Απάντηση

Προσοχή! Ενώ διαβάζατε, ένα νέο μήνυμα δημοσιεύθηκε. Ίσως θα θέλατε να αναθεωρήσετε την απάντησή σας.
Όνομα:
E-mail:
Τίτλος:
Εικονίδιο:

Περισσότερα Smileys [Άνοιγμα]
Τα επιπλέον Smileys, εμφανίζονται μέσα σε [img]..[/img].
Επαλήθευση:

Συντομεύσεις: Alt+s για αποστολή, Alt+p για προεπισκόπηση


Περίληψη θέματος

Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Σήμερα στις 00:18:45 »

Ωραίο είναι! Αλλά ρε παιδί μου, 1.050,00€ - ουάου - το πουλάει ο τύπος, με την cal. 7S26 ??   :D

Εχει ανέβει πολύυυυυυυυυυυ.  :o

Το πήραμε πριν 6 χρόνια 80 Ε. Μου το ζήτησε ένας φίλος, για έναν φίλο του πριν 1 χρόνο, και μου έδινε 100 Ε.  ;)

Μπαίνω να δώ τιμές, μην τον κλέψω τον άνθρωπο, κανένα 50-άρι το υπολόγιζα,  :o και βλέπω ...400-500 Ε. !  ???

Λέω, "Δεν μπορώ να του ζητήσω τόσα. Πες του δεν το δίνω".

Κοι όοοοοοοοολο ανεβαίνει !  :D :D :D :D
Στάλθηκε από: mic
« στις: Ιούνιος 26, 2026, 23:03:36 μμ »

https://www.privatewatchclub.it/product/seiko-5-nautilus-snkk45-blue-dial/

Ωραίο είναι! Αλλά ρε παιδί μου, 1.050,00€ - ουάου - το πουλάει ο τύπος, με την cal. 7S26 ??   :D
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Ιούνιος 26, 2026, 22:55:20 μμ »

Giorgos_I,σε λιγο θα σφαζεις με κονσερβοκουτια

Το έκανα παληά. ::) Τώρα αναβαθμίστηκα. Επειδή τις κονσέρβες πρέπει να τις πηγαίνουμε στην ανακύκλωση, το γύρισα στα μαχαίρια.  :o
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Ιούνιος 26, 2026, 22:53:42 μμ »

Πως είναι αυτό το seiko ναυτίλος; Πρώτη φορά το ακούω. Γιώργο @Giorgos_I για βάλε καμιά φωτογραφία να το δούμε.  :)

Θα Σε βάλω.  ;)

Σας βάζω την σελίδα προς το παρόν. Πρέπει να φέρω την εξωτερική μνήμη μόλις φάω. Από την θάλασσα γύρισα και μαγειρεύω.

Ετσι το λένε. Θα δείς τον κωδικό. Το Ναυτίλος, είναι παρατσούκλι, επειδή έχει τις γραμμές του Ναυτίλου της Πατέκ ( αντιγραφή ).

Υπέυθυνος, όπως πάντα ο Xάρης, @harolagoha . Που μας έμαθε και το Casio Duro.


https://www.privatewatchclub.it/product/seiko-5-nautilus-snkk45-blue-dial/
Στάλθηκε από: george_
« στις: Ιούνιος 26, 2026, 22:38:26 μμ »

Πως είναι αυτό το seiko ναυτίλος; Πρώτη φορά το ακούω. Γιώργο @Giorgos_I για βάλε καμιά φωτογραφία να το δούμε.  :)
Εχει και ναυτιλο?
Στάλθηκε από: george_
« στις: Ιούνιος 26, 2026, 22:36:43 μμ »

Giorgos_I,σε λιγο θα σφαζεις με κονσερβοκουτια
Στάλθηκε από: mic
« στις: Ιούνιος 26, 2026, 22:34:41 μμ »

Κάποτε, σε μια συνάντηση, μου έφερε ο Αντώνης Χρονόπουλος, τότε μέλος του administrative team, κομμάτια μπρασελέ για το Σεικο Ναυτίλο μου. Τα έβαλα επιτόπου με ένα πηρούνι !  8)

Πως είναι αυτό το seiko ναυτίλος; Πρώτη φορά το ακούω. Γιώργο @Giorgos_I για βάλε καμιά φωτογραφία να το δούμε.  :)
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Ιούνιος 26, 2026, 22:18:16 μμ »

Κ. Γιώργο στην επόμενη συνάντηση θύμισε μου να σου φερω κανα 2 εργαλεία για μπαρετες.
Μου τα στελνουν με το σωρό.
Επιτρέπεται να παλεύεις με τα μαχαίρια?

Σε ευχαριστώ ΠΟΛΥ. Αλλά

α. Ειμαι ......μαχαιροβγάλτης,  ;) και
β. Δεν νομίζω ότι θα ξαναγίνει ποτέ συνάντηση μελών !  :(

Η πρώτη ιδιότης, με την ευγενική σου χορηγία θα μπορούσε να ......καταπολεμηθεί.  ;)
Την δεύτερη κατάσταση, δεν γνωρίζω ποιός θα μπορούσε να την ανατρέψει  ::)

Προσωπικά, είμαι πάντα ανοικτός στις συναντήσεις, έστω και χωρίς  δώρα  ;)

Κάποτε, σε μια συνάντηση, μου έφερε ο Αντώνης Χρονόπουλος, τότε μέλος του administrative team, κομμάτια μπρασελέ για το Σεικο Ναυτίλο μου. Τα έβαλα επιτόπου με ένα πηρούνι !  8)

Αλλαγές δε, σε λουράκια κλπ. κάναμε με οδοντογλυφίδες και μαχαίρια σε άλλες συναντήσεις. Ειτε κληρώσεων, είτε απλές για καφέ - φωτό - συζητησεις.

Πρέπει να είναι όλα κατεγραμμένα στα αντίστοιχα νήματα.  :)
Στάλθηκε από: Badass Gentleman
« στις: Ιούνιος 26, 2026, 19:51:49 μμ »

Κ. Γιώργο στην επόμενη συνάντηση θύμισε μου να σου φερω κανα 2 εργαλεία για μπαρετες.
Μου τα στελνουν με το σωρό.
Επιτρέπεται να παλεύεις με τα μαχαίρια?
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Ιούνιος 26, 2026, 14:36:36 μμ »


Το έχω και εγώ το Bergeon 6767-F αλλά ήταν αδύνατη η αλλαγή του μπρασελέ στο Tudor BB58 GMT με αυτό καθότι έπρεπε να πιάσεις και τις δύο άκρες από τις μπαρέτες για να μπορέσουν να βγούν.

Ακόμη και με το εργαλείο που είναι σαν τσιμπιδάκι η μπαρέτα αφαιρέθηκε μετά από πολύ προσπάθεια παρότι θεωρώ ότι είμαι ένας άνθρωπος που "πιάνουν" τα χέρια του.

Επίσης, πολύ σημαντικό είναι να χρησιμοποιηθεί κάποιου είδους ταινία (π.χ. λεπτές λωρίδες μονωτικής) ώστε να μην τραυματιστεί καταλάθος το μπρασελέ ή η κάσα του ρολογιού.

Δεν ξέρω αν με το Bergeon 7825 που μοιάζει με τσιμπιδάκι γίνεται πιο εύκολα η δουλειά αλλά η τιμή του είναι θεωρώ απαγορευτική για ερασιτέχνη μιάς και έχει γύρω στα 180€.

Οι παράγοντες που επηρεάζουν είναι διάφοροι.
α. Το περιθώριο που αφήνει για την "είσοδο¨της αιχμής.  :o
β. Την ακαμψία της μπαρέτας - πάχος / μήκος. ::)
γ. Το end link. Αν είναι solid end, και παχιά μπαρέτα, έχασες.  :(

Το τσιμπιδάκι, εφαρμόζει πίεση σύμπτυξης της μπαρέτας και από τις δύο πλευρές. Συμμετρικά. Οπότε είναι πιο σωστό.  :)
Το εργαλειάκι, ή το μαχαίρι στην περίπτωσή μου, εξάγει ανα πλευρά, κάθε φορά, και πρέπει να ξέρεις να το κρατήσεις μην ξανακουμπώσει, ή ............να μην πεταχτεί η μπαρέτα στην άλλη άκρη του δωματίου και ψάχνεσαι.   ???

Κάνω αυτήν την δουλειά, πάνω από 50 χρόνια. Και ασχολούμαι με τα σίδερα επαγγελματικά. Από εξολκείς, μέχρι ελατήρια πιστονιών. Δεν είναι το θέμα να "πιάνουν τα χέρια σου". Θέλει και τεχνική και αίσθηση. Την οποία αποκτάς με τα χρόνια.  ;)

Αν κάποιος δεν αισθάνεται σιγουριά, και έχει και ρολόι ακριβό και τσίλικο, δεν αξίζει να το ρισκάρει. Πάει σε επαγγελματία. Αν και έχουμε και εμπειρίες από κάποιους, που τα γδάρανε χυδαίως.

Δεν προσπαθώ να μειώσω τις ικανότητες κανενός, ούτε να το "παίξω" πονηρός και ικανός.   Την εμπειρία μου αποτυπωνω.

Αυτά.  ;)

Στάλθηκε από: P.I.T.
« στις: Ιούνιος 26, 2026, 13:49:52 μμ »


Το έχω και εγώ το Bergeon 6767-F αλλά ήταν αδύνατη η αλλαγή του μπρασελέ στο Tudor BB58 GMT με αυτό καθότι έπρεπε να πιάσεις και τις δύο άκρες από τις μπαρέτες για να μπορέσουν να βγούν.
Ακόμη και με το εργαλείο που είναι σαν τσιμπιδάκι η μπαρέτα αφαιρέθηκε μετά από πολύ προσπάθεια παρότι θεωρώ ότι είμαι ένας άνθρωπος που "πιάνουν" τα χέρια του.
Επίσης, πολύ σημαντικό είναι να χρησιμοποιηθεί κάποιου είδους ταινία (π.χ. λεπτές λωρίδες μονωτικής) ώστε να μην τραυματιστεί καταλάθος το μπρασελέ ή η κάσα του ρολογιού.
Δεν ξέρω αν με το Bergeon 7825 που μοιάζει με τσιμπιδάκι γίνεται πιο εύκολα η δουλειά αλλά η τιμή του είναι θεωρώ απαγορευτική για ερασιτέχνη μιάς και έχει γύρω στα 180€.

Πιθανόν να χρειάζεται "τσιμπιδάκι" (δεν αμφιβάλλω για αυτό που λες για το Tudor).
Τέλος πάντων, αν αμφιβάλλουμε και δεν ξέρουμε ή δεν θέλουμε να ρισκάρουμε με αυτά που μας λένε σε ένα forum (και δεν διαφωνώ καθόλου με αυτό) μπορούμε πάντα να κάνουμε ένα τηλέφωνο και να ρωτήσουμε τον AD ή το service. Σίγουρα δεν είναι επτασφράγιστο μυστικό!
Στάλθηκε από: jimis
« στις: Ιούνιος 26, 2026, 13:15:41 μμ »

Χρειάζεσαι ένα εργαλείο.
Προτείνω το bergeon 6767-F.
Προφανώς και δεν κοστίζει 100-200-300.
Γιατί bergeon; Η ουσία είναι στην ποιότητα του μετάλλου και την αντοχή του στον χρόνο. Επίσης αν σπάσεις, χαλάσεις τις "μύτες" μπορείς να αγοράσεις ανταλλακτικό.

Εκτός από το εργαλείο χρειάζεσαι μία σχετική προσοχή.
1. Να μην καταστρέψεις την μπαρέτα.
2. Να μην τραυματίσεις το case back ή τα lugs είτε βγάζοντας το ένα στέλεχος του μπρασελέ είτε προσπαθώντας να βρεις την πρόσβαση στην μπαρέτα.
3. Καλός φωτισμός.
4. Αν φοράς γυαλιά πρεσβυωπίας πρέπει να τα φοράς.
5. Σταθερή τοποθέτηση του ρολογιού.

Δεν είναι χειρουργείο. Μία απλή χρήση ενός απλού εργαλείου είναι. Υπάρχουν δεκάδες βίντεο στο YouTube.

Για τους φίλους που προτείνουν κάποια κινέζικα εργαλεία, δεν έχω άποψη. Για τα εργαλεία, όχι για τους φίλους. Για τα bergeon έχω. Ένα εργαλείο φτηνό είναι. Ε αγόρασε το καλό!

Το ρολόι σου είναι πανέμορφο και μπορείς να του ταιριάζεις δεκάδες λουριά, δερμάτινα, fkm, nato ό,τι σου φτιάχνει τη διάθεση.


Το έχω και εγώ το Bergeon 6767-F αλλά ήταν αδύνατη η αλλαγή του μπρασελέ στο Tudor BB58 GMT με αυτό καθότι έπρεπε να πιάσεις και τις δύο άκρες από τις μπαρέτες για να μπορέσουν να βγούν.
Ακόμη και με το εργαλείο που είναι σαν τσιμπιδάκι η μπαρέτα αφαιρέθηκε μετά από πολύ προσπάθεια παρότι θεωρώ ότι είμαι ένας άνθρωπος που "πιάνουν" τα χέρια του.
Επίσης, πολύ σημαντικό είναι να χρησιμοποιηθεί κάποιου είδους ταινία (π.χ. λεπτές λωρίδες μονωτικής) ώστε να μην τραυματιστεί καταλάθος το μπρασελέ ή η κάσα του ρολογιού.
Δεν ξέρω αν με το Bergeon 7825 που μοιάζει με τσιμπιδάκι γίνεται πιο εύκολα η δουλειά αλλά η τιμή του είναι θεωρώ απαγορευτική για ερασιτέχνη μιάς και έχει γύρω στα 180€.
 
 
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Ιούνιος 26, 2026, 12:19:47 μμ »

Χρειάζεσαι ένα εργαλείο.
Προτείνω το bergeon 6767-F.
Προφανώς και δεν κοστίζει 100-200-300.
Γιατί bergeon; Η ουσία είναι στην ποιότητα του μετάλλου και την αντοχή του στον χρόνο. Επίσης αν σπάσεις, χαλάσεις τις "μύτες" μπορείς να αγοράσεις ανταλλακτικό.

Εκτός από το εργαλείο χρειάζεσαι μία σχετική προσοχή.
1. Να μην καταστρέψεις την μπαρέτα.
2. Να μην τραυματίσεις το case back ή τα lugs είτε βγάζοντας το ένα στέλεχος του μπρασελέ είτε προσπαθώντας να βρεις την πρόσβαση στην μπαρέτα.
3. Καλός φωτισμός.
4. Αν φοράς γυαλιά πρεσβυωπίας πρέπει να τα φοράς.
5. Σταθερή τοποθέτηση του ρολογιού.

Δεν είναι χειρουργείο. Μία απλή χρήση ενός απλού εργαλείου είναι. Υπάρχουν δεκάδες βίντεο στο YouTube.

Για τους φίλους που προτείνουν κάποια κινέζικα εργαλεία, δεν έχω άποψη. Για τα εργαλεία, όχι για τους φίλους. Για τα bergeon έχω. Ένα εργαλείο φτηνό είναι. Ε αγόρασε το καλό!

Το ρολόι σου είναι πανέμορφο και μπορείς να του ταιριάζεις δεκάδες λουριά, δερμάτινα, fkm, nato ό,τι σου φτιάχνει τη διάθεση.

Εδώ θα χρειαστεί και μονωτική στα ράμφη, γιατί ενεργεί σε καθε πλευρά χωριστά, και η μπαρέτα θα βγεί και θα συρθεί στο ράμφος.

εγώ, θα εξακολουθήσω να ενεργώ με ...........μαχαιράκι  ;)




Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Ιούνιος 26, 2026, 12:05:39 μμ »



https://www.aliexpress.com/item/1005004022553843.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.24021802OQ6nkI
Επιβεβαιώνω για το αντίστοιχο εργαλείο ότι λειτουργεί άψογα. Το έχω δοκιμάσει για αλλαγή μπρασελέ σε Tudor BB58 GMT.
Το συγκεκριμένο από το AliExpress είναι πάρα πολύ ποιοτικό από άποψη κατασκευής. Έχει αρκέτες διαφορετικές μύτες σε μέγεθος και σχήμα μύτης.
Δεν ξέρω αν τα πιο φθηνά έχουν αντίστοιχη ποιότητα.

Αυτό έχει και μικρομετρικό χειρισμό κίνησης. Με ένα τέτοιο, κάνεις παπάδες
Στάλθηκε από: P.I.T.
« στις: Ιούνιος 26, 2026, 11:44:03 πμ »

Χρειάζεσαι ένα εργαλείο.
Προτείνω το bergeon 6767-F.
Προφανώς και δεν κοστίζει 100-200-300.
Γιατί bergeon; Η ουσία είναι στην ποιότητα του μετάλλου και την αντοχή του στον χρόνο. Επίσης αν σπάσεις, χαλάσεις τις "μύτες" μπορείς να αγοράσεις ανταλλακτικό.

Εκτός από το εργαλείο χρειάζεσαι μία σχετική προσοχή.
1. Να μην καταστρέψεις την μπαρέτα.
2. Να μην τραυματίσεις το case back ή τα lugs είτε βγάζοντας το ένα στέλεχος του μπρασελέ είτε προσπαθώντας να βρεις την πρόσβαση στην μπαρέτα.
3. Καλός φωτισμός.
4. Αν φοράς γυαλιά πρεσβυωπίας πρέπει να τα φοράς.
5. Σταθερή τοποθέτηση του ρολογιού.

Δεν είναι χειρουργείο. Μία απλή χρήση ενός απλού εργαλείου είναι. Υπάρχουν δεκάδες βίντεο στο YouTube.

Για τους φίλους που προτείνουν κάποια κινέζικα εργαλεία, δεν έχω άποψη. Για τα εργαλεία, όχι για τους φίλους. Για τα bergeon έχω. Ένα εργαλείο φτηνό είναι. Ε αγόρασε το καλό!

Το ρολόι σου είναι πανέμορφο και μπορείς να του ταιριάζεις δεκάδες λουριά, δερμάτινα, fkm, nato ό,τι σου φτιάχνει τη διάθεση.
Στάλθηκε από: vigilantius
« στις: Ιούνιος 26, 2026, 11:14:10 πμ »

Αισθητικά είναι άσχημο με το rubber strap.Θα άφηνα το ρολόι για πάντα με το μπρασελέ του.
Υποκειμενική βέβαια η άποψη μου.
Όπως είπε ο φίλος πιο πάνω,αν έχεις κανένα φθηνό, τύπου Κάσιο,με μπρασελέ να κάνεις εξάσκηση θα βοηθήσει να αποκτήσεις αυτοπεποίθηση στην αλλαγή λουριών.

η αλήθεια είναι ότι σε review είχα διαβάσει καλά σχόλια, αν και δεν το έχω δει από κοντά για να έχω πλήρη άποψη
Στάλθηκε από: jimis
« στις: Ιούνιος 26, 2026, 10:00:14 πμ »

Τζάμπα πράμα από το temu... Σηκωθείτε από καρέκλες, ντιβάνια, καναπέδες, πολυθρόνες...  ;D



https://www.temu.com/search_result.html?search_key=%CE%A0%CE%AD%CE%BD%CF%83%CE%B1%20%CE%91%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7%CF%82%20%CE%95%CE%BB%CE%B1%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%AF%CE%BF%CF%85%20%CE%92%CF%81%CE%B1%CF%87%CE%B9%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%BF%CF%85%20%CE%A1%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%8D%20%CE%A4%CF%8D%CF%80%CE%BF%CF%85%20V%20-%20%CE%95%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%BF%20%CE%91%CF%86%CE%B1%CE%AF%CF%81%CE%B5%CF%83%CE%B7%CF%82%20%CE%95%CE%BB%CE%B1%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%AF%CE%BF%CF%85%20%CE%B3%CE%B9%CE%B1%20%CE%A1%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CF%8D%CF%82&search_method=user&refer_page_el_sn=200010&srch_enter_source=top_search_entrance_10032&_x_sessn_id=kmxiap7fxh&_x_chnl_src=top_icon&refer_page_name=goods&refer_page_id=10032_1782413669857_x78v87pb1n&refer_page_sn=10032



https://www.aliexpress.com/item/1005004022553843.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.24021802OQ6nkI
Επιβεβαιώνω για το αντίστοιχο εργαλείο ότι λειτουργεί άψογα. Το έχω δοκιμάσει για αλλαγή μπρασελέ σε Tudor BB58 GMT.
Το συγκεκριμένο από το AliExpress είναι πάρα πολύ ποιοτικό από άποψη κατασκευής. Έχει αρκέτες διαφορετικές μύτες σε μέγεθος και σχήμα μύτης.
Δεν ξέρω αν τα πιο φθηνά έχουν αντίστοιχη ποιότητα.
 
Στάλθηκε από: vigilantius
« στις: Ιούνιος 26, 2026, 08:15:09 πμ »

Νομίζω αυτό είναι το πρόβλημα. Γιατί αν θα θέλεις να το αλλάζεις συχνά, προφανώς το να πηγαίνεις σε κατάστημα δεν είναι λύση.

Είναι και πόσο πιάνουν τα χέρια του καθενός και τι υπομονή έχει, αλλά γενικά δεν φαίνεται ιδιαίτερα δύσκολο να βγάλεις το μπρασελε από την φωτογραφία που είδα.

Δεν έχεις κανένα φθηνό ρολόι με μπρασελε, να δοκιμάσεις, να καταλάβεις περίπου πόσο εύκολο ή δύσκολο σου είναι;

Έχω ένα παλιό Tissot στο οποίο θα κάνω την πρακτική μου ;D Απλώς δεν ξέρω αν τα καλά tweezers τύπου Bergeon έχουν εγγυημένο αποτέλεσμα, για να μην πετάξω κάποια κατοστάρικα άδικα...
Στάλθηκε από: Bonorov
« στις: Ιούνιος 25, 2026, 23:59:43 μμ »

Καλησπέρα σε όλους! Τώρα που έπιασαν οι ζέστες, σκέφτομαι να ανιτκαταστατήσω το stock bracelet του Longines Spirit Pilot με το υπέροχο χακί rubber strap πουυ δίνει η ίδια η εταιρεία. το θέμα είναι ότι παρόλο που το rubber strap έχει quick release system, το μπρασελέ δεν το έχει, ενώ από όσα έχω ακούσει σε διαδικτυακά Fora, είναι και πολύ δύσκολο στην αφαίρεσή του. Επειδή δεν ξέρω αν θέλω να δώσω κοντά στα 300 ευρώ που έχουν τα σοβαρά εργαλεία τύπου Bergeon, χώρια που δεν ξέρω ακόμη και με αυτό αν θα τα καταφέρω, σκέφτομαι να απευθυνθώ σε AD, ώστε να μην πειραματιστώ με το ρολόι και το πληγώσω. Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω αν θα πρέπει κάθε φορά που θα θέλω να ξαναβάλω το μπρασελέ να πρέπει να πηγαίνω σε AD. Έχετε υπόψη ωρολογοποιεία ή service ου αναλαμβάνουν αυτή την εργασία με λογικό αντίτιμο; ή θα πρέπει να αγοράσω καλύτερα ο ίδιος κάποιο σοβαρό εργαλείο;

Αισθητικά είναι άσχημο με το rubber strap.Θα άφηνα το ρολόι για πάντα με το μπρασελέ του.
Υποκειμενική βέβαια η άποψη μου.
Όπως είπε ο φίλος πιο πάνω,αν έχεις κανένα φθηνό, τύπου Κάσιο,με μπρασελέ να κάνεις εξάσκηση θα βοηθήσει να αποκτήσεις αυτοπεποίθηση στην αλλαγή λουριών.
Στάλθηκε από: Makis2020
« στις: Ιούνιος 25, 2026, 23:36:59 μμ »

Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω αν θα πρέπει κάθε φορά που θα θέλω να ξαναβάλω το μπρασελέ
Νομίζω αυτό είναι το πρόβλημα. Γιατί αν θα θέλεις να το αλλάζεις συχνά, προφανώς το να πηγαίνεις σε κατάστημα δεν είναι λύση.

Είναι και πόσο πιάνουν τα χέρια του καθενός και τι υπομονή έχει, αλλά γενικά δεν φαίνεται ιδιαίτερα δύσκολο να βγάλεις το μπρασελε από την φωτογραφία που είδα.

Δεν έχεις κανένα φθηνό ρολόι με μπρασελε, να δοκιμάσεις, να καταλάβεις περίπου πόσο εύκολο ή δύσκολο σου είναι;
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Ιούνιος 25, 2026, 23:31:57 μμ »

Το να προβλέπεται εύκολη αντικατάσταση απο τον κατασκευαστή, δείχνει σεβασμό προς τον καταναλωτή.

Εκτός κάποιων ειδικων εφαρμογών, που έχουν βιδωτές μπαρέτες για ασφάλεια, τα υπόλοιπα θα έπρεπε να είναι ευκολάκια.

Πιθανόν, επειδή ο φίλος @vigilantius δεν έχει εμπειρία, να τον φοβίζει.

Αν μας βάλει μια φωτό, σαν την δική σου, να δούμε την διαμόρφωση και τα ανοίγματα που περέχονται, ίσως να μπορέσουμε να τον βοηθήσουμε.

Το να δώσει 100-200-300 Ε, για εργαλείο και για μια δουλειά, που δεν αισθάνεται άνετα, και να κινδυνεύει να κανει γδαρσίματα, δεν είναι και ότι καλύτερο.  ::)
Στάλθηκε από: Wolf-
« στις: Ιούνιος 25, 2026, 23:21:47 μμ »

Το αγαπημένο μου Tissot έχει quick change buttons στο μπρασελέ...!

Νομίζω αυτό και το Formex είναι τα μόνα απο όλα μου τα ρολόγια
 ;D..!
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Ιούνιος 25, 2026, 22:59:18 μμ »

Ειναι ένας από τους λόγους που λατρεύω τα Rolex με drilled lugs ! Που αλλάζεις μπρασελε΄/ λουράκια με ............οδοντογλυφίδα !  :o

Αν και σε πολλά άλλα ρολόγια, αν ξέρεις την "κίνηση" και έχεις σταθερό χέρι, βάζεις μια ταινία για προστασία, και βγάζεις την μπαρέτα ακόμα και με ένα μυτερό μαχαίρι.

Αυτα !
Στάλθηκε από: mic
« στις: Ιούνιος 25, 2026, 22:22:31 μμ »

Τα λουράκια βγαίνουν και μπαίνουν πανεύκολα με τα απλά εργαλειάκια με δίχαλο στην άκρη. Είναι αλήθεια όμως, ότι κάποια μπρασελέ βγαίνουν πιο δύσκολα και με ένα εργαλείο που εφαρμόζει ταυτόγχρονα συμπίεση και στις δύο άκρες της μπαρέτας, η δουλειά γίνεται ευκολότερη.  :)
Στάλθηκε από: Wolf-
« στις: Ιούνιος 25, 2026, 22:00:45 μμ »

Κανένα σοβαρό κατάστημα δεν σου πάρει χρήματα για να σου αλλάξει λουράκι και ούτε χρειάζεσαι ακριβό εργαλείο για να το κάνεις μόνος σου..!
Κάποια στιγμή θα βγάζεις τις μπαρετες και θα γελάς με αυτήν την δημοσίευση.
 ;D
Μην το φοβάσαι..!
 ;)
Στάλθηκε από: Beastaras
« στις: Ιούνιος 25, 2026, 21:37:19 μμ »

Πήγαινε εκεί που το πήρες να σου το αλλάξει δωρεάν όσες φορές θες… τουλάχιστον έτσι κάνω εγώ με ένα Breitling που έχω και εννοείται ότι ποτέ δεν μου ζήτησαν χρήματα ή δυσανασχέτησαν..;)
Στάλθηκε από: vigilantius
« στις: Ιούνιος 25, 2026, 19:59:31 μμ »

Καλησπέρα σε όλους! Τώρα που έπιασαν οι ζέστες, σκέφτομαι να ανιτκαταστατήσω το stock bracelet του Longines Spirit Pilot με το υπέροχο χακί rubber strap πουυ δίνει η ίδια η εταιρεία. το θέμα είναι ότι παρόλο που το rubber strap έχει quick release system, το μπρασελέ δεν το έχει, ενώ από όσα έχω ακούσει σε διαδικτυακά Fora, είναι και πολύ δύσκολο στην αφαίρεσή του. Επειδή δεν ξέρω αν θέλω να δώσω κοντά στα 300 ευρώ που έχουν τα σοβαρά εργαλεία τύπου Bergeon, χώρια που δεν ξέρω ακόμη και με αυτό αν θα τα καταφέρω, σκέφτομαι να απευθυνθώ σε AD, ώστε να μην πειραματιστώ με το ρολόι και το πληγώσω. Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω αν θα πρέπει κάθε φορά που θα θέλω να ξαναβάλω το μπρασελέ να πρέπει να πηγαίνω σε AD. Έχετε υπόψη ωρολογοποιεία ή service ου αναλαμβάνουν αυτή την εργασία με λογικό αντίτιμο; ή θα πρέπει να αγοράσω καλύτερα ο ίδιος κάποιο σοβαρό εργαλείο;