Απάντηση

Προσοχή! Ενώ διαβάζατε, 5 νέα μηνύματα δημοσιεύθηκαν. Ίσως θα θέλατε να αναθεωρήσετε την απάντησή σας.
Όνομα:
E-mail:
Τίτλος:
Εικονίδιο:

Περισσότερα Smileys [Άνοιγμα]
Τα επιπλέον Smileys, εμφανίζονται μέσα σε [img]..[/img].
Επαλήθευση:

Συντομεύσεις: Alt+s για αποστολή, Alt+p για προεπισκόπηση


Περίληψη θέματος

Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Σήμερα στις 23:01:11 »

Ευχαριστώ παίδες
Ξέρω ότι έχουν αρκετούς haters τα hublot αλλα και κόσμο που τα λατρεύει

Ειναι γεγονός. Αλλά δεν κοιτάμε τι αρέσει στους άλλους, αλλά τι αρέσει σε εμάς, και ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ να βλέπουμε κάτι στον καρπό μας.

Αμα τους ζητήσουμε να μας το κάνουν δώρο, τότε τους επιτρέπουμε να εχουν άποψη.  ;D

Εξ άλλου, το δικό σου είναι από τα διακριτικά και ιδιαίτερα.

Καλοφόρετο με υγεία.  :)
Στάλθηκε από: mic
« στις: Σήμερα στις 22:31:08 »

Πανέμορφο είναι! Καλοφόρετο!  :)
Στάλθηκε από: Beastaras
« στις: Σήμερα στις 22:22:45 »

Ευχαριστώ παίδες
Ξέρω ότι έχουν αρκετούς haters τα hublot αλλα και κόσμο που τα λατρεύει

Εγώ ανήκω στους δεύτερους..;)
Στάλθηκε από: antonion
« στις: Σήμερα στις 22:17:07 »

Ευχαριστώ παίδες
Ξέρω ότι έχουν αρκετούς haters τα hublot αλλα και κόσμο που τα λατρεύει
Στάλθηκε από: Beastaras
« στις: Σήμερα στις 22:04:00 »

Ρολόι όνειρο.. καλοφόρετο!
Στάλθηκε από: Wolf-
« στις: Σήμερα στις 14:12:04 »

Καλοφόρετο...!
Στάλθηκε από: P.I.T.
« στις: Σήμερα στις 11:21:16 »

Πάρα πολύ ωραίο ρολόι!
Να το ευχαριστηθείς!
Στάλθηκε από: antonion
« στις: Σήμερα στις 11:13:56 »

Είχα κολλήσει να πάρω ένα hublot και είμαι πολύ ευχαριστημένος από την επιλογή και το πώς κάθεται στο χέρι μου

εικόνες για διαφήμιση online