Απάντηση

Προσοχή! Ενώ διαβάζατε, 51 νέα μηνύματα δημοσιεύθηκαν. Ίσως θα θέλατε να αναθεωρήσετε την απάντησή σας.
Όνομα:
E-mail:
Τίτλος:
Εικονίδιο:

Περισσότερα Smileys [Άνοιγμα]
Τα επιπλέον Smileys, εμφανίζονται μέσα σε [img]..[/img].
Επαλήθευση:

Συντομεύσεις: Alt+s για αποστολή, Alt+p για προεπισκόπηση


Περίληψη θέματος

Στάλθηκε από: oikogiorgos
« στις: Απρίλιος 27, 2024, 18:11:55 μμ »

Εδώ είμαστε!!!

Στάλθηκε από: mic
« στις: Απρίλιος 25, 2024, 01:21:52 πμ »

Αυτό θα το έπαιρνα με κλειστά μάτια αλλά δυστυχώς δεν εισάγεται Ευρώπη...
είναι σαν το hunter της Royal Enfield αλλά σε Honda!
Το μοντέλο είναι το GB350S

(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)

Ωραίο είναι, αλλά θα μου άρεσε πιο πολύ, αν η εξάτμιση ήταν όλη νίκελ, πιο παράλληλη προς το έδαφος και επίσης το μπροστινό φανάρι να ήταν νίκελ.
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Απρίλιος 24, 2024, 23:54:04 μμ »

Αυτό θα το έπαιρνα με κλειστά μάτια αλλά δυστυχώς δεν εισάγεται Ευρώπη...
είναι σαν το hunter της Royal Enfield αλλά σε Honda!
Το μοντέλο είναι το GB350S

(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)

Ρε κε Πρόεδρε, αφού ΔΕΝ εισάγεται, τι να το κάνουμε ?

Πάντως, σε τέτοιο naked, υπάρχουν αρκετά. Το θέμα είναι θέλει νίκελ-νίκελ-νίκελ, να γυαλίζει και να γυαλίζει ή ένα σκοτεινό στέλθ ?  >:(

Εγώ, κάποτε πήγα να πάρω ένα Suzuki 250 ή Yamaha Virago 250, αλλά, είπα να πάω για Harley απ' ευθείας, Sporster 883 και δεν τα πήρα.

Ηθελα νικελ-νίκελ-νίκελ, μου έχωσαν το δάνειο του σπιτιού, και τελικά έμεινα με το Honda NX 250, και το ..........ποδήλατο.

Λες να την πάρω στα γεράματα ? Θα διαλυθούν τα κόκκαλά μου  :D :D :D :D :D

Στάλθηκε από: oikogiorgos
« στις: Απρίλιος 24, 2024, 22:35:40 μμ »

Αυτό θα το έπαιρνα με κλειστά μάτια αλλά δυστυχώς δεν εισάγεται Ευρώπη...
είναι σαν το hunter της Royal Enfield αλλά σε Honda!
Το μοντέλο είναι το GB350S

Στάλθηκε από: mic
« στις: Απρίλιος 21, 2024, 22:35:27 μμ »

Φίλε Μιχαλη ( Mic) από ότι αντιλαμβάνομαι θέλεις κάτι σε ρετρό κατάσταση.
Ρίξε μια ματιά στα νέα 400ρια της Triumph.
Καλές κατασκευές ( Ινδία) και ικανά μοτέρ περί των 40 ίππων, αλλα με λογικό βάρος.
Επίσης δες τα Honda cmx500 + cl500, αν σου αρέσουν.
Μοτό με φιλοσοφία φιλική προς το χρήστη.
Αλλιώς σε Enfield το Hunter είναι ενδιαφέρουσα οικονομικότερη εναλλακτική, αλλά με πιο ασθενές μοτέρ, αξιοπρεπή και τίμια κατασκευή όμως.
Αν φύγεις λίγο αισθητικά από το κλασσικό και πας προς το σκραμπλερ στυλ, και η Benelli εχει το Leoncino , ωραία πρόταση κι αυτη
Αυτά έτσι σε πρώτη ερμηνεία, αν σκεφτώ κάτι αλλο, θα επανελθω

Ευχαριστώ πολύ Γιώργο!  :)   Θα τις δω όλες σου τις προτάσεις πολύ προσεχτικά! 
Στάλθηκε από: jiorg
« στις: Απρίλιος 21, 2024, 22:27:35 μμ »

Φίλε Μιχαλη ( Mic) από ότι αντιλαμβάνομαι θέλεις κάτι σε ρετρό κατάσταση.
Ρίξε μια ματιά στα νέα 400ρια της Triumph.
Καλές κατασκευές ( Ινδία) και ικανά μοτέρ περί των 40 ίππων, αλλα με λογικό βάρος.
Επίσης δες τα Honda cmx500 + cl500, αν σου αρέσουν.
Μοτό με φιλοσοφία φιλική προς το χρήστη.
Αλλιώς σε Enfield το Hunter είναι ενδιαφέρουσα οικονομικότερη εναλλακτική, αλλά με πιο ασθενές μοτέρ, αξιοπρεπή και τίμια κατασκευή όμως.
Αν φύγεις λίγο αισθητικά από το κλασσικό και πας προς το σκραμπλερ στυλ, και η Benelli εχει το Leoncino , ωραία πρόταση κι αυτη
Αυτά έτσι σε πρώτη ερμηνεία, αν σκεφτώ κάτι αλλο, θα επανελθω
Στάλθηκε από: george_
« στις: Απρίλιος 21, 2024, 21:16:26 μμ »

Σίγουρα,είστε καλά?
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Απρίλιος 21, 2024, 21:10:04 μμ »

Μην μου πεις και ότι τριγυρνάς στους κήπους τις νύχτες και σκούζεις σαν τους ξαναμμένους γάτους;  :D

Το ξέρεις το ανέκδοτο με τον θείο γάτο που πήρε τον ανηψιό γατσούλι να του μάθει να γ@μεί ?   ;D
Στάλθηκε από: mic
« στις: Απρίλιος 21, 2024, 19:22:58 μμ »

....μπήκε άνοιξη. Αλλάζω τρίχωμα. Και αρχίζει η περίοδος αναπαραγωγής.

Μην μου πεις και ότι τριγυρνάς στους κήπους τις νύχτες και σκούζεις σαν τους ξαναμμένους γάτους;  :D
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Απρίλιος 21, 2024, 18:43:02 μμ »

Είστε σε περίεργη περίοδο

....μπήκε άνοιξη. Αλλάζω τρίχωμα. Και αρχίζει η περίοδος αναπαραγωγής.
Στάλθηκε από: george_
« στις: Απρίλιος 21, 2024, 18:00:22 μμ »

 Είστε σε περίεργη περίοδο
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Απρίλιος 21, 2024, 17:58:21 μμ »

Μα φοράει αντίστοιχο κράνος. Αυτή ήταν η παρατήρησή μου πριν.

Αν ειναι αυθεντικό, είναι ακριβό ρελόι, αλλά, άλλα γράφει στο κράνος. (Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)

......................

Ο τύπος, βγαίνει στα μέσα, βίδεα ή και φωτό σε έντυπα, οπότε, προώθηση κάνει ( υποτίθεται ), και αν έχει τέτοια επαφή, τα παίρνει δωρεάν για κάποιο διάστημα, ή με έκπτωση, με την δικαιολογία - λογιστικά , κόστος πωλήσεων - διαφημιστικά έξοδα.

Στο κέντρο κόστους καταχωρίσεων - εντύπων - προώθησης, οι "γάτοι" χρεώνουν πολλές τέτοιες ενέργειες, μέχρι εστιατόρια - μπάρ κλπ. ότι πήγαν με πελάτη - δημοσιογράφους, κλπ.

Το πιο χαρακτηριστικό, είναι τα ...........συνέδρια των γιατρών, με όλα τα έξοδα - Λονδίνο - Παρίσι - Βαρκελώνη - Ρώμη πληρωμένα από τις φαρμακευτικές.

Κλασικά πράγματα.  ;)
Στάλθηκε από: Argo982001
« στις: Απρίλιος 21, 2024, 17:45:44 μμ »

Εντωμεταξύ τώρα κατάλαβα ποιος είναι αυτός.Δεν είχα προσέξει πριν το όνομα του καναλιού.Αυτος πλέον φοράει Breitling,χορηγία της breitling hellas.Η οποία υπεύθυνη της breitling hellas ήταν πριν υπεύθυνη της iwc hellas…Όποτε δεν είναι τυχαίο που έχει και iwc από εκείνη την περίοδο.Προφανως προσωπική γνωριμία και τα ρολόγια πάρε να χεις…
Στάλθηκε από: Argo982001
« στις: Απρίλιος 21, 2024, 17:38:07 μμ »

Βασίλη είσαι αστέρι! (Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)
Ετυχε να ειναι ένα από τα πολύ αγαπημενα μου ρολόγια στην εποχή του,οπότε εύκολη αναγνώριση.😄
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Απρίλιος 21, 2024, 17:24:12 μμ »

Ρολογάρα φοράει.Iwc ingénieur 3234 limited edition.Το climate action.

Αν ειναι αυθεντικό, είναι ακριβό ρελόι, αλλά, άλλα γράφει στο κράνος. (Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)


Καλά το κατάλαβα ότι είναι ακριβό. Εχω μύτη.  ;)
Στάλθηκε από: mic
« στις: Απρίλιος 21, 2024, 16:13:34 μμ »

Ρολογάρα φοράει.Iwc ingénieur 3234 limited edition.Το climate action.

Βασίλη είσαι αστέρι!
Στάλθηκε από: Argo982001
« στις: Απρίλιος 21, 2024, 09:42:52 πμ »


https://www.youtube.com/watch?v=_sDMPwLPZJk

Υ.Γ. Τι ρολόι φοράει ο αναβάτης;;  :D
Ρολογάρα φοράει.Iwc ingénieur 3234 limited edition.Το climate action.
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Απρίλιος 21, 2024, 02:00:25 πμ »

Καλορίζικο, καλοτάξιδο ! Πάντα με υγεια και πάντα όρθιος.  :)
Στάλθηκε από: oikogiorgos
« στις: Απρίλιος 20, 2024, 22:56:32 μμ »

Σας ευχαριστώ πολύ!

λοιπόν... έχουμε και λέμε:
τιμή καινούριου: 4650 + 50 για πινακίδες - έξοδα προετοιμασίας
(συναγερμός δώρο)
κυβικά - ίπποι:125cc 15hp
ροπή: 11,5 Nm στις 8.000 σ.α.λ.
βάρος πλήρες υγρών: 140κιλα
μέση κατανάλωση (από Yamaha: 2,1 lt/100km)

είναι πολύ ακριβό για 125 αλλά... (πάντα υπάρχει ένα αλλά!)
τα φθηνά πάπια ξεκινάν από 1900 και φτάνουν 3Κ και τα σκουτεροειδή μια απ τα ίδια. Το xsr έχει πολλά μηχανολογικά επιπλέον, όπως δικάναλο ABS, ανεστραμένο πιρούνι, ψυγείο νερού, συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων πράγμα που σπάνια συναντάς σε 125. Γενικά έχει ότι υπάρχει σε μεγάλη μηχανή, απλά είναι 125!
Νομίζω το 2019 πρωτοήρθε και τότε έκανε 4290 αν θυμάμαι καλά...
Υπάρχουν πολλά βίντεο με κριτικές στο youtube εκ των οποίων πολλά είναι απο ευρωπαίους (νομίζω της ηλικίας μας) που το απολαμβάνουν για χαλαρό cruising!

Επιδόσεις δεν μπορώ να πω μιας και το στρώνω αλλά απ ότι είδα και διαπίστωσα, βάλε ένα παραπάνω κλικ από παπί τουλάχιστον στο 0-80
βλέπε εδώ:
https://youtu.be/GtQE1UENjeU?si=-J3pkpCFqwqKikYw
https://youtu.be/iDI7n57ItxE?si=DYg8vYuxKs8z6y9F

To μόνο που μπορώ να πω από μέρους μου μέχρι τώρα είναι το πολύ σταθερό πάτημα λόγω των φαρδύτερων ελαστικών σε σχέση με άλλα 125αρια
Επίσης, από κοντά όταν το βλέπεις δεν σου κάνει για 125, άνετα το περνάς για 200-250cc
To αμέσως παραπάνω xsr είναι 700cc και μετά πας 900 τα οποία είναι απαγορευτικά για μένα!
Στις αγορές τις Ασίας υπάρχει και με τον κινητήρα 155cc με 19hp (ακριβώς το ίδιο εμφανισιακά με το ευρωπαικό 125) αλλά δεν εισάγεται εδώ λόγω euro5 και λόγω κατηγορίας διπλωμάτων Α2 αντί για Α1. Θα ήταν το ιδανικο για μένα το 155cc, αλλά όσες φορές κι αν ρώτησα την επίσημη αντιπροσωπεία, μου είπαν ότι δεν υπάρχει περίπτωση να έρθει...

Αυτά προς το παρόν!

ΥΓ: ήδη στην 2η βόλτα σε φανάρι, γύρισε ο δίπλα σταματημένος (επίσης δικυκλιστής) και μου λέει: πολύ ωραίο μηχανάκι! Πήγαινα κι εγώ μετά μέχρι να φτάσω σπίτι με χαμόγελο μέχρι τα αυτιά !   :D :D :D ;D ;D ;D
Στάλθηκε από: nikonian
« στις: Απρίλιος 20, 2024, 21:57:11 μμ »

Πριν λίγες μέρες αγόρασα το μηχανάκι του παρακάτω βίντεο:

Yamaha XSR 125cc

https://youtu.be/ZLrqGkLbDGk?si=MxhwNFd3R-Jg3VrI

Πανέμορφη μινιατούρα.   Άνετα θα με έψηνε κι εμένα
Στάλθηκε από: mic
« στις: Απρίλιος 20, 2024, 21:52:42 μμ »

Πριν λίγες μέρες αγόρασα το μηχανάκι του παρακάτω βίντεο:

Yamaha XSR 125cc

https://youtu.be/ZLrqGkLbDGk?si=MxhwNFd3R-Jg3VrI

Να το χαρείς με την υγειά σου πάντα και καλές διαδρομές!  :)  Ωραιότατο! Δώσε πληροφορίες. Πόσο; Το βγάζει και με μεγαλύτερη μηχανή;
Στάλθηκε από: oikogiorgos
« στις: Απρίλιος 20, 2024, 21:46:17 μμ »

Πριν λίγες μέρες αγόρασα το μηχανάκι του παρακάτω βίντεο:

Yamaha XSR 125cc

https://youtu.be/ZLrqGkLbDGk?si=MxhwNFd3R-Jg3VrI


Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Απρίλιος 19, 2024, 23:19:27 μμ »

Λίγα κιλάκια παραπάνω από το παλικάρι, αλλά με την γνωστή δικιά μου χαμογελαστή φάτσα.... ;D



Α, σαν και εμένα, αλλά, θα ρίξουμε μπόι  ;)  Δεν απελπίζομαι.

Τα κιλά μου αντιστοιχούν σε ύψος 2,07. Αρα, με 1,82 κοντός είμαι , ΟΧΙ παχύς.  8)
Στάλθηκε από: mic
« στις: Απρίλιος 19, 2024, 21:28:51 μμ »

Εσύ, είσαι ........κανονικού βάρους ? ή ...........βαρυκόκαλος ?  :D :D :D :D

Λίγα κιλάκια παραπάνω από το παλικάρι, αλλά με την γνωστή δικιά μου χαμογελαστή φάτσα.... ;D

Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Απρίλιος 19, 2024, 21:13:43 μμ »

Συνήθως μόνος και όταν δικάβαλο, με κοπέλες κανονικού βάρους. Όχι κάποιες που λένε, εγώ σαν το πουλάκι τσιμπάω μόνο, δεν ξέρω, ίσως έχω θυρεοειδή, είμαι και βαρυκόκαλη... ;D

Εσύ, είσαι ........κανονικού βάρους ? ή ...........βαρυκόκαλος ?  :D :D :D :D
Στάλθηκε από: mic
« στις: Απρίλιος 19, 2024, 18:16:04 μμ »


Επειδή ειναι χαμηλή, δεν της φαινεται το βάρος ούτε στατικά πόσο μάλλον στην οδήγηση.
Στο 350 έχω καθίσει πάνω,δεν το έχω οδηγήσει.
Λόγω δύναμης, δεν θα το επέλεγα αν είχα στο μυαλό εξορμήσεις και δικαβαλο.

Φιλικά, Μάνος.

Συνήθως μόνος και όταν δικάβαλο, με κοπέλες κανονικού βάρους. Όχι κάποιες που λένε, εγώ σαν το πουλάκι τσιμπάω μόνο, δεν ξέρω, ίσως έχω θυρεοειδή, είμαι και βαρυκόκαλη... ;D
Στάλθηκε από: poseidon88
« στις: Απρίλιος 19, 2024, 18:10:47 μμ »

Απίθανη είναι!  :)  Το μόνο που φοβάμαι, είναι αν μετά από 10+ χρόνια απουσίας, θα μπορώ να διαχειριστώ το βάρος της που είναι 241 κιλά γεμάτη.  :(

Επειδή ειναι χαμηλή, δεν της φαινεται το βάρος ούτε στατικά πόσο μάλλον στην οδήγηση.
Στο 350 έχω καθίσει πάνω,δεν το έχω οδηγήσει.
Λόγω δύναμης, δεν θα το επέλεγα αν είχα στο μυαλό εξορμήσεις και δικαβαλο.

Φιλικά, Μάνος.
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Απρίλιος 19, 2024, 17:51:18 μμ »



Το αγαπημένο μου της εποχής. Honda 250 XL. Για όλες τις δουλειές.

Του Ψάλτη, το πίσω λάστιχο .............καπούτ. ;D
Στάλθηκε από: george_
« στις: Απρίλιος 19, 2024, 17:48:21 μμ »

Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Απρίλιος 19, 2024, 17:46:01 μμ »

Το δίτροχο, θέλει ωριμότητα και μυαλό. Αν δεν έχεις ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ, κινδυνεύεις. ΤΕΛΕΙΑ.

Ενα δίτροχο, είναι μεγάλος πειρασμός, να κάνεις τρέλες. Ταχύτητα, ελιγμούς, ταρζανιές. Πρέπει να είσαι εγκρατής για να συγκρατηθείς.

Οταν σε φυσάει ο αέρας,να μυρίζεις την φύση ( όχι καυσαέρια ), ξετρελαίνεσαι. Εκεί που κάνουν αυτό το τέστ, πηγαινοερχόμουνα και έκανα άλματα πριν στρώσουν άσφαλτο. Μιλάμε για 25 χρόνια πριν. Μετά, με τα παιδιά ηρέμησα λίγο. Γιατί με έβριζε η κυρία.  :(

Ενα δίτροχο προσφέρει ευκολία στην καθημερινότητα. Πας κάπου εύκολα, γρήγορα, παρκάρεις επιτόπου, κάνεις δουλειά, και ξαναφεύγεις. Αρκεί να προσέχεις ΠΟΛΥ. πχ στο νησί, κάθε μέρα δεκάδες τα ατυχήματα με μηχανάκια. Τουρίστες, δεν ξέρουν τους δρόμους, πίνουν, κανένας δεν τηρεί τον ΚΟΚ ( ξένοι και τοπικοί ), και κάθε βράδυ έρχεται το ελικόπτερο και τους μαζεύει. Κάπαοτε κυκλοφορούσα, οταν κατάλαβα ότι κινδυνεύεις 100 %, το έκοψα. Στους στενούς νησιώτικους δρόμους, μηχανάκια, γουρουνες, φορτηγά, λεωφορεία, αυτοκινούμενα, όλοι ανάκατα, χωρίς να χωράνε καλά καλά στο πλάτος του δρόμου.

Οπότε, η χρήση διτρόχου, πλέον είναι περιορισμένη, και μόνον στην Αθήνα, και περισσότερο βάρος στο ποδήλατο.