Στάλθηκε από: Ef.orange
« στις: Σήμερα στις 17:10:38 »@maestro ! καλησπέρα και πάλι!
μα πες μας δυο λόγια! πάνω απ' όλα είσαι δάσκαλος στην ιδιότητα, αν και έχεις κακό γούστο στα ρολόγια..., δεν παύει να γνωρίζεις καλύτερα. Αρμονία; (σε πειράζω αθώα, έχεις Rolex και το γούστο περισσεύει)
μα πες μας δυο λόγια! πάνω απ' όλα είσαι δάσκαλος στην ιδιότητα, αν και έχεις κακό γούστο στα ρολόγια..., δεν παύει να γνωρίζεις καλύτερα. Αρμονία; (σε πειράζω αθώα, έχεις Rolex και το γούστο περισσεύει)













Κυριλέ ! 









