Απάντηση

Όνομα:
E-mail:
Τίτλος:
Εικονίδιο:

Περισσότερα Smileys [Άνοιγμα]
Τα επιπλέον Smileys, εμφανίζονται μέσα σε [img]..[/img].
Επαλήθευση:

Συντομεύσεις: Alt+s για αποστολή, Alt+p για προεπισκόπηση


Περίληψη θέματος

Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Ιούνιος 26, 2026, 23:01:11 μμ »

Ευχαριστώ παίδες
Ξέρω ότι έχουν αρκετούς haters τα hublot αλλα και κόσμο που τα λατρεύει

Ειναι γεγονός. Αλλά δεν κοιτάμε τι αρέσει στους άλλους, αλλά τι αρέσει σε εμάς, και ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ να βλέπουμε κάτι στον καρπό μας.

Αμα τους ζητήσουμε να μας το κάνουν δώρο, τότε τους επιτρέπουμε να εχουν άποψη.  ;D

Εξ άλλου, το δικό σου είναι από τα διακριτικά και ιδιαίτερα.

Καλοφόρετο με υγεία.  :)
Στάλθηκε από: mic
« στις: Ιούνιος 26, 2026, 22:31:08 μμ »

Πανέμορφο είναι! Καλοφόρετο!  :)
Στάλθηκε από: Beastaras
« στις: Ιούνιος 26, 2026, 22:22:45 μμ »

Ευχαριστώ παίδες
Ξέρω ότι έχουν αρκετούς haters τα hublot αλλα και κόσμο που τα λατρεύει

Εγώ ανήκω στους δεύτερους..;)
Στάλθηκε από: antonion
« στις: Ιούνιος 26, 2026, 22:17:07 μμ »

Ευχαριστώ παίδες
Ξέρω ότι έχουν αρκετούς haters τα hublot αλλα και κόσμο που τα λατρεύει
Στάλθηκε από: Beastaras
« στις: Ιούνιος 26, 2026, 22:04:00 μμ »

Ρολόι όνειρο.. καλοφόρετο!
Στάλθηκε από: Wolf-
« στις: Ιούνιος 26, 2026, 14:12:04 μμ »

Καλοφόρετο...!
Στάλθηκε από: P.I.T.
« στις: Ιούνιος 26, 2026, 11:21:16 πμ »

Πάρα πολύ ωραίο ρολόι!
Να το ευχαριστηθείς!
Στάλθηκε από: antonion
« στις: Ιούνιος 26, 2026, 11:13:56 πμ »

Είχα κολλήσει να πάρω ένα hublot και είμαι πολύ ευχαριστημένος από την επιλογή και το πώς κάθεται στο χέρι μου

εικόνες για διαφήμιση online