Απάντηση

Προσοχή! Ενώ διαβάζατε, ένα νέο μήνυμα δημοσιεύθηκε. Ίσως θα θέλατε να αναθεωρήσετε την απάντησή σας.
Όνομα:
E-mail:
Τίτλος:
Εικονίδιο:

Περισσότερα Smileys [Άνοιγμα]
Τα επιπλέον Smileys, εμφανίζονται μέσα σε [img]..[/img].
Επαλήθευση:

Συντομεύσεις: Alt+s για αποστολή, Alt+p για προεπισκόπηση


Περίληψη θέματος

Στάλθηκε από: Alobar
« στις: Σήμερα στις 19:08:59 »

Με τη σκέψη στις διακοπές....καινούργιο απόκτημα

Αργούν οι ρημάδες... 


Στάλθηκε από: Wolf-
« στις: Σήμερα στις 17:58:45 »

Στάλθηκε από: maestro
« στις: Σήμερα στις 17:30:42 »

@maestro ! καλησπέρα και πάλι!  :) μα πες μας δυο λόγια! πάνω απ' όλα είσαι δάσκαλος στην ιδιότητα, αν και έχεις κακό γούστο στα ρολόγια..., δεν παύει να γνωρίζεις καλύτερα. Αρμονία; (σε πειράζω αθώα, έχεις Rolex και το γούστο περισσεύει)
Ναι, αυτή τη δουλειά θα κάνω
Στάλθηκε από: Ef.orange
« στις: Σήμερα στις 17:10:38 »

@maestro ! καλησπέρα και πάλι!  :) μα πες μας δυο λόγια! πάνω απ' όλα είσαι δάσκαλος στην ιδιότητα, αν και έχεις κακό γούστο στα ρολόγια..., δεν παύει να γνωρίζεις καλύτερα. Αρμονία; (σε πειράζω αθώα, έχεις Rolex και το γούστο περισσεύει)
Στάλθηκε από: maestro
« στις: Σήμερα στις 16:56:45 »

Καλησπέρα, αγαπητέ @maestro:) Το νέο απόκτημα είναι ορατό μόνο στην πρώτη φωτογραφία από τις 5. Φρεσκοξυρισμένο χεράκι και 26 στο ρολόι; τι συμβολίζει το φυλακισμένο κλειδί; [όμορφο και το ρολόι. Ωραία λεπτομέρεια!]

Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Σήμερα στις 16:13:00 »

............... τι συμβολίζει το φυλακισμένο κλειδί;

Πεντάγραμμο είναι με το κλειδί του Sol.  :)
Στάλθηκε από: P.I.T.
« στις: Σήμερα στις 15:50:46 »

Καλώς τον.
Μιχάλη, αυτό είναι ρολογάρα!!
Να το χαίρεσαι, νομίζω ότι είναι από τα ρολόγια που μένουν...

Ήξερα για αυτοκίνητα που μένουν.
Τώρα έμαθα και για ρολόγια!
 :D :D

Hublot, το ρολόι που μένει...
Στάλθηκε από: sea_dweller
« στις: Σήμερα στις 14:26:53 »

Μετά από μακροχρόνια αποχή λόγω προσωπικών θεμάτων, επανέρχομαι με το νέο μου απόκτημα και χαίρομαι που σας ξαναβρίσκω!

(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)
(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)
(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)
(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)
(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)
Καλώς τον.
Μιχάλη, αυτό είναι ρολογάρα!!
Να το χαίρεσαι, νομίζω ότι είναι από τα ρολόγια που μένουν...
Στάλθηκε από: Ef.orange
« στις: Σήμερα στις 14:24:30 »

Καλησπέρα, αγαπητέ @maestro:) Το νέο απόκτημα είναι ορατό μόνο στην πρώτη φωτογραφία από τις 5. Φρεσκοξυρισμένο χεράκι και 26 στο ρολόι; τι συμβολίζει το φυλακισμένο κλειδί; [όμορφο και το ρολόι. Ωραία λεπτομέρεια!]

Μετά από μακροχρόνια αποχή λόγω προσωπικών θεμάτων, επανέρχομαι με το νέο μου απόκτημα και χαίρομαι που σας ξαναβρίσκω!

(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)
(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)
(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)
(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)
(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)
Στάλθηκε από: Dante80
« στις: Σήμερα στις 14:16:50 »

Καλό ΣΚ να έχουμε! (λάθος ημερομηνία ο κόπανος αλλ'φευ)




Στάλθηκε από: george_
« στις: Σήμερα στις 13:40:38 »

Στάλθηκε από: maestro
« στις: Σήμερα στις 13:13:41 »

Μετά από μακροχρόνια αποχή λόγω προσωπικών θεμάτων, επανέρχομαι με το νέο μου απόκτημα και χαίρομαι που σας ξαναβρίσκω!





Στάλθηκε από: george_
« στις: Ιούνιος 26, 2026, 20:23:30 μμ »

Στάλθηκε από: george_
« στις: Ιούνιος 26, 2026, 20:22:57 μμ »

Υπεροχο
Στάλθηκε από: trelovet
« στις: Ιούνιος 26, 2026, 20:09:29 μμ »

Καλησπέρα

Στάλθηκε από: sea_dweller
« στις: Ιούνιος 26, 2026, 20:04:07 μμ »

Στάλθηκε από: george_
« στις: Ιούνιος 26, 2026, 18:42:16 μμ »

Έτσι,βεντούζα
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Ιούνιος 26, 2026, 14:39:44 μμ »

Εξαρτάται πού στρέφεις το βλέμμα!  :P

Αν έχεις πάει παραλία πρόσφατα, .........ε, εκεί σταθερά.  :D :D :D :D

Τα μισά γυναικεία μαγιά ( ...το μαγιώ, τα .........μαγιά   :D :D :D ), στο βρακί, ΔΕΝ έχουν πίσω μέρος  ???
Στάλθηκε από: P.I.T.
« στις: Ιούνιος 26, 2026, 11:16:34 πμ »

Δυστυχώς, ΔΕΝ ζεί. Ηταν η ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ μου, (Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.) επικοινωνούσαμε με το βλέμμα, αντίθετα με την κόρη της, χρειάζομαι ................δικηγόρο ! (Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)

Εξαρτάται πού στρέφεις το βλέμμα!  :P
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Ιούνιος 25, 2026, 23:35:24 μμ »

Έχεις πεθερά που ζει;; Πόσο χρονών είναι;  ;D

Δυστυχώς, ΔΕΝ ζεί. Ηταν η ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ μου, επικοινωνούσαμε με το βλέμμα, αντίθετα με την κόρη της, χρειάζομαι ................δικηγόρο !

Στάλθηκε από: mic
« στις: Ιούνιος 25, 2026, 23:16:51 μμ »

Στις 24, πριν μπεί θάλασσα.  ;) Κυριλέ !  ;)

Μετά, θα μπεί θάλασσα για 1 ώρα τουλάχιστον. (Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)

Ψάχνω για ...........λαγοκέφαλους, να κανω στιφάδο στην ......πεθερά.  ;D



Έχεις πεθερά που ζει;; Πόσο χρονών είναι;  ;D
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Ιούνιος 25, 2026, 23:10:25 μμ »

Στις 24, πριν μπεί θάλασσα.  ;) Κυριλέ !  ;)

Μετά, θα μπεί θάλασσα για 1 ώρα τουλάχιστον.

Ψάχνω για ...........λαγοκέφαλους, να κανω στιφάδο στην ......πεθερά.  ;D

Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Ιούνιος 25, 2026, 23:07:00 μμ »

Στις 23, αλατισμένο.

Στάλθηκε από: Saega
« στις: Ιούνιος 25, 2026, 14:15:53 μμ »

Υπέροχο, έχω πολύ καιρό να το δω αυτό!
Ευχαριστώ. Γενικά είναι πολύ δύσκολα τα sbcm με την 8F. Για δύο λόγους. 1) είναι δύσκολος κωδικός, δεν υπάρχουν αρκετά, 2) οι μισές 8F κάποια στιγμή θα βγάλουν πρόβλημα με την ημερομηνία και είναι μανίκι να βρεις ανταλλακτικό ή ρολόι δότη μηχανής.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Στάλθηκε από: ioann
« στις: Ιούνιος 25, 2026, 12:38:40 μμ »

(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)

Καιρό είχα να ποστάρω. Ας βάλω κάτι σπάνιο.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Υπέροχο, έχω πολύ καιρό να το δω αυτό!
Στάλθηκε από: carl
« στις: Ιούνιος 24, 2026, 22:08:23 μμ »

Καλό βράδυ

Στάλθηκε από το 2312DRA50G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Στάλθηκε από: rpdrummer
« στις: Ιούνιος 24, 2026, 19:28:01 μμ »

Μετακόμιση σιγά σιγά

Sent from my SM-S936B using Tapatalk

Στάλθηκε από: Saega
« στις: Ιούνιος 24, 2026, 18:43:26 μμ »



Καιρό είχα να ποστάρω. Ας βάλω κάτι σπάνιο.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Στάλθηκε από: KOSST
« στις: Ιούνιος 24, 2026, 16:24:41 μμ »

Στάλθηκε από: Ser
« στις: Ιούνιος 24, 2026, 12:49:33 μμ »

Καλησπερα :)