Απάντηση

Προσοχή! Ενώ διαβάζατε, ένα νέο μήνυμα δημοσιεύθηκε. Ίσως θα θέλατε να αναθεωρήσετε την απάντησή σας.
Όνομα:
E-mail:
Τίτλος:
Εικονίδιο:

Περισσότερα Smileys [Άνοιγμα]
Τα επιπλέον Smileys, εμφανίζονται μέσα σε [img]..[/img].
Επαλήθευση:

Συντομεύσεις: Alt+s για αποστολή, Alt+p για προεπισκόπηση


Περίληψη θέματος

Στάλθηκε από: carl
« στις: Σήμερα στις 22:08:23 »

Καλό βράδυ

Στάλθηκε από το 2312DRA50G μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Στάλθηκε από: rpdrummer
« στις: Σήμερα στις 19:28:01 »

Μετακόμιση σιγά σιγά

Sent from my SM-S936B using Tapatalk

Στάλθηκε από: Saega
« στις: Σήμερα στις 18:43:26 »



Καιρό είχα να ποστάρω. Ας βάλω κάτι σπάνιο.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Στάλθηκε από: KOSST
« στις: Σήμερα στις 16:24:41 »

Στάλθηκε από: Ser
« στις: Σήμερα στις 12:49:33 »

Καλησπερα :)

Στάλθηκε από: Wolf-
« στις: Ιούνιος 23, 2026, 21:26:21 μμ »

Στάλθηκε από: Dante80
« στις: Ιούνιος 23, 2026, 14:16:41 μμ »

Καλησπέρες... :)

Στάλθηκε από: Ef.orange
« στις: Ιούνιος 22, 2026, 20:00:32 μμ »

Καλησπέρα!  :) Υπέροχο, πάντα χαρούμενες ώρες να δείχνει! [πολύ όμορφη λεπτομέρεια να έχει η ημερομηνία το ίδιο χρώμα με το dial]

Καλησπέρα με καινούρια άφιξη

(Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)
Στάλθηκε από: Johan-Mani
« στις: Ιούνιος 22, 2026, 17:35:51 μμ »

Στάλθηκε από: pablo
« στις: Ιούνιος 22, 2026, 15:26:21 μμ »

Καλησπέρα με καινούρια άφιξη

Στάλθηκε από: trelovet
« στις: Ιούνιος 22, 2026, 11:20:57 πμ »

Καλημέρα

Στάλθηκε από: mic
« στις: Ιούνιος 21, 2026, 22:05:00 μμ »

Καλή βδομάδα  ;)



Πολύ όμορφο είναι αυτό Στέργιε!  :)
Στάλθηκε από: Ser
« στις: Ιούνιος 21, 2026, 19:51:21 μμ »

Καλή βδομάδα  ;)

Στάλθηκε από: Johan-Mani
« στις: Ιούνιος 21, 2026, 19:37:32 μμ »

Στάλθηκε από: giorgio_cooper
« στις: Ιούνιος 21, 2026, 14:16:55 μμ »

Χρόνια πολλά στους μπαμπάδες, εμείς σήμερα το γιορτάζουμε στην παραλία (Ανατολική Κρήτη)

Στάλθηκε από: alfisti21
« στις: Ιούνιος 20, 2026, 23:31:56 μμ »

@alfisti156

Η πράσινη πατίνα, παρότι δεν ειναι καθαρή η φωτό, μάλλον είναι ......οξείδωση !   ???

Δεν του ρίχνεις μια ματιά με τεχνικό ? :o

Μιλάμε για ιστορικό ρολόι, μην αφήσεις να καταστραφεί.  :(
Θα το τσεκάρω έχεις δίκιο. Αν και το συγκεκριμένο είναι φάση new old stock και Δεν φαίνεται να χάνει ή κερδίζει παραπάνω από ότι θα έπρεπε. Αλλά επειδή θα πάω 2 ρολόγια δικά μου για σέρβις, θα το συμπεριλάβω
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Ιούνιος 20, 2026, 23:26:52 μμ »

Σήμερα φόρεσε.. Έχει κάνει και λίγο πράσινη πατινα, μια χαρά (Κάντε κλικ εδώ να εμφανιστεί η φωτογραφία.)

@alfisti156

Η πράσινη πατίνα, παρότι δεν ειναι καθαρή η φωτό, μάλλον είναι ......οξείδωση !   ???

Δεν του ρίχνεις μια ματιά με τεχνικό ? :o

Μιλάμε για ιστορικό ρολόι, μην αφήσεις να καταστραφεί.  :(
Στάλθηκε από: alfisti21
« στις: Ιούνιος 20, 2026, 23:08:51 μμ »

Σήμερα φόρεσε.. Έχει κάνει και λίγο πράσινη πατινα, μια χαρά
Στάλθηκε από: Old_School
« στις: Ιούνιος 20, 2026, 22:33:14 μμ »

   



Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Ιούνιος 20, 2026, 20:17:46 μμ »

Αγαπητέ Γιώργο,

Κατ΄αρχάς ευχαριστώ για το συνημμένο (που θα το μελετήσω).

Σε πληροφορώ ότι έχω ακόμη τον λογαριθμικό κανόνα (ελληνιστί slide rule) από τα φοιτητικά χρόνια στο ΕΜΠ στις αρχές της δεκαετίας του '60 και θυμάμαι ακόμη τις χειροκίνητες αριθμομηχανές FACIT που χρησιμοποιούσαμε τότε.

Αν μου πείς ότι έχεις και τους λογαρίθμους Τόγκα, θα



Και εγώ έχω τον λογαριθμικό κανόνα, έχω και έναν στρογγυλό, και σε κάποιο κιβώτιο έχω και τους λογαρίθμους !  ;D

Λες να πάω να αρχίσω τις ........ανασκαφές ?  ::)
Στάλθηκε από: trelovet
« στις: Ιούνιος 20, 2026, 17:11:28 μμ »

Καλησπέρα

Στάλθηκε από: Ser
« στις: Ιούνιος 20, 2026, 14:51:41 μμ »

Καλησπέρα  ;D

Στάλθηκε από: Ef.orange
« στις: Ιούνιος 20, 2026, 14:08:56 μμ »

Καλησπέρα, αγαπητέ @makfil:) Όπως κι αν έχει, φοβερές επιλογές, για κάθε συλλογή, αναφέρομαι και στο δικό σου ρολόι και στου φίλου @mic ! Αναλογικοί υπολογιστές στον καρπό, υπέροχα ως ρολόγια σε κάθε λεπτομέρεια, από εποχές που άλλαζαν τον κόσμο όλο. Βέβαια, πιστεύω πως πάντα έχουμε και την ανάγκη να κατασκευάζουμε ρομαντισμό από χρόνους που έφυγαν και θα φύγουν, όμως αν το δούμε και αντικειμενικά ήταν κάποιες εποχές όπου ο άνθρωπος ακόμα δημιουργούσε. Κάπως έτσι το βλέπω εγώ.

[αν κάποια στιγμή, βρείτε χρόνο και διάθεση, η παρέα φίλων των vintage, αν βρείτε κάποια απλή κατανοητή φόρμουλα, ώστε να μας πείτε δυο λόγια παραπάνω, ίσως σε κάποιο ξεχωριστό νήμα, θα ήταν φανταστικά! ]

Αγαπητέ Γιώργο,

Κατ΄αρχάς ευχαριστώ για το συνημμένο (που θα το μελετήσω).

Σε πληροφορώ ότι έχω ακόμη τον λογαριθμικό κανόνα (ελληνιστί slide rule) από τα φοιτητικά χρόνια στο ΕΜΠ στις αρχές της δεκαετίας του '60 και θυμάμαι ακόμη τις χειροκίνητες αριθμομηχανές FACIT που χρησιμοποιούσαμε τότε.
Στάλθηκε από: alfisti21
« στις: Ιούνιος 20, 2026, 14:01:34 μμ »

Καλησπέρα, κι από εμένα στους παραπάνω φίλους!  :) Αχ και βαχ, βλέπουμε ρολογάρες και παραλίες. Εγώ ακόμα στάζω, μετά από επιστροφή μου από κέντρο Αθήνας. Καυτός αέρας και τσιμέντο στο πρώτο τους λιοπύρι...
Από αύριο θα στάζουμε και πάλι μαζί μην σκας. Και μετά καλό Αύγουστο για την επόμενη ανάσα δροσιάς
Στάλθηκε από: Ef.orange
« στις: Ιούνιος 20, 2026, 13:55:10 μμ »

Καλησπέρα, κι από εμένα στους παραπάνω φίλους!  :) Αχ και βαχ, βλέπουμε ρολογάρες και παραλίες. Εγώ ακόμα στάζω, μετά από επιστροφή μου από κέντρο Αθήνας. Καυτός αέρας και τσιμέντο στο πρώτο τους λιοπύρι...
Στάλθηκε από: alfisti21
« στις: Ιούνιος 20, 2026, 13:47:37 μμ »

Καλημέρα...

Στο φυσικό του περιβάλλον.

Καλησπέρα και από μένα
Στάλθηκε από: Wolf-
« στις: Ιούνιος 20, 2026, 13:27:38 μμ »

Καλημέρα...
Στάλθηκε από: makfil
« στις: Ιούνιος 20, 2026, 12:44:49 μμ »

Αγαπητέ Γιώργο,

Κατ΄αρχάς ευχαριστώ για το συνημμένο (που θα το μελετήσω).

Σε πληροφορώ ότι έχω ακόμη τον λογαριθμικό κανόνα (ελληνιστί slide rule) από τα φοιτητικά χρόνια στο ΕΜΠ στις αρχές της δεκαετίας του '60 και θυμάμαι ακόμη τις χειροκίνητες αριθμομηχανές FACIT που χρησιμοποιούσαμε τότε.
Στάλθηκε από: Giorgos_I
« στις: Ιούνιος 20, 2026, 12:06:00 μμ »



Στο χρωστούσα.  :)

Αντι να γράφω, πάρε να το μελετήσεις  ;)

Ειναι από το CITIZEN, αλλά όλα τα slide rules, έχουν την ίδια διάταξη - μορφή, επειδή οι συντελεστες μετατροπής παραμένουν ίδιοι.

Ειναι ένας υπολογιστής, slide rule, τέτοια είχαμε οι μηχανικοί πριν βγούν τα ψηφιακά κομπιουτεράκια, απλώς είναι σε κυκλική μορφή.  :)

Καλά ........ξεμπερδέματα  ::)


https://www.citizenwatch-global.com/support/pdf/enhanced/e.pdf



Στάλθηκε από: makfil
« στις: Ιούνιος 20, 2026, 09:46:07 πμ »