Απάντηση

Όνομα:
E-mail:
Τίτλος:
Εικονίδιο:

Περισσότερα Smileys [Άνοιγμα]
Τα επιπλέον Smileys, εμφανίζονται μέσα σε [img]..[/img].
Επαλήθευση:

Συντομεύσεις: Alt+s για αποστολή, Alt+p για προεπισκόπηση


Περίληψη θέματος

Στάλθηκε από: george_
« στις: Σήμερα στις 20:23:30 »

Στάλθηκε από: george_
« στις: Σήμερα στις 20:22:57 »

Υπεροχο
Στάλθηκε από: trelovet
« στις: Σήμερα στις 20:09:29 »

Καλησπέρα

Στάλθηκε από: sea_dweller
« στις: Σήμερα στις 20:04:07 »

Στάλθηκε από: george_
« στις: Σήμερα στις 18:42:16 »

Έτσι,βεντούζα
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Σήμερα στις 14:39:44 »

Εξαρτάται πού στρέφεις το βλέμμα!  :P

Αν έχεις πάει παραλία πρόσφατα, .........ε, εκεί σταθερά.  :D :D :D :D

Τα μισά γυναικεία μαγιά ( ...το μαγιώ, τα .........μαγιά   :D :D :D ), στο βρακί, ΔΕΝ έχουν πίσω μέρος  ???
Στάλθηκε από: P.I.T.
« στις: Σήμερα στις 11:16:34 »

Δυστυχώς, ΔΕΝ ζεί. Ηταν η ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ μου, (Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.) επικοινωνούσαμε με το βλέμμα, αντίθετα με την κόρη της, χρειάζομαι ................δικηγόρο ! (Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)

Εξαρτάται πού στρέφεις το βλέμμα!  :P
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Ιούνιος 25, 2026, 23:35:24 μμ »

Έχεις πεθερά που ζει;; Πόσο χρονών είναι;  ;D

Δυστυχώς, ΔΕΝ ζεί. Ηταν η ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ μου, επικοινωνούσαμε με το βλέμμα, αντίθετα με την κόρη της, χρειάζομαι ................δικηγόρο !

Στάλθηκε από: mic
« στις: Ιούνιος 25, 2026, 23:16:51 μμ »

Στις 24, πριν μπεί θάλασσα.  ;) Κυριλέ !  ;)

Μετά, θα μπεί θάλασσα για 1 ώρα τουλάχιστον. (Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)

Ψάχνω για ...........λαγοκέφαλους, να κανω στιφάδο στην ......πεθερά.  ;D



Έχεις πεθερά που ζει;; Πόσο χρονών είναι;  ;D
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Ιούνιος 25, 2026, 23:10:25 μμ »

Στις 24, πριν μπεί θάλασσα.  ;) Κυριλέ !  ;)

Μετά, θα μπεί θάλασσα για 1 ώρα τουλάχιστον.

Ψάχνω για ...........λαγοκέφαλους, να κανω στιφάδο στην ......πεθερά.  ;D

Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Ιούνιος 25, 2026, 23:07:00 μμ »

Στις 23, αλατισμένο.

Στάλθηκε από: Saega
« στις: Ιούνιος 25, 2026, 14:15:53 μμ »

Υπέροχο, έχω πολύ καιρό να το δω αυτό!
Ευχαριστώ. Γενικά είναι πολύ δύσκολα τα sbcm με την 8F. Για δύο λόγους. 1) είναι δύσκολος κωδικός, δεν υπάρχουν αρκετά, 2) οι μισές 8F κάποια στιγμή θα βγάλουν πρόβλημα με την ημερομηνία και είναι μανίκι να βρεις ανταλλακτικό ή ρολόι δότη μηχανής.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Στάλθηκε από: ioann
« στις: Ιούνιος 25, 2026, 12:38:40 μμ »

(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)

Καιρό είχα να ποστάρω. Ας βάλω κάτι σπάνιο.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Υπέροχο, έχω πολύ καιρό να το δω αυτό!
Στάλθηκε από: carl
« στις: Ιούνιος 24, 2026, 22:08:23 μμ »

Καλό βράδυ

Στάλθηκε από το 2312DRA50G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Στάλθηκε από: rpdrummer
« στις: Ιούνιος 24, 2026, 19:28:01 μμ »

Μετακόμιση σιγά σιγά

Sent from my SM-S936B using Tapatalk

Στάλθηκε από: Saega
« στις: Ιούνιος 24, 2026, 18:43:26 μμ »



Καιρό είχα να ποστάρω. Ας βάλω κάτι σπάνιο.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Στάλθηκε από: KOSST
« στις: Ιούνιος 24, 2026, 16:24:41 μμ »

Στάλθηκε από: Ser
« στις: Ιούνιος 24, 2026, 12:49:33 μμ »

Καλησπερα :)

Στάλθηκε από: Wolf-
« στις: Ιούνιος 23, 2026, 21:26:21 μμ »

Στάλθηκε από: Dante80
« στις: Ιούνιος 23, 2026, 14:16:41 μμ »

Καλησπέρες... :)

Στάλθηκε από: Ef.orange
« στις: Ιούνιος 22, 2026, 20:00:32 μμ »

Καλησπέρα!  :) Υπέροχο, πάντα χαρούμενες ώρες να δείχνει! [πολύ όμορφη λεπτομέρεια να έχει η ημερομηνία το ίδιο χρώμα με το dial]

Καλησπέρα με καινούρια άφιξη

(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)
Στάλθηκε από: Johan-Mani
« στις: Ιούνιος 22, 2026, 17:35:51 μμ »

Στάλθηκε από: pablo
« στις: Ιούνιος 22, 2026, 15:26:21 μμ »

Καλησπέρα με καινούρια άφιξη

Στάλθηκε από: trelovet
« στις: Ιούνιος 22, 2026, 11:20:57 πμ »

Καλημέρα

Στάλθηκε από: mic
« στις: Ιούνιος 21, 2026, 22:05:00 μμ »

Καλή βδομάδα  ;)



Πολύ όμορφο είναι αυτό Στέργιε!  :)
Στάλθηκε από: Ser
« στις: Ιούνιος 21, 2026, 19:51:21 μμ »

Καλή βδομάδα  ;)

Στάλθηκε από: Johan-Mani
« στις: Ιούνιος 21, 2026, 19:37:32 μμ »

Στάλθηκε από: giorgio_cooper
« στις: Ιούνιος 21, 2026, 14:16:55 μμ »

Χρόνια πολλά στους μπαμπάδες, εμείς σήμερα το γιορτάζουμε στην παραλία (Ανατολική Κρήτη)

Στάλθηκε από: alfisti21
« στις: Ιούνιος 20, 2026, 23:31:56 μμ »

@alfisti156

Η πράσινη πατίνα, παρότι δεν ειναι καθαρή η φωτό, μάλλον είναι ......οξείδωση !   ???

Δεν του ρίχνεις μια ματιά με τεχνικό ? :o

Μιλάμε για ιστορικό ρολόι, μην αφήσεις να καταστραφεί.  :(
Θα το τσεκάρω έχεις δίκιο. Αν και το συγκεκριμένο είναι φάση new old stock και Δεν φαίνεται να χάνει ή κερδίζει παραπάνω από ότι θα έπρεπε. Αλλά επειδή θα πάω 2 ρολόγια δικά μου για σέρβις, θα το συμπεριλάβω
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Ιούνιος 20, 2026, 23:26:52 μμ »

Σήμερα φόρεσε.. Έχει κάνει και λίγο πράσινη πατινα, μια χαρά (Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)

@alfisti156

Η πράσινη πατίνα, παρότι δεν ειναι καθαρή η φωτό, μάλλον είναι ......οξείδωση !   ???

Δεν του ρίχνεις μια ματιά με τεχνικό ? :o

Μιλάμε για ιστορικό ρολόι, μην αφήσεις να καταστραφεί.  :(