Απάντηση

Προσοχή: αυτό το θέμα δεν έχει λάβει απαντήσεις για τουλάχιστον 120 ημέρες.
Αν δεν είστε σίγουροι ότι θέλετε να απαντήσετε, παρακαλούμε σκεφτείτε την περίπτωση να ξεκινήσετε ένα νέο θέμα.
Όνομα:
E-mail:
Τίτλος:
Εικονίδιο:

Περισσότερα Smileys [Άνοιγμα]
Τα επιπλέον Smileys, εμφανίζονται μέσα σε [img]..[/img].
Επαλήθευση:

Συντομεύσεις: Alt+s για αποστολή, Alt+p για προεπισκόπηση


Περίληψη θέματος

Στάλθηκε από: STF
« στις: Οκτώβριος 26, 2016, 16:23:59 μμ »

Αν είναι να αναπτύξω δίκτυο κατασκοπείας, δορυφορικες καταγραφές και να μάθω το εμπορικό δίκαιο για να ψωνίσω αγγούρια, προτιμώ να αλλάξω μανάβη  ;)

Υπάρχουν και εταιρίες, που σέβονται τους πελάτες τους. Και αναπτύσσουν δίκτυα εξυπηρέτησης.

Αλλά μπορείς να κατηγορήσεις κάποιον που προσπαθεί να λειτουργήσει με 84 % φορολογία, ή Capital Controls ?

Το ερώτημα που προκύπτει Γιώργο μου είναι το εξής: Πως γίνεται τώρα που η φορολογία έχει όντως ληστρικό χαρακτήρα (και μέγεθος), να βρίσκεις τα περισσότερα προϊόντα στην Ελλάδα σε ανταγωνιστικές τιμές σε σχέση με το εξωτερικό και σε αρκετές περιπτώσεις μάλιστα με site του εξωτερικού;
Στην Ελλάδα του πρόσφατου παρελθόντος ο επιχειρηματίας (σε πολλές περιπτώσεις) ήταν "αρπαχτικό" και σήμερα αυτοί που επιβιώνουν είναι αυτοί που ήταν οι νοικοκύρηδες (τα "κορόιδα") του ιδίου παρελθόντος! Οι περισσότεροι ανοίγανε cafe, παπυτσάδικο, ρουχάδικο κ.τ.λ. με σκοπό μέσα στην χρονιά να δηλώνουν bissnesman με δανεικό (βλ. Leasing) τζιπ Cayenne και όχι να θρέψουν αξιοπρεπώς την οικογένεια τους, πράγμα που έχω ζήσει πολλές φορές με τη συναναστροφή μου με Βορειο-Ευρωπαίους οι οποίοι βασίζουν την επιχείρηση τους στην εξυπηρέτηση των πελατών και απλά ζουν αξιοπρεπώς με τις οικογένειες τους χωρίς υπερβολές και πανυγηροφιγούρες!
Φυσικά έχω πολλά να σούρω αντίστοιχα και για εμάς τους πελάτες που το μόνο που μας ένοιαζε είναι να αγοράζουμε "φθηνά" χωρίς να συνεκτιμούμε στο θέμα της τιμής την "υπηρεσία" και άλλα πολλά....
Στάλθηκε από: Παπάζογλου Γιώργος
« στις: Οκτώβριος 26, 2016, 10:18:56 πμ »

Βαγγέλη καλημέρα. Πήγα και είδα το ρολόι , πριν το στείλουν στην Αθήνα και το καντράν ήταν άθικτο.Μάλλον πρόλαβαν το στράβωμά του,βγάζοντας την βίδα αμέσως.Ελπίζω και ο μηχανισμός να έχει την ίδια τύχη.
Στάλθηκε από: Vagelis
« στις: Οκτώβριος 25, 2016, 21:52:59 μμ »

Στάλθηκε από: harolagoha
« στις: Οκτώβριος 25, 2016, 21:46:55 μμ »

Ναι δε λεω απο αλλη σκοπια το βλεπεις αλλα δεν νομιζω οτι επηλθε η ζημια του ρολογιου απο την οντως αδικη φορολογια του κρατους αλλα μαλλον απ την αβλεψια ή την κακη τεχνικη προσεγγιση/εκτιμηση του τεχνιτη..Αυτο.. ;)
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Οκτώβριος 25, 2016, 18:50:40 μμ »

Το εφερες απο δω το εφερες απο κει, παλι στην φορολογια το πηγες :D :D Α ρε Γιωργο, πονο ψυχης βγαζεις και με τα δικια σου.. :)

Μα οι επιχειρήσεις εξ ορισμού επιχειρούν με σκοπό το κέρδος. Αν επιχειρούν για να πληρώνουν φόρους άνευ κέρδους, ποιός ο λόγος να επιχειρήσουν ?

Και αν δεν επιχειρούν, πως θα έχουν προϊόντα, ανταλλακτικά , δίκτυο σέρβις ?
Στάλθηκε από: harolagoha
« στις: Οκτώβριος 25, 2016, 18:19:15 μμ »

Το εφερες απο δω το εφερες απο κει, παλι στην φορολογια το πηγες :D :D Α ρε Γιωργο, πονο ψυχης βγαζεις και με τα δικια σου.. :)
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Οκτώβριος 25, 2016, 18:12:30 μμ »

Αν είναι να αναπτύξω δίκτυο κατασκοπείας, δορυφορικες καταγραφές και να μάθω το εμπορικό δίκαιο για να ψωνίσω αγγούρια, προτιμώ να αλλάξω μανάβη  ;)

Υπάρχουν και εταιρίες, που σέβονται τους πελάτες τους. Και αναπτύσσουν δίκτυα εξυπηρέτησης.

Αλλά μπορείς να κατηγορήσεις κάποιον που προσπαθεί να λειτουργήσει με 84 % φορολογία, ή Capital Controls ?
Στάλθηκε από: misterK
« στις: Οκτώβριος 25, 2016, 16:48:22 μμ »

Είναι όποιον πιάσουν αγαπητέ, σε όλα*.

Πάντως μήπως θα πρέπει να περάσεις να δεις το ρολόι σου πριν το στείλουν στον άλλο τεχνικό? Να βγάλεις και μερικές φωτογραφίες.

-------------------------------------
-------------------------------------

*
Πήγα να φτιάξω τους φακούς των γυαλιών μου.
Μου λέει
-90€. Ασφάλεια?
-Δεν έχω
-Εντάξει κάτι θα κόψουμε.

(Αν πας με συνταγή δίνουν τα ταμεία λέει 100€. Οπότε και 70 ευρώ να κάνουν οι φακοί, 90 λένε. Μας κάνουν και χάρη ότι θα βγάλουμε και 10 ευρώ.)

-------------------------------------

Το Macbook που έχω έχει οπτική έξοδο ήχου (δεν την έχω χρησιμοποιήσει ποτέ, ούτε ήξερα ότι υπήρχε, ούτε στα specs αναφέρεται...). Κόλλησε λοιπόν για κάποιο λόγο και δεν έβγαζε ήχο από τα ηχεία. Πάω σε Apple Service. Μου λένε άλλαγμα μητρικής 500€. Ναι καλά λέω, θα αντέξω. Επανήλθε ο ήχος μόνος του (κάποιο ψιλοβραχυκύκλωμα). Γνωστό κατασκευαστικό πρόβλημα στα apple forum. Η Apple στα @@ της... (κράζουν την Samsung τώρα που στην τελική κάνει ανάκληση προϊόντος..)

-------------------------------------
-------------------------------------

Οπότε από θέματα υγείας, φαγητού, μέχρι τεχνολογικά, hobby, τεχνικά κλπ... Πρέπει να πηγαίνεις διαβασμένος. Να είσαι καλωδιωμένος για τις συνομιλίες από την παράδοση μέχρι την παραλαβή και να μην αφήνεις τπτ στην τύχη.

Show ΝΟΟΟΟ MERCYYYY....
Στάλθηκε από: Παπάζογλου Γιώργος
« στις: Οκτώβριος 25, 2016, 10:50:41 πμ »

Καλημέρα σας. Χθές μου τηλεφώνησαν από το καταστημα tempus , και ενημέρωσαν πως το ρολόι μου έχει επιστρέψει από την Αθήνα , χωρίς εγγραφη τεχνική εκτίμηση από το service  (όπως και ήταν αναμενόμενο ) .Ενημέρωσαν επίσης πως το ρολόι δουλεύει κανονικά ,χωρίς να "χάνει" ή να σταματά!!!!!!!!!!. Δεν έχω σαφή απάντηση στο πως ένα ρολόι που "φτάνει" σε κατάστημα για αλλαγή μπαταρίας ,καταλήγει από την μία να χρειάζεται 1000€ για επισκευή , και από την άλλη να δουλεύει κανονικά.Δηλαδή εάν κάποιος είναι λίγο χαλαρός στο θέμα των χρημάτων , το ποσό που ζητήθηκε που ακριβώς θα μοιραζόταν δεν ξέρω.Μου είπαν πως η εταιρία τους πρότεινε μάλλον αλλαγή μηχανισμού, πράγμα που το βρίσκω τελείως παράλογο.Θα ήθελα να ενημερώσω τα μέλη και τους επισκέπτες εδώ , πως από στο official site της Omega , υπάρχει τιμοκατάλογος προτεινόμενων τιμών για την συντήρηση των ωρολογίων της εταιρίας. Public Price ,τελική δηλαδή τιμή για ρολόγια σαν το δικό μου, για complete maintenance service η εταιρία δίνει προτεινόμενη τιμή 350 €.Το αναφέρω , μήπως υπάρχουν τέτοιου τύπου τιμοκατάλογοι και σε άλλες εταιρίες ώστε να υπάρχει κάτι να να συγκρίνετε με αυτά που σας λένε.Πρέπει τέλος να πω πως , η κυρία που αρχικά ανέλαβε να αλλάξει την μπαταρία ,προς τιμή της , παραδέχτηκε πως όλα έγιναν όπως τα θυμάμαι (τα περιγράφω στο αρχικό μήνυμα ), και προκειμένου να μείνω ευχαριστημένος με το κατάστημα , αναλαβμάνει να δώσει το ρολόι σε δικό τους τεχνήτη για τελικό έλεγχο , χωρίς επιβαρυνση για εμένα,΄κάτι που δέχτηκα.Είμαι σε αναμονή για την παραλαβή του ρολογιου μου , ελπίζω χωρίς άλλη έκπληξη.Από ότι έχω καταλάβει και από άλλα μηνύματα που έχω διαβάσει εδώ, η συνεννόηση μεταξύ των μητρικών εταιριών , των κατα τόπους service και των τελικών λιανοπωλητών , απλά δεν υπάρχει .Χρειάζεται αρκετό ψάξιμο και πολύ προσοχή από όλους σας (μας).Ευχαριστώ για την φιλοξενία και την υποστήριξη.
Στάλθηκε από: harolagoha
« στις: Οκτώβριος 11, 2016, 14:49:40 μμ »

Και πολυ καλα θα κανεις Οπως ειπε και ο Πετρος, καλο θα ναι να χουμε μια ενημερωση των τεκταινομενων και ευχομαι να ληξει ανεξοδα απ την πλευρα σου! ;)
Στάλθηκε από: STF
« στις: Οκτώβριος 11, 2016, 14:47:13 μμ »

Καλημέρα και ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και την υποστήριξη.Χθες το απόγευμα , τηλεφώνησα στο tempus ,αφού όσο περνούσε η ώρα, "φόρτωνα " όλο και περισσότερο , και τους ζήτησα , μαζί με το ρολόι , από την Αθήνα , να στείλουν και τεχνική έκθεση για το τι ακριβώς διαπίστωσαν να έχει το ρολόι καθώς και τους πιθανούς λόγους που μπορεί να προξένισαν την βλάβη.Το ξέρω ότι δεν σημαίνει τίποτα αυτό ( κόρακας κοράκου........) άλλα τους έδωσα να καταλάβουν οτι δεν θα το αφήσω να περάσει έτσι,Έχω κανονίσει ,σε περίπου 10 ημέρες που θα έρθει το ρολόι, να πάω να το παραλάβω με δικηγόρο.Θα έχετε ενημέρωση για τα τεκτενόμενα. Ευχαριστώ.
Γιώργης.

Φίλε Γιώργο, εύχομαι να το εξαντλήσεις όσο σε παίρνει. Καμιά φορά είναι δύσκολο ή και ασύμφορο να το φτάσεις μέχρι τέλους. Κράτα μας ενήμερους και σε ευχαριστούμε που μοιράζεσαι μαζί μας τη ταλαιπωρία σου!
Στάλθηκε από: Petros1
« στις: Οκτώβριος 11, 2016, 11:35:45 πμ »

Καλημέρα και ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και την υποστήριξη.Χθες το απόγευμα , τηλεφώνησα στο tempus ,αφού όσο περνούσε η ώρα, "φόρτωνα " όλο και περισσότερο , και τους ζήτησα , μαζί με το ρολόι , από την Αθήνα , να στείλουν και τεχνική έκθεση για το τι ακριβώς διαπίστωσαν να έχει το ρολόι καθώς και τους πιθανούς λόγους που μπορεί να προξένισαν την βλάβη.Το ξέρω ότι δεν σημαίνει τίποτα αυτό ( κόρακας κοράκου........) άλλα τους έδωσα να καταλάβουν οτι δεν θα το αφήσω να περάσει έτσι,Έχω κανονίσει ,σε περίπου 10 ημέρες που θα έρθει το ρολόι, να πάω να το παραλάβω με δικηγόρο.Θα έχετε ενημέρωση για τα τεκτενόμενα. Ευχαριστώ.
Γιώργης.
Καλά το πας μέχρι τώρα...ενημέρωνε μας.
Στάλθηκε από: Παπάζογλου Γιώργος
« στις: Οκτώβριος 11, 2016, 10:02:27 πμ »

Καλημέρα και ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και την υποστήριξη.Χθες το απόγευμα , τηλεφώνησα στο tempus ,αφού όσο περνούσε η ώρα, "φόρτωνα " όλο και περισσότερο , και τους ζήτησα , μαζί με το ρολόι , από την Αθήνα , να στείλουν και τεχνική έκθεση για το τι ακριβώς διαπίστωσαν να έχει το ρολόι καθώς και τους πιθανούς λόγους που μπορεί να προξένισαν την βλάβη.Το ξέρω ότι δεν σημαίνει τίποτα αυτό ( κόρακας κοράκου........) άλλα τους έδωσα να καταλάβουν οτι δεν θα το αφήσω να περάσει έτσι,Έχω κανονίσει ,σε περίπου 10 ημέρες που θα έρθει το ρολόι, να πάω να το παραλάβω με δικηγόρο.Θα έχετε ενημέρωση για τα τεκτενόμενα. Ευχαριστώ.
Γιώργης.
Στάλθηκε από: harolagoha
« στις: Οκτώβριος 11, 2016, 01:10:04 πμ »

Ποιος λόγος τους; Αφού το παραδεχτήκανε ότι κάνα τη λαλακία με τη βίδα... ::)

Βαγγελη οταν ερθει η στιγμη τυχον αξιωσεων σε βαρος του καταστηματος τοτε θα πονηρευτουν κια θα πουν "ετσι μας το φερες"..Ειδαλλως θα μεριμνουσαν εξαρχης για την αποακατασταση της ζημιας απ´οταν τους γνωστοποιηθηκε εξ Αθηνων το κοστος ζημιας των 1000€...Στη μουγγα ειναι αρα φρονω πως δεν θα κανουν τιποτα...
Στάλθηκε από: georgefl74
« στις: Οκτώβριος 10, 2016, 23:58:01 μμ »

Έχεις ΡΜ
Στάλθηκε από: Vagelis
« στις: Οκτώβριος 10, 2016, 23:50:14 μμ »

Ποιος λόγος τους; Αφού το παραδεχτήκανε ότι κάνα τη λαλακία με τη βίδα... ::)
Στάλθηκε από: harolagoha
« στις: Οκτώβριος 10, 2016, 23:07:55 μμ »

Και νομιζα οτι ειχαν καλη φημη εκει στο τεμπους..Ο,τι χρειαστηκα για ενα tag heuer που ειχα εκει το πηγαινα χωρις να προκυψει θεμα...Τι να πω, φανταζομαι θα εκαναν το λαθος να το λυσουν και στο δεσιμο κατι θα πηγε στραβα..Ακρη δε νομιζω να βγαλεις, ο λογος τους εναντιον του δικου σου..
Στάλθηκε από: capt-dim
« στις: Οκτώβριος 10, 2016, 18:55:01 μμ »

.... Το ξέσκισαν το ρολόι οι κανίβαλοι .....!!!!!


Πολυ κρίμα ......!!!!!


Έμπλεξες ....!!!!! :-X
Στάλθηκε από: STF
« στις: Οκτώβριος 10, 2016, 18:42:05 μμ »

Καλησπέρα σε όλους.Έχω ένα Omega de Ville  εδώ και περίπου 15 χρόνια.Δεν χρειάστηκε ποτέ service , αφού ποτέ δεν είχε παρουσιάσει κανένα πρόβλημα.Η μπαταρία του άλλαζε στην Omega ,όταν αυτή ήταν στην Αριστοτέλους και μετά προσπαθούσα να το πηγαίνω σε καταστήματα με αντίστοιχης ποιότητας αντικείμενα.Πριν από περίπου 3 εβδομάδες σταμάτησε στην ώρα του (όσο μπορώ να υπολογίσω ) για αλλαγή μπαταρίας.Το πήγα στο Tempus στο cosmos , και όταν πήγα να το πάρω πίσω μου είπαν οτι δεν δουλεύει  παρά την καινούρια μπαταρία.Να σημειώσω οτι το ρολόι "παίρνει ¨την μπαταρία ανάποδα, πράγμα που μου είπαν οτι δεν το ήξεραν(?????) .Προσπάθησαν να βάλουν την μπαταρία και έτσι και αλλιώς αλλά το ρολόι δεν δούλευε .Όταν μου το δώσαν , στο καντράν είχε ένα εξώγκωμα σαν κάτι να το πίεζε από μέσα .Όταν ρώτησα τι είναι αυτό , μου απάντησαν ότι βάλαν μια βίδα που μάλλον ήταν μεγάλη(??????????) και οτι θα την αφαιρέσουν.Αφού έχω δείξει την δυσαρέσκειά μου πολύ έντονα , συμφωνώ να το στείλουν στην Αθήνα στο service της omega για εκτίμηση.Σήμερα μου τηλεφώνησαν και μου είπαν οτι πρέπει να πάει στην Ελβετία για αντικατάσταση εξαρτημάτων. Κόστος 1000 € (??????) .Χωρίς να μπορώ να καταλάβω , πως ένα ρολόι φροντισμένο χωρίς να παρουσιάσει ποτέ πρόβλημα,φτάνει να χρειάζεται service και ανταλλακτικά κόστους 50% της αξίας του , ζητώ την βοήθειά σας και τις γνώσεις σας για κάποιον τεχνίτη που ίσως μπορεί να βοηθήσει στην περιοχή της Θεσσαλονίκης.Ευχαριστώ για την φιλοξενία σας.
Γιώργης.

Βασικά τη ζημιά φαίνεται να στη έκαναν αυτοί που έβαλαν ανάποδα τη μπαταρία και αργότερα τη λάθος βίδα!!! Το θέμα είναι τι μπορείς να αποδείξεις!
Στάλθηκε από: Svl
« στις: Οκτώβριος 10, 2016, 18:40:55 μμ »

Δεν θες τεχνίτη, δικηγόρο θέλεις.
Έχει καλούς η Θεσσαλονίκη. ;)
Στάλθηκε από: Παπάζογλου Γιώργος
« στις: Οκτώβριος 10, 2016, 18:35:56 μμ »

Καλησπέρα σε όλους.Έχω ένα Omega de Ville  εδώ και περίπου 15 χρόνια.Δεν χρειάστηκε ποτέ service , αφού ποτέ δεν είχε παρουσιάσει κανένα πρόβλημα.Η μπαταρία του άλλαζε στην Omega ,όταν αυτή ήταν στην Αριστοτέλους και μετά προσπαθούσα να το πηγαίνω σε καταστήματα με αντίστοιχης ποιότητας αντικείμενα.Πριν από περίπου 3 εβδομάδες σταμάτησε στην ώρα του (όσο μπορώ να υπολογίσω ) για αλλαγή μπαταρίας.Το πήγα στο Tempus στο cosmos , και όταν πήγα να το πάρω πίσω μου είπαν οτι δεν δουλεύει  παρά την καινούρια μπαταρία.Να σημειώσω οτι το ρολόι "παίρνει ¨την μπαταρία ανάποδα, πράγμα που μου είπαν οτι δεν το ήξεραν(?????) .Προσπάθησαν να βάλουν την μπαταρία και έτσι και αλλιώς αλλά το ρολόι δεν δούλευε .Όταν μου το δώσαν , στο καντράν είχε ένα εξώγκωμα σαν κάτι να το πίεζε από μέσα .Όταν ρώτησα τι είναι αυτό , μου απάντησαν ότι βάλαν μια βίδα που μάλλον ήταν μεγάλη(??????????) και οτι θα την αφαιρέσουν.Αφού έχω δείξει την δυσαρέσκειά μου πολύ έντονα , συμφωνώ να το στείλουν στην Αθήνα στο service της omega για εκτίμηση.Σήμερα μου τηλεφώνησαν και μου είπαν οτι πρέπει να πάει στην Ελβετία για αντικατάσταση εξαρτημάτων. Κόστος 1000 € (??????) .Χωρίς να μπορώ να καταλάβω , πως ένα ρολόι φροντισμένο χωρίς να παρουσιάσει ποτέ πρόβλημα,φτάνει να χρειάζεται service και ανταλλακτικά κόστους 50% της αξίας του , ζητώ την βοήθειά σας και τις γνώσεις σας για κάποιον τεχνίτη που ίσως μπορεί να βοηθήσει στην περιοχή της Θεσσαλονίκης.Ευχαριστώ για την φιλοξενία σας.
Γιώργης.