Πως είναι αυτό το seiko ναυτίλος; Πρώτη φορά το ακούω. Γιώργο @Giorgos_I για βάλε καμιά φωτογραφία να το δούμε.

Πως είναι αυτό το seiko ναυτίλος; Πρώτη φορά το ακούω. Γιώργο @Giorgos_I για βάλε καμιά φωτογραφία να το δούμε.Εχει και ναυτιλο?
Κάποτε, σε μια συνάντηση, μου έφερε ο Αντώνης Χρονόπουλος, τότε μέλος του administrative team, κομμάτια μπρασελέ για το Σεικο Ναυτίλο μου. Τα έβαλα επιτόπου με ένα πηρούνι !

Κ. Γιώργο στην επόμενη συνάντηση θύμισε μου να σου φερω κανα 2 εργαλεία για μπαρετες.
Μου τα στελνουν με το σωρό.
Επιτρέπεται να παλεύεις με τα μαχαίρια?
και





Το έχω και εγώ το Bergeon 6767-F αλλά ήταν αδύνατη η αλλαγή του μπρασελέ στο Tudor BB58 GMT με αυτό καθότι έπρεπε να πιάσεις και τις δύο άκρες από τις μπαρέτες για να μπορέσουν να βγούν.
Ακόμη και με το εργαλείο που είναι σαν τσιμπιδάκι η μπαρέτα αφαιρέθηκε μετά από πολύ προσπάθεια παρότι θεωρώ ότι είμαι ένας άνθρωπος που "πιάνουν" τα χέρια του.
Επίσης, πολύ σημαντικό είναι να χρησιμοποιηθεί κάποιου είδους ταινία (π.χ. λεπτές λωρίδες μονωτικής) ώστε να μην τραυματιστεί καταλάθος το μπρασελέ ή η κάσα του ρολογιού.
Δεν ξέρω αν με το Bergeon 7825 που μοιάζει με τσιμπιδάκι γίνεται πιο εύκολα η δουλειά αλλά η τιμή του είναι θεωρώ απαγορευτική για ερασιτέχνη μιάς και έχει γύρω στα 180€.





Την εμπειρία μου αποτυπωνω. 
Το έχω και εγώ το Bergeon 6767-F αλλά ήταν αδύνατη η αλλαγή του μπρασελέ στο Tudor BB58 GMT με αυτό καθότι έπρεπε να πιάσεις και τις δύο άκρες από τις μπαρέτες για να μπορέσουν να βγούν.
Ακόμη και με το εργαλείο που είναι σαν τσιμπιδάκι η μπαρέτα αφαιρέθηκε μετά από πολύ προσπάθεια παρότι θεωρώ ότι είμαι ένας άνθρωπος που "πιάνουν" τα χέρια του.
Επίσης, πολύ σημαντικό είναι να χρησιμοποιηθεί κάποιου είδους ταινία (π.χ. λεπτές λωρίδες μονωτικής) ώστε να μην τραυματιστεί καταλάθος το μπρασελέ ή η κάσα του ρολογιού.
Δεν ξέρω αν με το Bergeon 7825 που μοιάζει με τσιμπιδάκι γίνεται πιο εύκολα η δουλειά αλλά η τιμή του είναι θεωρώ απαγορευτική για ερασιτέχνη μιάς και έχει γύρω στα 180€.
Χρειάζεσαι ένα εργαλείο.
Προτείνω το bergeon 6767-F.
Προφανώς και δεν κοστίζει 100-200-300.
Γιατί bergeon; Η ουσία είναι στην ποιότητα του μετάλλου και την αντοχή του στον χρόνο. Επίσης αν σπάσεις, χαλάσεις τις "μύτες" μπορείς να αγοράσεις ανταλλακτικό.
Εκτός από το εργαλείο χρειάζεσαι μία σχετική προσοχή.
1. Να μην καταστρέψεις την μπαρέτα.
2. Να μην τραυματίσεις το case back ή τα lugs είτε βγάζοντας το ένα στέλεχος του μπρασελέ είτε προσπαθώντας να βρεις την πρόσβαση στην μπαρέτα.
3. Καλός φωτισμός.
4. Αν φοράς γυαλιά πρεσβυωπίας πρέπει να τα φοράς.
5. Σταθερή τοποθέτηση του ρολογιού.
Δεν είναι χειρουργείο. Μία απλή χρήση ενός απλού εργαλείου είναι. Υπάρχουν δεκάδες βίντεο στο YouTube.
Για τους φίλους που προτείνουν κάποια κινέζικα εργαλεία, δεν έχω άποψη. Για τα εργαλεία, όχι για τους φίλους. Για τα bergeon έχω. Ένα εργαλείο φτηνό είναι. Ε αγόρασε το καλό!
Το ρολόι σου είναι πανέμορφο και μπορείς να του ταιριάζεις δεκάδες λουριά, δερμάτινα, fkm, nato ό,τι σου φτιάχνει τη διάθεση.
Χρειάζεσαι ένα εργαλείο.
Προτείνω το bergeon 6767-F.
Προφανώς και δεν κοστίζει 100-200-300.
Γιατί bergeon; Η ουσία είναι στην ποιότητα του μετάλλου και την αντοχή του στον χρόνο. Επίσης αν σπάσεις, χαλάσεις τις "μύτες" μπορείς να αγοράσεις ανταλλακτικό.
Εκτός από το εργαλείο χρειάζεσαι μία σχετική προσοχή.
1. Να μην καταστρέψεις την μπαρέτα.
2. Να μην τραυματίσεις το case back ή τα lugs είτε βγάζοντας το ένα στέλεχος του μπρασελέ είτε προσπαθώντας να βρεις την πρόσβαση στην μπαρέτα.
3. Καλός φωτισμός.
4. Αν φοράς γυαλιά πρεσβυωπίας πρέπει να τα φοράς.
5. Σταθερή τοποθέτηση του ρολογιού.
Δεν είναι χειρουργείο. Μία απλή χρήση ενός απλού εργαλείου είναι. Υπάρχουν δεκάδες βίντεο στο YouTube.
Για τους φίλους που προτείνουν κάποια κινέζικα εργαλεία, δεν έχω άποψη. Για τα εργαλεία, όχι για τους φίλους. Για τα bergeon έχω. Ένα εργαλείο φτηνό είναι. Ε αγόρασε το καλό!
Το ρολόι σου είναι πανέμορφο και μπορείς να του ταιριάζεις δεκάδες λουριά, δερμάτινα, fkm, nato ό,τι σου φτιάχνει τη διάθεση.



https://www.aliexpress.com/item/1005004022553843.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.24021802OQ6nkI
Επιβεβαιώνω για το αντίστοιχο εργαλείο ότι λειτουργεί άψογα. Το έχω δοκιμάσει για αλλαγή μπρασελέ σε Tudor BB58 GMT.
Το συγκεκριμένο από το AliExpress είναι πάρα πολύ ποιοτικό από άποψη κατασκευής. Έχει αρκέτες διαφορετικές μύτες σε μέγεθος και σχήμα μύτης.
Δεν ξέρω αν τα πιο φθηνά έχουν αντίστοιχη ποιότητα.
Αισθητικά είναι άσχημο με το rubber strap.Θα άφηνα το ρολόι για πάντα με το μπρασελέ του.
Υποκειμενική βέβαια η άποψη μου.
Όπως είπε ο φίλος πιο πάνω,αν έχεις κανένα φθηνό, τύπου Κάσιο,με μπρασελέ να κάνεις εξάσκηση θα βοηθήσει να αποκτήσεις αυτοπεποίθηση στην αλλαγή λουριών.
Τζάμπα πράμα από το temu... Σηκωθείτε από καρέκλες, ντιβάνια, καναπέδες, πολυθρόνες...
https://www.temu.com/search_result.html?search_key=%CE%A0%CE%AD%CE%BD%CF%83%CE%B1%20%CE%91%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7%CF%82%20%CE%95%CE%BB%CE%B1%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%AF%CE%BF%CF%85%20%CE%92%CF%81%CE%B1%CF%87%CE%B9%CF%8C%CE%BB%CE%B9%CE%BF%CF%85%20%CE%A1%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%8D%20%CE%A4%CF%8D%CF%80%CE%BF%CF%85%20V%20-%20%CE%95%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%BF%20%CE%91%CF%86%CE%B1%CE%AF%CF%81%CE%B5%CF%83%CE%B7%CF%82%20%CE%95%CE%BB%CE%B1%CF%84%CE%B7%CF%81%CE%AF%CE%BF%CF%85%20%CE%B3%CE%B9%CE%B1%20%CE%A1%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CF%8D%CF%82&search_method=user&refer_page_el_sn=200010&srch_enter_source=top_search_entrance_10032&_x_sessn_id=kmxiap7fxh&_x_chnl_src=top_icon&refer_page_name=goods&refer_page_id=10032_1782413669857_x78v87pb1n&refer_page_sn=10032
Νομίζω αυτό είναι το πρόβλημα. Γιατί αν θα θέλεις να το αλλάζεις συχνά, προφανώς το να πηγαίνεις σε κατάστημα δεν είναι λύση.
Είναι και πόσο πιάνουν τα χέρια του καθενός και τι υπομονή έχει, αλλά γενικά δεν φαίνεται ιδιαίτερα δύσκολο να βγάλεις το μπρασελε από την φωτογραφία που είδα.
Δεν έχεις κανένα φθηνό ρολόι με μπρασελε, να δοκιμάσεις, να καταλάβεις περίπου πόσο εύκολο ή δύσκολο σου είναι;
Απλώς δεν ξέρω αν τα καλά tweezers τύπου Bergeon έχουν εγγυημένο αποτέλεσμα, για να μην πετάξω κάποια κατοστάρικα άδικα...Καλησπέρα σε όλους! Τώρα που έπιασαν οι ζέστες, σκέφτομαι να ανιτκαταστατήσω το stock bracelet του Longines Spirit Pilot με το υπέροχο χακί rubber strap πουυ δίνει η ίδια η εταιρεία. το θέμα είναι ότι παρόλο που το rubber strap έχει quick release system, το μπρασελέ δεν το έχει, ενώ από όσα έχω ακούσει σε διαδικτυακά Fora, είναι και πολύ δύσκολο στην αφαίρεσή του. Επειδή δεν ξέρω αν θέλω να δώσω κοντά στα 300 ευρώ που έχουν τα σοβαρά εργαλεία τύπου Bergeon, χώρια που δεν ξέρω ακόμη και με αυτό αν θα τα καταφέρω, σκέφτομαι να απευθυνθώ σε AD, ώστε να μην πειραματιστώ με το ρολόι και το πληγώσω. Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω αν θα πρέπει κάθε φορά που θα θέλω να ξαναβάλω το μπρασελέ να πρέπει να πηγαίνω σε AD. Έχετε υπόψη ωρολογοποιεία ή service ου αναλαμβάνουν αυτή την εργασία με λογικό αντίτιμο; ή θα πρέπει να αγοράσω καλύτερα ο ίδιος κάποιο σοβαρό εργαλείο;
Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω αν θα πρέπει κάθε φορά που θα θέλω να ξαναβάλω το μπρασελέΝομίζω αυτό είναι το πρόβλημα. Γιατί αν θα θέλεις να το αλλάζεις συχνά, προφανώς το να πηγαίνεις σε κατάστημα δεν είναι λύση.






