Απάντηση

Προσοχή: αυτό το θέμα δεν έχει λάβει απαντήσεις για τουλάχιστον 120 ημέρες.
Αν δεν είστε σίγουροι ότι θέλετε να απαντήσετε, παρακαλούμε σκεφτείτε την περίπτωση να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα.
Όνομα:
E-mail:
Τίτλος:
Εικονίδιο:

Περισσότερα Smileys [Άνοιγμα]
Τα επιπλέον Smileys, εμφανίζονται μέσα σε [img]..[/img].
Επαλήθευση:

Συντομεύσεις: Alt+s για αποστολή, Alt+p για προεπισκόπηση


Περίληψη θέματος

Στάλθηκε από: Badass Gentleman
« στις: Νοέμβριος 28, 2022, 12:41:54 μμ »

μόλις έφυγα από το service της samsung όλα καλά, το ρολόι θα μου το φτιάξουν δωρεάν.
για το zflip3 μου ζήτησαν 450ευρω για την οθόνη κ τους είπα ότι θα το κάνω κορνίζα.
το δίνουν τώρα πλαίσιο κ λοιποί στα 599 το128gb βέβαια αλλά κλαιν,δεν είχα σκοπό να ξαναπληρωσω το ιδιο τηλέφωνο,μου φαίνεται κάπως...έτσι κ αλλιώς πήρα το s22 τώρα.
Στάλθηκε από: mic
« στις: Νοέμβριος 26, 2022, 17:02:40 μμ »

Πιστεύω θα σου δώσουν κάτι άλλο. Όχι το ίδιο μοντέλο γιατί δεν θα υπάρχει, αλλά κάτι θα βρουν. Πιθανόν από αυτά που έχουν στο κατάστημα για επίδειξη.
Στάλθηκε από: Badass Gentleman
« στις: Νοέμβριος 26, 2022, 16:58:05 μμ »

τι να σου πω δεν ξέρω.εχω κάνει σε ένα home cinema το 2013 δεν την χρειάστηκα ποτε ακόμα δουλεύει...
έκανα κ στην τηλεόραση,συνήθως δεν κάνω πάντως,άλλοι λένε ότι είναι μουφα κ ότι δεν τους κάλυψε άλλοι ότι τους έγινε αντικατάσταση κτλ.εγω έκανα στην τηλεόραση κ θραύση που ισχύει για μια φορα,λέω πριν την 5ετια να πάω κ να τους πω ότι έσπασα την οθόνη να δω τι θα μου πουν... ;D
Στάλθηκε από: mic
« στις: Νοέμβριος 26, 2022, 16:01:53 μμ »

Πάντως οι εγγυήσεις που αγοράζεις από το κατάστημα, νομίζω αξίζουν.  Η μητέρα μου είχε επίσης μια samsung 60άρα, η οποία χάλασε πριν λήξει αυτή η εγγύηση. Της την αντικατέστησαν χωρίς δεύτερη κουβέντα και μάλιστα επειδή δεν είχαν εκείνη την στιγμή 60άρα, της έφεραν μια 65άρα samsung!  :)
Στάλθηκε από: george_
« στις: Νοέμβριος 26, 2022, 15:58:02 μμ »

Όντως,πολύ καλή η LG
Στάλθηκε από: mic
« στις: Νοέμβριος 26, 2022, 15:55:36 μμ »

Κι εμένα καλή μου έχει βγει μέχρι στιγμής η LG. Αλλά το μάθημα μου το πήρα. Αγόρασα και 5ετή εγγύηση από το κατάστημα. Μέχρι ένα μήνα πριν λήξει, θα περνάω αναβαθμίσεις. Μετά την λήξη της εγγύησης αυτής, πάπα οι αναβαθμίσεις!
Στάλθηκε από: Badass Gentleman
« στις: Νοέμβριος 26, 2022, 15:51:10 μμ »

Η lg βγάζει πραγματικά φοβερά προϊόντα κ πότε μα ποτέ δεν έχουν "χαλασει" συσκευή με updates (sluggish performance,ασυμβατότητα κτλ).απ την άλλη οι συσκευες τους είναι hit or miss( αν δεν σου χαλάσει τον 1ο χρόνο τότε θα την έχεις για πάντα) κ η πολιτική τους στο σέρβις είναι περίεργη,τουλάχιστον ήταν παλιότερα.
Η tv μου σε reviews που κοιτάω οι μισοί την εκθειάζουν κ οι άλλοι μισοί έχουν πρόβλημα στο πάνελ εμένα έχει φάει από hot wheels μέχρι κ μπουκέτα από τον μικρό κ δεν έχει πάθει τίποτα.
πέρσι ανακοίνωσε ότι έκλεισε το department των κινητών τηλεφώνων της κάτι που πραγματικά με στενοχώρησε καθώς οι συσκευές της ήταν εκτός από ποιοτικές παρα πολύ καινοτόμες καταλαβαίνω όμως την απόφαση τους γιατί πολλοί δεν ήξεραν ότι έβγαζε ακόμα τηλέφωνα!
Στάλθηκε από: mic
« στις: Νοέμβριος 26, 2022, 15:29:31 μμ »

Η επαναφορά δεν λύνει το πρόβλημα γιατί δεν κάνει roll back στο firmware.
έκανα ένα search κ το πρόβλημα σου το έχουν κ άλλοι,η samsung μπλοκάρει το firmware downgrade κ δεν μπορείς να κάνεις τίποτα,έκανες το καλύτερο που μπορούσες-αγόρασες καινούρια.


Ναι δεν το μετάνιωσα ποτέ! Την samsung την είχα στο σπίτι και είναι 50άρα και την πήγα στο ιατρείο (όπου δεν με ενδιέφερε ότι δεν συνεργαζόταν πια με σκληρούς και με στικάκια) και αντικατέστησε μια 32άρα που είχα εκεί.  :)  Για το σπίτι πήρα τελικά μια LG 65άρα και ανακάλυψα, ότι το μέγεθος μετράει τελικά.  :D
Στάλθηκε από: Badass Gentleman
« στις: Νοέμβριος 26, 2022, 15:24:17 μμ »

Η επαναφορά δεν λύνει το πρόβλημα γιατί δεν κάνει roll back στο firmware.
έκανα ένα search κ το πρόβλημα σου το έχουν κ άλλοι,η samsung μπλοκάρει το firmware downgrade κ δεν μπορείς να κάνεις τίποτα,έκανες το καλύτερο που μπορούσες-αγόρασες καινούρια.
Στάλθηκε από: george_
« στις: Νοέμβριος 26, 2022, 15:23:23 μμ »

Καλύτερα
Στάλθηκε από: mic
« στις: Νοέμβριος 26, 2022, 15:14:09 μμ »

το καλό είναι ότι με ανακοίνωση της η σαμσουνγκ αναγνωρίζει το πρόβλημα,το κακό είναι ότι δεν κατέβασαν την αναβάθμιση.
αυτό που δεν κατάλαβα στην περίπτωση σου είναι ότι εσκεμμένα αχρηστεύει την δυνατότητα αυτήν σε παλαιότερα μοντέλα η είναι bug?αν το έχουν πάθει κ άλλοι κ είναι bug λογικά θα σε καλύπτει.
δοκίμασες να επιστρέψεις σε παλαιότερη έκδοση η την πουλήσεις επειδή πήρες καινούρια?

Μίλησα μαζί τους και <<μπήκαν>> στην τηλεόραση με την απομακρυσμένη διαχείριση, έκαναν επαναφορά, που υποτίθεται ότι είναι καλύτερη από αυτή που μπορεί να κάνει ο χρήστης, αλλά δεν κατάφεραν τίποτα. Μου είπαν να τους την στείλω (από την Κρήτη), με δικά μου έξοδα φυσικά (εγγύηση ληγμένη), στην Αθήνα, αλλά χωρίς να μπορούν να μου εγγυηθούν το αποτέλεσμα και φυσικά θα πλήρωνα και για τον έλεγχο, είτε την έφτιαχναν είτε όχι. Δεν ασχολήθηκα! Αγόρασα μιαν άλλη.
Στάλθηκε από: Badass Gentleman
« στις: Νοέμβριος 26, 2022, 15:07:59 μμ »

το καλό είναι ότι με ανακοίνωση της η σαμσουνγκ αναγνωρίζει το πρόβλημα,το κακό είναι ότι δεν κατέβασαν την αναβάθμιση.
αυτό που δεν κατάλαβα στην περίπτωση σου είναι ότι εσκεμμένα αχρηστεύει την δυνατότητα αυτήν σε παλαιότερα μοντέλα η είναι bug?αν το έχουν πάθει κ άλλοι κ είναι bug λογικά θα σε καλύπτει.
δοκίμασες να επιστρέψεις σε παλαιότερη έκδοση η την πουλήσεις επειδή πήρες καινούρια?
Στάλθηκε από: mic
« στις: Νοέμβριος 26, 2022, 15:02:53 μμ »

Έμπλεξες! Εύχομαι καλή τύχη με καλό αποτέλεσμα. Νομίζω τελικά έχουν δίκιο κάποιοι που υποστηρίζουν ότι αν μια ηλεκτρονική συσκευή δουλεύει καλά δεν την πειράζουμε. Εννοώντας ότι δεν κάνουμε αναβαθμίσεις, παρά μόνον όταν έχουν δοκιμαστεί και είμαστε απολύτως σίγουροι. Και μένα τότε μου αχρήστευσε την τηλεόραση η <<αναβάθμιση>>....
Στάλθηκε από: Badass Gentleman
« στις: Νοέμβριος 26, 2022, 14:57:49 μμ »

φίλε είμαι μεγάλος φαν samsung αλλά τώρα τελευταία με έχει απογοήτευσει...
αφού θα παω να τους αφήσω το ρολόι  θα ζητήσω προσφορά για  αλλαγη οθονης στο z flip 3 να δω τι θα μου πουν...
εν τω μεταξύ έχω κάνει απομάκρυσμενη διαγραφή που δεν ξέρω αν έχει πετύχει γιατί είναι σπασμένη η οθόνη κ δεν έχει δυνατότητα σύνδεσης με οθόνη το συγκεκριμένο τηλέφωνο!ότι να ναι...
Στάλθηκε από: mic
« στις: Νοέμβριος 26, 2022, 14:49:13 μμ »

Οποιος έχει galaxy watch 4 να μην κάνει update ακόμα μόλις μπρικαρε το ρολόι μου.
επίσης μετά το τελευταίο update το s22 χάνει 5% σε μισή ώρα χωρίς χρήση.
ένα μεγάλο μπράβο στην samsung που για άλλη μια φορά γαμ.. τις συσκευές μας.

Μου θύμισες την περιπέτεια που είχα εγώ με συσκευή samsung. Η τηλεόραση που είχα, μετά από αναβάθμιση, σταμάτησε να βλέπει και να διαβάζει σκληρούς δίσκους και στικάκια. Φυσικά ήταν εκτός εγγύησης....Αναγκάστηκα να αγοράσω άλλη.
Στάλθηκε από: Badass Gentleman
« στις: Νοέμβριος 26, 2022, 13:53:49 μμ »

Οποιος έχει galaxy watch 4 να μην κάνει update ακόμα μόλις μπρικαρε το ρολόι μου.
επίσης μετά το τελευταίο update το s22 χάνει 5% σε μισή ώρα χωρίς χρήση.
ένα μεγάλο μπράβο στην samsung που για άλλη μια φορά γαμ.. τις συσκευές μας.
Στάλθηκε από: Ευρυάναξ
« στις: Μάρτιος 31, 2020, 09:11:10 πμ »

μαρεσει που είναι όλα έτσι τακτοποιημένα  ;)
Νίκο πρέπει να δεις πώς είναι αυτός ο καναπές τώρα που λείπει η γυναίκα μου....!
 :D
Τι κολπο εκανες ; Λεγε , να μαθαινουμε ολοι μας;

Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Στάλθηκε από: oikonikos
« στις: Μάρτιος 31, 2020, 00:51:24 πμ »

μαρεσει που είναι όλα έτσι τακτοποιημένα  ;)
Νίκο πρέπει να δεις πώς είναι αυτός ο καναπές τώρα που λείπει η γυναίκα μου....!
 :D


ωωωχχχχ (παθων ασε)  :D
Στάλθηκε από: Wolf-
« στις: Μάρτιος 31, 2020, 00:41:50 πμ »

μαρεσει που είναι όλα έτσι τακτοποιημένα  ;)
Νίκο πρέπει να δεις πώς είναι αυτός ο καναπές τώρα που λείπει η γυναίκα μου....!
 :D
Στάλθηκε από: oikonikos
« στις: Μάρτιος 31, 2020, 00:26:20 πμ »

μαρεσει που είναι όλα έτσι τακτοποιημένα  ;)
Στάλθηκε από: Wolf-
« στις: Μάρτιος 31, 2020, 00:23:15 πμ »

Στάλθηκε από: Sgw
« στις: Μάρτιος 30, 2020, 23:05:44 μμ »

Ωραίο αλλά σαν το Apple watch τίποτα...

Μου έχει ξεφύγει και δεν έχω πάρει. Με την αυτονομία που έχουν ακόμη, δεν μπαίνω ξανά στη διαδικασία αγοράς.
Είχα και smartband Huawei αλλά και αυτό που βλέπεις. Πλέον δεν έχω τίποτα.
Μόνο g-Shock σε daily use. Βαριέμαι να φορτίζω και ρολόι.

Αλλά θα συμφωνήσω μαζί σου για το μηλορόλογο από αυτά που διαβάζω.
G shock περιμένω και των το πρώτο μου.
Δε το είπα κάπως για τα Samsung απλά στον τομέα των smartwatch είναι πολύ μπροστά η apple, η αυτονομία βέβαια είναι θέμα ακόμα
Στάλθηκε από: Giuseppe Busso
« στις: Μάρτιος 30, 2020, 22:54:01 μμ »

Ωραίο αλλά σαν το Apple watch τίποτα...

Μου έχει ξεφύγει και δεν έχω πάρει. Με την αυτονομία που έχουν ακόμη, δεν μπαίνω ξανά στη διαδικασία αγοράς.
Είχα και smartband Huawei αλλά και αυτό που βλέπεις. Πλέον δεν έχω τίποτα.
Μόνο g-Shock σε daily use. Βαριέμαι να φορτίζω και ρολόι.

Αλλά θα συμφωνήσω μαζί σου για το μηλορόλογο από αυτά που διαβάζω.
Στάλθηκε από: Sgw
« στις: Μάρτιος 30, 2020, 22:49:29 μμ »

Ωραίο αλλά σαν το Apple watch τίποτα...
Στάλθηκε από: oikonikos
« στις: Μάρτιος 30, 2020, 22:39:10 μμ »

Το καλό με αυτά, παίζεις όσο θες με dial
Στάλθηκε από: Giuseppe Busso
« στις: Μάρτιος 30, 2020, 22:37:04 μμ »

Gear S3 Frontier





Στάλθηκε από: oikonikos
« στις: Μάρτιος 18, 2020, 18:31:50 μμ »

Samsung Galaxy Watch Active2