
Υπέροχο, πάντα χαρούμενες ώρες να δείχνει! [πολύ όμορφη λεπτομέρεια να έχει η ημερομηνία το ίδιο χρώμα με το dial]Καλησπέρα με καινούρια άφιξη
(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)
@alfisti156Θα το τσεκάρω έχεις δίκιο. Αν και το συγκεκριμένο είναι φάση new old stock και Δεν φαίνεται να χάνει ή κερδίζει παραπάνω από ότι θα έπρεπε. Αλλά επειδή θα πάω 2 ρολόγια δικά μου για σέρβις, θα το συμπεριλάβω
Η πράσινη πατίνα, παρότι δεν ειναι καθαρή η φωτό, μάλλον είναι ......οξείδωση !
Δεν του ρίχνεις μια ματιά με τεχνικό ?
Μιλάμε για ιστορικό ρολόι, μην αφήσεις να καταστραφεί.
Σήμερα φόρεσε.. Έχει κάνει και λίγο πράσινη πατινα, μια χαρά (Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)



Αγαπητέ Γιώργο,
Κατ΄αρχάς ευχαριστώ για το συνημμένο (που θα το μελετήσω).
Σε πληροφορώ ότι έχω ακόμη τον λογαριθμικό κανόνα (ελληνιστί slide rule) από τα φοιτητικά χρόνια στο ΕΜΠ στις αρχές της δεκαετίας του '60 και θυμάμαι ακόμη τις χειροκίνητες αριθμομηχανές FACIT που χρησιμοποιούσαμε τότε.



Όπως κι αν έχει, φοβερές επιλογές, για κάθε συλλογή, αναφέρομαι και στο δικό σου ρολόι και στου φίλου @mic ! Αναλογικοί υπολογιστές στον καρπό, υπέροχα ως ρολόγια σε κάθε λεπτομέρεια, από εποχές που άλλαζαν τον κόσμο όλο. Βέβαια, πιστεύω πως πάντα έχουμε και την ανάγκη να κατασκευάζουμε ρομαντισμό από χρόνους που έφυγαν και θα φύγουν, όμως αν το δούμε και αντικειμενικά ήταν κάποιες εποχές όπου ο άνθρωπος ακόμα δημιουργούσε. Κάπως έτσι το βλέπω εγώ. Αγαπητέ Γιώργο,
Κατ΄αρχάς ευχαριστώ για το συνημμένο (που θα το μελετήσω).
Σε πληροφορώ ότι έχω ακόμη τον λογαριθμικό κανόνα (ελληνιστί slide rule) από τα φοιτητικά χρόνια στο ΕΜΠ στις αρχές της δεκαετίας του '60 και θυμάμαι ακόμη τις χειροκίνητες αριθμομηχανές FACIT που χρησιμοποιούσαμε τότε.
Καλησπέρα, κι από εμένα στους παραπάνω φίλους!Από αύριο θα στάζουμε και πάλι μαζί μην σκας. Και μετά καλό Αύγουστο για την επόμενη ανάσα δροσιάςΑχ και βαχ, βλέπουμε ρολογάρες και παραλίες. Εγώ ακόμα στάζω, μετά από επιστροφή μου από κέντρο Αθήνας. Καυτός αέρας και τσιμέντο στο πρώτο τους λιοπύρι...
Αχ και βαχ, βλέπουμε ρολογάρες και παραλίες. Εγώ ακόμα στάζω, μετά από επιστροφή μου από κέντρο Αθήνας. Καυτός αέρας και τσιμέντο στο πρώτο τους λιοπύρι... 

