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Πραγματικά. Ειχα διαβασει πολλά άλλα λέω πόσο χαλια να είναι. Θα την ρυθμισω και λίγο μονος μου και όλα καλά, έλεγα. Γενικά εχω καλες εμπειρίες απο 4R - nh , δεν περιμενα κάτι τέτοιο. Κρίμα γιατί ηθελα να παρω και ενα τελευταίο seiko, το alpinist , αλλά δυστυχώς και αυτό έχει γην ίδια μηχανή.
Στάλθηκε από: Saega
« στις: Δεκέμβριος 07, 2024, 19:15:50 μμ »

Στα 450 που πήρα το ΜΜ200 δεν θα πέσω και στα πατώματα. Αν όμως είχα δώσει 1000+ θα είχα θέμα. Ο Κωνσταντίνος αν θυμάσαι έδινε ένα marinemaster που περιέγραφε ακριβώς την κατάσταση και με πολύ ανώτερη μηχανή υποτίθεται


Sent from my iPhone using Tapatalk
Στάλθηκε από: george_
« στις: Δεκέμβριος 07, 2024, 19:12:38 μμ »

Κρίμα
Στάλθηκε από: Saega
« στις: Δεκέμβριος 07, 2024, 19:08:55 μμ »

Έτσι είναι η 6R. Σκατομηχανή. Κακές χρονομετρίες, με τεράστιες διαφορές από θέση σε θέση και πολύ υψηλή τιμή. Εγώ στο δικό μου τη ρύθμισα και μόνος μου πάρα πολύ κοντά στο 0 και γενικά σχεδόν εντός cosc. Δεν κράτησε όμως πολύ. Ρυθμίζεται εύκολα σχετικά αλλά ξερυθμίζεται και εύκολα. Ντροπή της Seiko.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Στάλθηκε από: sub50
« στις: Δεκέμβριος 07, 2024, 17:41:44 μμ »

Ευτυχώς γιατί τρόμαξα. Νόμιζα ότι ήταν απάντηση στην τελική ερώτηση στο ποστ που έλεγε αν έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία με τη Rist...

Απαράδεκτο πάντως να μη δέχονται άμεσα σφραγισμένη εγγύηση.
Εγώ παλιότερα είχα γράψει αντίστοιχη περίπτωση φίλου με orient από ελληνικό κατάστημα που η αντιπροσωπεία δεν δέχτηκε τελικά την εγγύηση.
Στάλθηκε από: george_
« στις: Δεκέμβριος 07, 2024, 17:36:36 μμ »

Δεν έγραψα κάπου για την αντιπροσωπεία,περιμένουμε την απάντηση τους
Στάλθηκε από: sub50
« στις: Δεκέμβριος 07, 2024, 17:29:22 μμ »

Δυστυχώς,έτσι είναι
Το εννοείς? Έτσι είναι η Rist? Δεν δέχεται την ευρωπαϊκή εγγύηση?
Αν γνωρίζουμε κάτι τέτοιο είναι πολύ σοβαρό.
Στάλθηκε από: Wolf-
« στις: Δεκέμβριος 07, 2024, 16:26:00 μμ »

Πολύ γκρινια γενικά για την χρονομετρία στα seiko..!
Το μόνο καλό... από ότι έχω καταλάβει ρυθμίζονται πολύ εύκολα..!
Στάλθηκε από: george_
« στις: Δεκέμβριος 07, 2024, 15:53:52 μμ »

Δυστυχώς,έτσι είναι
Στάλθηκε από: Bozos
« στις: Δεκέμβριος 07, 2024, 13:22:11 μμ »

Καλησπέρα σε ολους !
Πριν ενα μήνα περίπου αγόρασα απο το chrono24 απο έναν Ιταλό ιδιώτη και συλλέκτη, ενα Seiko 62mas του 2022-2023 μοντέλο.Με μια εφαρμογή timegrapher που εχω στο κινητό ειδα αμεσως ότι το ρολόι έτρεχε αρκετά γρήγορα και με χαμηλό amplitude (170 κάτι) . Το περίεργο ηταν ομως οτι σε διαφορετικές θέσεις μπορεί εκει που έγραφε+60 sec/day στη μια θέση, στην ανάποδη μπορεί να γυριζε -20 π.χ. Δεν έχω άλλη εμπειρία απο 6R35 μηχανή και από διάφορα που έχω διαβάσει κρατούσα μικρό καλάθι. Δεν περίμενα ομως σε καμία περίπτωση τέτοιο χάλι. Δεν το ειχα ξαναδεί σε ρολόι. Ουτε καν σε seiko 5.
Για να μην σας κουράσω, χθές και μετά απο ένα μήνα που το εχω , το ρολόι σταμάτησε, στο χέρι μου, χωρίς προφανή αιτία.
Θελω να πιστεύω οτι ο Ιταλός δεν ειχε απλά ασχοληθεί και δεν περιμενε κάτι τέτοιο γιατί απλά το ρολόι ειναι ακομα εντός εγγύησης μέχρι τελος Μαρτίου του '25.
Κάλεσα λοιπόν στην Rist hellas και μου ειπαν  ότι πρέπει να ελέγξουν με τη seiko εαν το κατάστημα που το πούλησε ειναι εξουσιοδοτημένο γιατί λεει δεν εχουν τους σειριακους απο τα ρολογια που δεν ειναι απο Ελλάδα.. Δεν το πολυ καταλαβαίνω αυτό, απο τη στιγμή που εχει σφραγισμένη καρτέλα εγγύησης και γράφει πανω EU warranty, θεωρώ οτι θα ηταν αρκετό για να αναγνωριστεί σε οποιαδήποτε ευρωπαϊκή χώρα.
Το ιδιο μου ειπαν και οι Ιταλοί, στο καταστημα με το οποίο επικοινώνησα. Ότι δηλαδή ( εαν και πλέον δεν ειναι το κατάστημα τους εξουσιοδοτημένο απο τη seiko) η καρτας της εγγύησης είναι έγκυρη σε οποιοδηποτε εξουσιοδοτημένο service seiko , σε οποιαδήποτε ευρωπαϊκή χώρα.
Αναμενω την απάντηση της Rist Hellas, μιας και χθές τους έστειλα, μετα απο επικοινωνία, email με την εγγύηση.
Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία; Και εαν υπάρχει κάποια συμβουλή, κατι που θα πρέπει να γνωρίζω ή να προσέξω;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Καλές γιορτές να έχουμε!